Umiejętności
Corel Draw
CSS
Google Adwords
Google Analytics
Google Webmaster Tools
Graphic Design
HTML
Linux
Mac
Mac OS
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
PostgreSQL
PowerPoint
PPC
SEM
SEO Audits
User Experience
Projektowanie interfejsu użytkownika
Web Analytics
Web Design
Web Development
System Windows
Windows 7
Wordpress
Adobe Photoshop
adwords
E-mail marketing
Facebook - menedżer reklam
Google Tag Manager
AdRoll
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
właściciel
WERTUM. Projektujemy. Optymalizujemy. Zwiększamy Twoje zyski.
WERTUM
Projektujemy. Optymalizujemy. Zwiększamy Twoje zyski.
Zakres usług:
- opracowywanie koncepcji kampanii SEM (Search, GDN, Youtube)
- optymalizacja kampanii SEM
- tworzenie i optymalizacja procesów Marketing Automation
- tworzenie i optymalizacja stron docelowych, mailingów
- kodowanie gotowych projektów graficznych (xHTML, CSS)
- kodowanie projektów mailingów, newsletterów
(zgodność ze wszystkimimi popularnymi klientami poczty)
- obsługa profilu firm/brandu na Facebooku
- optymalizacja przekazu reklamowego
- tworzenie stron internetowych
www.wertum.pl
Aktualni i byli klienci WERTUM:
• Norauto Polska sp. z o.o.
• Aiton Caldwell SA ( FCN.pl / Datera.pl )
• BGŻOptima
• Expander Advisors Sp. z o.o.
• Whites Sp. z o.o.
• Warszawskie Zakłady Sprzętu Ortopedycznego SA
• Salomon Finance Sp. z o.o.
• KERT Michał Kraszewski - Przemysłowe Maszyny Etykietujące
• Oracz.net
• Gravity Ad Sp. z o.o.
• Solvik Sp. z o.o.
• KIWI Marketing
• AEGON Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
• ePay Card Sp. z o.o.
• AdComms Sp. z o.o.
• BFC.pl Businessman Fun Club Sp. z o.o.
Projektujemy. Optymalizujemy. Zwiększamy Twoje zyski.
Zakres usług:
- opracowywanie koncepcji kampanii SEM (Search, GDN, Youtube)
- optymalizacja kampanii SEM
- tworzenie i optymalizacja procesów Marketing Automation
- tworzenie i optymalizacja stron docelowych, mailingów
- kodowanie gotowych projektów graficznych (xHTML, CSS)
- kodowanie projektów mailingów, newsletterów
(zgodność ze wszystkimimi popularnymi klientami poczty)
- obsługa profilu firm/brandu na Facebooku
- optymalizacja przekazu reklamowego
- tworzenie stron internetowych
www.wertum.pl
Aktualni i byli klienci WERTUM:
• Norauto Polska sp. z o.o.
• Aiton Caldwell SA ( FCN.pl / Datera.pl )
• BGŻOptima
• Expander Advisors Sp. z o.o.
• Whites Sp. z o.o.
• Warszawskie Zakłady Sprzętu Ortopedycznego SA
• Salomon Finance Sp. z o.o.
• KERT Michał Kraszewski - Przemysłowe Maszyny Etykietujące
• Oracz.net
• Gravity Ad Sp. z o.o.
• Solvik Sp. z o.o.
• KIWI Marketing
• AEGON Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
• ePay Card Sp. z o.o.
• AdComms Sp. z o.o.
• BFC.pl Businessman Fun Club Sp. z o.o.
Kierownik Marketingu
Kierowanie działem marketingu firmy Aiton Caldwell dla dwóch głównych brandów:
• FCN (dawny FreecoNet) » www.fcn.pl
• Datera (w tym produkty takie jak: Call-eX Cloud, SIP Trunk) » www.datera.pl
Generowanie leadów. Optymalizacja kosztów i liczby konwersji.
Optymalizacja budżetów marketingowych pod kątem utrzymania zakładanych wyników.
