Umiejętności
Zarządzanie Marką
Budżety
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Ekonomika
Finanse
FMCG
Prognozowanie
Rachunek zysków i strat
Zarządzanie
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Merchandising
Negocjacje
Marketing internetowy
Private Label
zaopatrzenie
marketing produktu
Public Relations
zakupy
Handel
Zarządzanie Sprzedażą
łańcuch dostaw
wycenianie
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Commercial and Marketing Director
DELKO SA
Dział zakupów, Dział Marki Własnej, Dział Trade Marketingu, Magazyn Centralny, wsparcie programu detalicznego BlueStop
obszar hurtowy: www.delko.com.pl
obszar detaliczny www.bluestop.pl
obszar hurtowy: www.delko.com.pl
obszar detaliczny www.bluestop.pl
wystawiono
Pracuję z Jarkiem już dwa lata i życzę każdemu tak pozytywnie nakręconego współpracownika. Pomaga innym i zawsze gra fair. O profesjonalizmie nie wspomnę. Duża wiedza merytoryczna i rynkowa którą się chętnie dzieli.
wystawiono
Pozytywnie zmotywowany, nastawiony na realizację celów. Zaangażowany i konsekwentny w działaniu. Zawsze znajduje satysfakcjonujące rozwiązania. Nieustannie gotowy do pomocy także poza obszarami własnej pracy. Posiada umiejętność zjednywania sobie ludzi.
współpracownik
wystawiono
Jarek to osoba, której zaangażowanie w pracę czasami zawstydza. Działa na wielu obszarach i wykazuje się bardzo dużą skutecznością. Kompetencja, kultura, humor i nieustanne parcie do przodu …. Współpraca z Jarkiem to przyjemność.
wystawiono
Jarek jest/był jednym z najlepszych przełożonych, z którymi dane było mi pracować. Kompetentny, rzetelny, uczciwy - te cechy prawdziwego menedżera cechują go w każdej dziedzinie życia zawodowego.
wystawiono
Jarka cechuje sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność które zawsze są gwarancją rzetelnie wykonanej pracy. Dzięki wykazywanej kreatywności i zdolnościom organizacyjnym współpraca z nim przynosi wymierne efekty.
Chief marketing officer (CMO), Store Manager Hipermarket, Store MAnager Supermarket
Zarządzanie działem trade marketingu.
Kampanie sprzedażowe, otwarciowe, gazetki promocyjne, kampanie reklamowe, gazetki promocyjne. Współpraca z agencjami reklamowymi.
Kampanie sprzedażowe, otwarciowe, gazetki promocyjne, kampanie reklamowe, gazetki promocyjne. Współpraca z agencjami reklamowymi.
Szkolenia i kursy
1. Trener wewnętrzny – AHOLD POLSKA- Kraków
2. Budowanie i kierowanie zespołu – C.CONSESUS- Warszawa
3. Zarządzanie personelem i zespołem – Centrum Niderlandzkie- Wrocław
4. Zasady i metody dbałości o Klienta -
Centrum Niderlandzkie – Wrocław
5. Zarządzanie kategoriami produktów (Category Managment) –CATMAN - Consulting– Warszawa
6. Sukces Dzięki Ludziom – Interakcja - Grupa szkoleniowa Psychologii Biznesu
7. Jakość Obsługi Klienta – Sprzedaż z Sukcesem – CPEF – Kanadyjsko-Polska fundacja przedsiębiorczości – Jelenia Góra
8. Public Realtions, Relacje Medialne, Wystąpienia Publiczne, wywiad prasowy– PRC COMMUNICATIONS Istebna
9. Development Center – Badanie potencjału – AG “TEST” Human Resurses – Kraków.
10. Szkolenie e- laerning z zakresu bezpieczeństwa danych oraz informacji tajnych i poufnych.
11. Exel dla zaawansoanych - firma TEST z Krakowa
12. Szkolenie z profesjonalnej Obsługi Klienta - Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i dziennikarstwa- Poznań
13. Zarządzanie projektem - Wyższa Szkoła Nauk
Humanistycznych i Dziennikarstwa- Poznań
14. Kurs Podstawowego BHP dla pracodawców
15. Kurs Pedogogiczny dla Instruktorów Praktycznej nauki Zawodu
16. Kurs Zasad Wdrażania Dobrej Praktyki Produkcyjnej i dobrej Praktyki Higienicznej w zakładach Handlowych Branży Spozywczej
17. Kurs Sytemy HACCAP- metody, zasady wdrażania systemu w branży handlowej
18. Kurs dla Kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym spalinowym, gazowym, akumulatorowym oraz bezpiecznej wymiany butli z gazem LPG
