Joanna Arciszewska

Brand Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

IMS data Nielsen PowerPoint SAP excel Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
grecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

RB (Reckitt Benckiser)
Brand Manager Scholl i Veet
- Planowanie i wdrażanie strategii długo i krótkoterminowych
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów, rozwój i zmiany istniejącego portfolio
- Planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych (ATL, BTL)
- Bieżąca analiza wyników marek, rynku i konkurencji oraz rekomendacja odpowiednich działań marketingowych
- Adaptacje reklam telewizyjnych i prasowych
- Zarządzanie budżetem marketingowym marek
- Ścisła, bieżąca współpraca z działami sprzedaży, category managament, trade marketing, regulatory, supply
- Współpraca z agencjami kreatywnymi, domem mediowym
- Praca w międzynarodowym środowisku
Logo
Junior Brand Manager Scholl & Durex
RB Reckitt Benckiser (akwizycja SSL Healthcare)
- Tworzenie i wdrażanie planów strategicznych i operacyjnych zgodnie ze strategią globalną
- Analizy danych wewnętrznych i zewnętrznych oraz na ich podstawie rekomendacje odpowiednich działań
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów, rozwój istniejących
- Planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych (ATL, BTL)
- Bieżąca opieka nad portfolio marek
- Adaptacje reklam telewizyjnych i prasowych
- Zarządzanie budżetem marketingowym marek
- Współpraca z agencjami kreatywnymi, domem mediowym
- Praca w międzynarodowym środowisku
Avon Cosmetics Polska
Specjalista ds. marketingu
- Planowanie, implementacja i komunikacja oferty marketingowej w danym katalogu
- Odpowiedzialność za kategorie Make-up oraz Skin Care- analizy posiadanego portfolio, rynku i konkurencji, podejmowanie działań podnoszących sprzedaż
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek, rozwój i zmiany istniejących
- Organizacja i implementacja wsparcia promocyjnego związanego z ofertą katalogową
- Analizy, rekomendacje, wdrażanie motywacyjnych programów sprzedażowych dla Konsultantek
- Stałe badanie i analiza oferty marketingowej poprzez Focus Grupy
- Raportowanie efektywności ofert marketingowych, informacji o otoczeniu rynkowym i konkurencji, proponowanie NPDs i EPDs w ramach zarządzanych kategorii do Marketingu CEE
- Organizacja i koordynacja sesji zdjęciowych, filmów do działań promocyjnych
- Współpraca z agencjami reklamowymi
Nestle Polska S.A.
Group Product Manager Assistant
- Współtworzenie planów strategii marketingowej i komunikacji marki Gerber w segmencie soków
- Wprowadzenie nowych produktów na rynek
- Planowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych ATL, BTL i PR
- Analiza danych rynkowych i ocena efektów kampanii marketingowych
- Współpraca przy tworzeniu i realizacji lokalnych reklam telewizyjnych
- Współpraca z kluczowymi działami w firmie, w szczególności z działem sprzedaży, trade marketingu, R&D, fabryką
- Współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym
- Przygotowywanie i przedstawianie prezentacji handlowych
Mundipharma Polska
Sales & marketing assistant
- Współudział w planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych
- Współpraca w planowaniu budżetu marketingowego i kontrola jego wykonania
- Współpraca z agencjami reklamowymi, mediami oraz drukarniami
- Organizacja konferencji zewnętrznych i wewnętrznych
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży, działem medycznym i przedstawicielami medycznymi
- Przygotowywanie prezentacji handlowych

Szkolenia i kursy

- Brilliant Activation Planning- Effective Brands, London, UK
- Zarządzanie projektem w praktyce- Door Poland
- Finanse dla nie-finansistów- Door Poland
- Podstawy planowania zakupu mediów- Mediacom
- Komunikacja i podejmowanie decyzji- Door Poland
- Techniki prezentacji- Door Poland
- Co-marketing- Infor Media
- Konferencja Psychologia Konsumenta – ECU Marketing
- ACNielsen Software Training- ACNielsen
- Retail Audit Methodology- ACNielsen
- Facts in ACNielsen reports- ACNielsen
- MS Excel- przegląd narzędzi zaawansowanych- Altkom Akademia
- Akademia Gutenberga (druk, przygotowalnia)- OMD School
- Działania promocyjne standardowe i innowacyjne w Internecie- Mediaedge:cia

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

rysunek, malarstwo, film, inne kultury, rękodzieło

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
ANGIELSKI WARSZAWA
ANGIELSKI WARSZAWA
Grupa pasjonatów języka angielskiego i wszystkiego, co związane ze światem anglojęzycznym
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
::: ars longa, vita brevis :::
Bemowo
Bemowo
Grupa dla mieszkańców Bemowa i Jelonek
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Biznes
Biznes
"Aby skutecznie prowadzić biznes, człowiek musi mieć wyobraźnię. Musi mieć wizję tego, do czego chce dojść" Charles M. Schwab
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.