Wsparcie działań e-commerce i marketing automation,
• FCN (dawny FreecoNet) » www.fcn.pl
• Datera (w tym produkty takie jak: Call-eX Cloud, SIP Trunk) » www.datera.pl
Generowanie leadów. Optymalizacja kosztów i liczby konwersji.
Optymalizacja budżetów marketingowych pod kątem utrzymania zakładanych wyników.
Wsparcie działań e-commerce i marketing automation,
Specjalista ds. Social Media - jako WERTUM
Kontynuacja pełnej obsługi profilu spółki Expander Advisors Sp. z o.o.
- przygotowanie profilu
- przygotowywanie materiałów graficznych na profil
- przygotowywanie aplikacji (grafika, kod)
- prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku (kampanie w NewsFeed, RHS, SearchAd)
- przygotowanie profilu
- przygotowywanie materiałów graficznych na profil
- przygotowywanie aplikacji (grafika, kod)
- prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku (kampanie w NewsFeed, RHS, SearchAd)
SEM Specialist - jako WERTUM
- przygotowanie i uruchomienie strony www.wzso.pl
- przygotowanie koncepcji, struktury, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google AdWords WZSO (Search, GDN)
- przygotowanie koncepcji, struktury, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google AdWords WZSO (Search, GDN)
SEM Specialist
Optymalizacja i prowadzenie kampanii:
Google AdWords (tworzenie i optymalizacji kampanii):
- Toyota
- dr. Oetker Pizza Guseppe
- Canon
Facebook:
- Algida, Big Milk, Carte d'Or, Flora, Kasia, Lipton, Saga.
Dodatkowe obowiązki:
- przygotowywanie prezentacji, estymacji oraz mediaplanów do przetargów.
Google AdWords (tworzenie i optymalizacji kampanii):
- Toyota
- dr. Oetker Pizza Guseppe
- Canon
Facebook:
- Algida, Big Milk, Carte d'Or, Flora, Kasia, Lipton, Saga.
Dodatkowe obowiązki:
- przygotowywanie prezentacji, estymacji oraz mediaplanów do przetargów.
SEM Specialist (współpraca jako WERTUM)
Salomon Finance Sp. z o.o.
prowadzenie kampanii SEM / zapisy.bezpiecznykomputer.eu / dlawymagajacych.pl
1. Analiza konkurencji w celu przygotowania strategii dla działań SEM.
2. Przygotowanie, wdrożenie i optymalizacja strony docelowej dla prowadzonej kampanii.
3. Prowadzenie i optymalizacja kampanii SEM w Google AdWords.
1. Analiza konkurencji w celu przygotowania strategii dla działań SEM.
2. Przygotowanie, wdrożenie i optymalizacja strony docelowej dla prowadzonej kampanii.
3. Prowadzenie i optymalizacja kampanii SEM w Google AdWords.
współpracownik
wystawiono
Jarek posiada cenne w branży podejście marketingowe i biznesowe, a nie wyłącznie informatyczne / techniczne do różnych zagadnień związanych z prowadzeniem kampanii reklamowych.
Od czasu rozpoczęcia współpracy skuteczność naszych kampanii wzrosła czterokrotnie i to jest najlepsza rekomendacja.
Od czasu rozpoczęcia współpracy skuteczność naszych kampanii wzrosła czterokrotnie i to jest najlepsza rekomendacja.
specjalista ds. marketing automation (współpraca jako WERTUM)
Pełna obsługa spółki w zakresie działań marketing automation:
- strona internetowa spółki
- strony docelowe dla kampanii reklamowych
- mailingi (grafika, tekst, wysyłka)
- tworzenie i optymalizacja reguł scoringu i automatyzacji
- analiza ruchu potencjalnych klientów na stronach należących do spółki
- obsługa profilu firmy na Facebooku i Google+ (w trakcie przygotowań)
Obsługa realizowana w ramach współpracy SOLVIK Sp. z o.o. oraz WERTUM.