19. Szkolenie z podstawowego BHP dla kadry kierowniczej
20. Warsztat : budowanie lojalności - wyzwania Rynku
22. Szkolenie: Płacowe i pozapłacowe systemy motywacyjne
23. Certyfikat : "Ochrona Danych Osobowych"
24. Szkolenie : "Budowanie Zespołu wysokiej skuteczności".
2. Budowanie i kierowanie zespołu – C.CONSESUS- Warszawa
3. Zarządzanie personelem i zespołem – Centrum Niderlandzkie- Wrocław
4. Zasady i metody dbałości o Klienta -
Centrum Niderlandzkie – Wrocław
5. Zarządzanie kategoriami produktów (Category Managment) –CATMAN - Consulting– Warszawa
6. Sukces Dzięki Ludziom – Interakcja - Grupa szkoleniowa Psychologii Biznesu
7. Jakość Obsługi Klienta – Sprzedaż z Sukcesem – CPEF – Kanadyjsko-Polska fundacja przedsiębiorczości – Jelenia Góra
8. Public Realtions, Relacje Medialne, Wystąpienia Publiczne, wywiad prasowy– PRC COMMUNICATIONS Istebna
9. Development Center – Badanie potencjału – AG “TEST” Human Resurses – Kraków.
10. Szkolenie e- laerning z zakresu bezpieczeństwa danych oraz informacji tajnych i poufnych.
11. Exel dla zaawansoanych - firma TEST z Krakowa
12. Szkolenie z profesjonalnej Obsługi Klienta - Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i dziennikarstwa- Poznań
13. Zarządzanie projektem - Wyższa Szkoła Nauk
Humanistycznych i Dziennikarstwa- Poznań
14. Kurs Podstawowego BHP dla pracodawców
15. Kurs Pedogogiczny dla Instruktorów Praktycznej nauki Zawodu
16. Kurs Zasad Wdrażania Dobrej Praktyki Produkcyjnej i dobrej Praktyki Higienicznej w zakładach Handlowych Branży Spozywczej
17. Kurs Sytemy HACCAP- metody, zasady wdrażania systemu w branży handlowej
18. Kurs dla Kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym spalinowym, gazowym, akumulatorowym oraz bezpiecznej wymiany butli z gazem LPG
19. Szkolenie z podstawowego BHP dla kadry kierowniczej
20. Warsztat : budowanie lojalności - wyzwania Rynku
22. Szkolenie: Płacowe i pozapłacowe systemy motywacyjne
23. Certyfikat : "Ochrona Danych Osobowych"
24. Szkolenie : "Budowanie Zespołu wysokiej skuteczności".
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Bieganie, Żagle, nurkowanie i 2 deski (narty) :)))
Maratony :) na razie 4:23 w tym może Amsterdam ?
Maratony :) na razie 4:23 w tym może Amsterdam ?
Organizacje
Polski Czerwony Krzyż od 1992 r.
Polski Związek Wędkarski od 1989 r.
Polski Związek Żeglarski od 1986 r.
Polski Związek Wędkarski od 1989 r.
Polski Związek Żeglarski od 1986 r.
Inne
Własne publikacje:
1. "Wykorzystanie marki własnej do budowania lojalności klientów, stosowane przez zagraniczne sieci handlowe" - Wydawnictwo Akademii ekonomicznej w Poznaniu - 2004 - Publikacja "Zarządzanie produktem w warunkach globalizacji gospodarki
2. "Zagraniczne przedsiębiorstwa handlowe w Polsce - znaczenie marki, bariery rozwoju, postawy konsumentów" - Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie - 2003 - Publikacja Szanse i zagrożenia dla przedsiębiorstw w dobie integracji europejskiej.
1. "Wykorzystanie marki własnej do budowania lojalności klientów, stosowane przez zagraniczne sieci handlowe" - Wydawnictwo Akademii ekonomicznej w Poznaniu - 2004 - Publikacja "Zarządzanie produktem w warunkach globalizacji gospodarki
2. "Zagraniczne przedsiębiorstwa handlowe w Polsce - znaczenie marki, bariery rozwoju, postawy konsumentów" - Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie - 2003 - Publikacja Szanse i zagrożenia dla przedsiębiorstw w dobie integracji europejskiej.
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
COUCHSURFING
Zaufanie to klucz dla zamieniających się domami. Pozwala bezpiecznie podróżować. Nie liczy się wiek, płeć, przekonania. Korzystać mogą pojedyńcze osoby i całe rodziny.
Meble
Grupa przedstawicieli branży meblarskiej...
Meble i ich producenci, dystrybutorzy, importerzy, projektanci... wszyscy którzy pracują z pasją
Optymista poszukiwany
W natłoku marazmu, braku autorytetów i smuty poszukuje się ludzi potrafiących wyłuskać radosne newsy z otaczającej nas rzeczywistości