- strona internetowa spółki
- strony docelowe dla kampanii reklamowych
- mailingi (grafika, tekst, wysyłka)
- tworzenie i optymalizacja reguł scoringu i automatyzacji
- analiza ruchu potencjalnych klientów na stronach należących do spółki
- obsługa profilu firmy na Facebooku i Google+ (w trakcie przygotowań)
Obsługa realizowana w ramach współpracy SOLVIK Sp. z o.o. oraz WERTUM.
kierownik projektu
Oracz.net - Technologie Internetowe Michał Oracz
www.SalonPromocji.pl (projekt wstrzymany)
- opracowanie podstawowych założeń portalu
- przygotowanie grafiki i zakodowanie strony głównej portalu
- opracowanie projektu graficznego, przekazu marketingowego oraz zakodowanie stron ofert dostępnych na portalu
- opieka nad facebookowym profilem Salonu Promocji
- przygotowywanie ofert współpracy dla potencjalnych kontrahentów
- opracowanie podstawowych założeń portalu
- przygotowanie grafiki i zakodowanie strony głównej portalu
- opracowanie projektu graficznego, przekazu marketingowego oraz zakodowanie stron ofert dostępnych na portalu
- opieka nad facebookowym profilem Salonu Promocji
- przygotowywanie ofert współpracy dla potencjalnych kontrahentów
programista
Praca w Studiu Kreatywnym Open Finance w charakterze programisty HTML na rzecz współpracujących spółek z grupy kapitałowej:
- Open Finance, Open Online
- Noble Bank, Noble Concierge, Noble Funds
- Getin Bank, Getin Online
- Home Broker
- Tax Care
Do moich obowiązków należało:
- przygotowanie do publikacji w internecie, wykonanych przez studio graficzne, projektów formularzy kontaktowych na które klient został przekierowany z bannera/mailingu/wyszukiwarki i reklam w google (w skrócie Landing Pages)
- wdrażanie przygotowanych Landing Pages na serwery danych spółek
- nadzór nad poprawnością kodu przygotowanych stron internetowych (walidacja strony zgodnie ze standardami W3C, sprawdzanie poprawności stałych elementów formularzy i ew. ich uaktualnianie)
- nadzór nad uniwersalnością wykonywanych kreacji (np. sposób ich wyświetlania w popularnych przeglądarkach internetowych)
- stała kontrola nad dostępnością przygotowanych stron dla popularnych rozdzielczości monitora
- przygotowywanie do publikacji w internecie reklam wysyłanych pocztą elektroniczną (tzw. mailingi)
- kontrola poprawności kodu mailingu zgodnie ze standardem HTML 4.01
- optymalizacja jakości grafiki załączanej do mailingów (częsta edycja w Photohopie przygotowanych wcześniej grafik, tak aby miała możliwie niską wagę (do 25 kB), maksymalną jakość i czytelność)
- kontrolowanie wyświetlania przygotowywanych mailingów na portalach z którymi współpracowały spółki jak również w popularnych programach pocztowych (dla aplikacji webowych i desktopowych)
- przygotowywanie do publikacji w internecie Newsletterów (np. przygotowywanie nowych szablonów na podstawie grafik przesłanych przez studio)
- udział w procesie tworzenia strategii marketingowej dla strony fanowskiej Open Finance (Facebook)
- członek dwuosobowego zespołu którego zadaniem było wymyślenie nowatorskiej interaktywnej aplikacji w Facebooku na potrzeby profilu Open Finance
Obowiązki dodatkowe:
- szkolenie nowych pracowników z podstaw HTML/xHTML (edycja podstawowych elementów kodu newslettera, mailingu)
- przeprowadzenie rekrutacji pracowników studia kreatywnego Open Finance (rekrutacja na stanowisko młodszego programisty HTML)
- Open Finance, Open Online
- Noble Bank, Noble Concierge, Noble Funds
- Getin Bank, Getin Online
- Home Broker
- Tax Care
Do moich obowiązków należało:
- przygotowanie do publikacji w internecie, wykonanych przez studio graficzne, projektów formularzy kontaktowych na które klient został przekierowany z bannera/mailingu/wyszukiwarki i reklam w google (w skrócie Landing Pages)
- wdrażanie przygotowanych Landing Pages na serwery danych spółek
- nadzór nad poprawnością kodu przygotowanych stron internetowych (walidacja strony zgodnie ze standardami W3C, sprawdzanie poprawności stałych elementów formularzy i ew. ich uaktualnianie)
- nadzór nad uniwersalnością wykonywanych kreacji (np. sposób ich wyświetlania w popularnych przeglądarkach internetowych)
- stała kontrola nad dostępnością przygotowanych stron dla popularnych rozdzielczości monitora
- przygotowywanie do publikacji w internecie reklam wysyłanych pocztą elektroniczną (tzw. mailingi)
- kontrola poprawności kodu mailingu zgodnie ze standardem HTML 4.01
- optymalizacja jakości grafiki załączanej do mailingów (częsta edycja w Photohopie przygotowanych wcześniej grafik, tak aby miała możliwie niską wagę (do 25 kB), maksymalną jakość i czytelność)
- kontrolowanie wyświetlania przygotowywanych mailingów na portalach z którymi współpracowały spółki jak również w popularnych programach pocztowych (dla aplikacji webowych i desktopowych)
- przygotowywanie do publikacji w internecie Newsletterów (np. przygotowywanie nowych szablonów na podstawie grafik przesłanych przez studio)
- udział w procesie tworzenia strategii marketingowej dla strony fanowskiej Open Finance (Facebook)
- członek dwuosobowego zespołu którego zadaniem było wymyślenie nowatorskiej interaktywnej aplikacji w Facebooku na potrzeby profilu Open Finance
Obowiązki dodatkowe:
- szkolenie nowych pracowników z podstaw HTML/xHTML (edycja podstawowych elementów kodu newslettera, mailingu)
- przeprowadzenie rekrutacji pracowników studia kreatywnego Open Finance (rekrutacja na stanowisko młodszego programisty HTML)
Inżynier NDT (Non Destructive Testing)
OGÓLNIE:
Realizacja zadań badawczych prowadzonych przez Zakład Niezawodności i Bezpieczeństwa Techniki Lotniczej w zakresie badań nieniszczących.
- opracowywać technologię i metodyki oraz procedury kontroli elementów Statków Powietrznych (SP) metodami badań nieniszczących
- oceniać stan techniczny SP zgodnie z metodykami
- weryfikować elementy konstrukcyjne pod kątem wykrywania wad, pęknięć i innych uszkodzeń
- wykonywać badania nieniszczące elementów konstrukcyjnych
Realizacja zadań badawczych prowadzonych przez Zakład Niezawodności i Bezpieczeństwa Techniki Lotniczej w zakresie badań nieniszczących.
- opracowywać technologię i metodyki oraz procedury kontroli elementów Statków Powietrznych (SP) metodami badań nieniszczących
- oceniać stan techniczny SP zgodnie z metodykami
- weryfikować elementy konstrukcyjne pod kątem wykrywania wad, pęknięć i innych uszkodzeń
- wykonywać badania nieniszczące elementów konstrukcyjnych
grafik/webdesigner
Lenar & Lawyers - obsługa prawna
Wykonanie oprawy graficznej strony internetowej.
Stały nadzór nad układem graficznym. Projekty wizytówek, szablonu papieru firmowego.
www.lenar.com.pl
>> Zakończenie współpracy - strona będzie zmieniona przez klienta na inną.
KOPIA STRONY WYKONANEJ: www.jarektabor.com/cv/1
Stały nadzór nad układem graficznym. Projekty wizytówek, szablonu papieru firmowego.
www.lenar.com.pl
>> Zakończenie współpracy - strona będzie zmieniona przez klienta na inną.
KOPIA STRONY WYKONANEJ: www.jarektabor.com/cv/1
Szkolenia i kursy
13 lipiec 2012
Certyfikowany specjalista AdWords (SEM)
- zaliczony egzamin z podstaw reklamy w Google
- zaliczony egzamin zaawansowany z reklamy w sieci wyszukiwania
3-4 listopada 2010
Uczestnictwo w forum IAB 2010, zakończone prezentacją zdobytych informacji przed managerami działu marketingu marek: Home Broker, Idea Bank, Open Finance, Tax Care, Getin Online.
Forum IAB było również bodźcem do burzy mózgów nad wizją strategii strony fanowskiej Open Finance na portalu Facebook, wynikiem której były dwa pomysły na aplikacje.
30 kwietnia 2009 - D Sight Aircraft Inspection System
(Level 101 - DAIS 3.1 Operation)
(Level 201 - Advanced DAIS Operation)
Wystawiony przez: NRC Aerospace & SMPL Structures and Meterials Performance Laboratory (Kanada)
Miejsce: Warszawa
2007 - certyfikat UGS NX4 (3D modeling, assembly and drafting)
Centrum Kompetencyjno-Szkoleniowe NX-Unigraphics (MEiL - ITLiMS)
Certyfikowany specjalista AdWords (SEM)
- zaliczony egzamin z podstaw reklamy w Google
- zaliczony egzamin zaawansowany z reklamy w sieci wyszukiwania
3-4 listopada 2010
Uczestnictwo w forum IAB 2010, zakończone prezentacją zdobytych informacji przed managerami działu marketingu marek: Home Broker, Idea Bank, Open Finance, Tax Care, Getin Online.
Forum IAB było również bodźcem do burzy mózgów nad wizją strategii strony fanowskiej Open Finance na portalu Facebook, wynikiem której były dwa pomysły na aplikacje.
30 kwietnia 2009 - D Sight Aircraft Inspection System
(Level 101 - DAIS 3.1 Operation)
(Level 201 - Advanced DAIS Operation)
Wystawiony przez: NRC Aerospace & SMPL Structures and Meterials Performance Laboratory (Kanada)
Miejsce: Warszawa
2007 - certyfikat UGS NX4 (3D modeling, assembly and drafting)
Centrum Kompetencyjno-Szkoleniowe NX-Unigraphics (MEiL - ITLiMS)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Zainteresowania
- marketing internetowy w tym social media marketing
- webdesign / web 2.0
- grafika / typografia
- muzyka progresywna/elektroniczna
- jazda na rowerze
- technologie komputerowe, systemy komputerowe (ogólnie pojęte IT)
- webdesign / web 2.0
- grafika / typografia
- muzyka progresywna/elektroniczna
- jazda na rowerze
- technologie komputerowe, systemy komputerowe (ogólnie pojęte IT)
Organizacje
2006-2007 - członek Wydziałowej Rady Samorządu na wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej (Komisja Socjalna)
- delegat do Parlamentu Studentów Politechniki Warszawskiej
2005-2007 - członek Wydziałowej Komisji Stypendialnej na wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- delegat do Parlamentu Studentów Politechniki Warszawskiej
2005-2007 - członek Wydziałowej Komisji Stypendialnej na wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Inne
Znajomość systemów:
Windows, Mac OSX, Linux
... bo nad sobą też trzeba pracować, np.: poprzez szkolenia Biura Karier Politechniki Warszawskiej:
„Stres - jak go rozpoznać i oswoić”
„Warsztat kreatywnego myślenia”
„Technologie komunikacyjne, czyli asertywność dla inżyniera”
„Naucz się skutecznie argumentować”
„Zarządzanie sobą w czasie”
Windows, Mac OSX, Linux
... bo nad sobą też trzeba pracować, np.: poprzez szkolenia Biura Karier Politechniki Warszawskiej:
„Stres - jak go rozpoznać i oswoić”
„Warsztat kreatywnego myślenia”
„Technologie komunikacyjne, czyli asertywność dla inżyniera”
„Naucz się skutecznie argumentować”
„Zarządzanie sobą w czasie”
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ABB Polska
ABB – ważna część polskiej gospodarki Firma ABB od wielu lat okupuje czołowe miejsca rankingów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring.
Możliwość wymiany k
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Co musisz wiedzieć zakładając sklep internetowy
osoby zainteresowane założeniem w przyszłości swojego sklepu internetowego. Tutaj można podzielić się doświadczeniami jakich błędów unikać tworząc sklep internetowy.