Jarosław Śleziak

Doradca Techniczno-Handlowy, Selena S.A.
Złoty Stok, dolnośląskie

Umiejętności

B2B FMCG Marketing Microsoft Office Negocjacje Szkolenia pracowników Sprzedaż SIMPLE ERP Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Farmaprom Szkolenia produktowe analiza sprzedaży pozyskiwanie klientów Umiejętność budowania relacji z ludźmi

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Selena S.A.
Doradca Techniczno-Handlowy
-Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych);
-Pozyskiwanie do współpracy nowych klientów z sektora budowlanego ;
-Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
-Doradztwo i wsparcie działań klientów
Walmark
Przedstawiciel Farmaceutyczny
-Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych kontaktów z aptekami na powierzonym terenie,
-Wykonywanie określonej ilości wizyt aptecznych dziennie,
-Realizowanie celów i zadań stawianych przez przełożonych,
-Współpraca z kierownikami i pracownikami punktów sprzedaży poprzez informowanie o aktualnych nowościach i promocjach oraz przekazywanie wiedzy produktowej poprzez edukację twz. „1-szego stołu”,
-Monitorowanie rynku pod kątem nowopowstałych punktów sprzedaży na swoim terenie,
-Zapewnienie ekspozycji ofertowych produktów na strategicznych miejscach w punktach sprzedaży,
-Dbałość o sprawność realizacji zamówień przez hurtownie ( w tym o reklamacjach, promocjach, uwagach dotyczących współpracy pomiędzy aptekami i poszczególnymi hurtowniami),
-Zbieranie informacji o działaniach konkurencji ( w tym cen, promocji, reklamy,)
-Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
GlaxoSmithKline
Regionalny przedstawiciel handlowy
- Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych);
- Pozyskiwanie do współpracy nowych klientów z rynku w kanale nowoczesnym Sieci Handlowe,
Mass Market;
- Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
- Doradztwo i wsparcie działań klientów Sieci Handlowych (Leclerc, Marko, Carrefour, Kaufland, Auchan, Real, Intermarche - Mass Marketów): (teren opolski i dolnośląski)
- Koordynowanie i nadzorowanie standardów merchandisingowych;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- Zarządzanie pracą merchandiserów
Hortex Holding SA
przedstawiciel handlowy
-Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych);
-Pozyskiwanie do współpracy nowych klientów z rynku FMCG ;
-Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych;
-Doradztwo i wsparcie działań klientów.
McCormick Polska S.A.
przedstawiciel handlowy
- Realizowanie planu sprzedaży na powierzonym terenie; (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych);
- Sporządzanie raportów;
- Doradztwo i wsparcie działań klientów;
- Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie;
- Pozyskiwanie do współpracy nowych klientów z rynku FMCG ;
- Koordynowanie i nadzorowanie akcji marketingowych
Wawel S.A.
przedstawiciel handlowy
- Realizacja zadań sprzedażowych na powierzonym obszarze działania (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych);
- Pozyskiwanie do współpracy nowych klientów z rynku FMCG ;
- Zapewnienie wzrostu sprzedaży na podległym terenie;
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami ;
- Sporządzanie raportów i analiz.

Szkolenia i kursy

Marzec 1994
Kurs wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży
Rozwój umiejętności: Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży, organizowania zajęć w placówce wypoczynku, planowania pracy wychowawczo – opiekuńczej, wychowania fizycznego i sport w placówce wypoczynku, turystyka i krajoznawstwo, bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników placówek wypoczynku.

Kwiecień 2007 Poznań
Dwudniowe szkolenie „Trening Profesjonalnej Sprzedaży”
Rozwój umiejętności sprzedażowych – automotywacja, autoprezentacja, kontrakt psychologiczny, aktywne słuchanie, sztuka pytania, kryteria Dobrze Sformułowanego Celu, model AIDA, model FAB, perswazja poprzez język korzyści, typy klientów, kalkulacja i obrona ceny, style negocjacji, asertywność handlowa.
Zorganizowane przez Kamis Przyprawy S.A.

Listopad 2008 Łódź
Dwudniowe szkolenie „Standardy wizyty handlowej Przedstawiciela Handlowego w sklepach detalicznych – tradycja”
Rozwój umiejętności: standaryzacja wizyt handlowych, aktywne słuchanie, parafraza, merchandising, rozmowa handlowa.

Styczeń- Czerwiec 2013 Legnica
Kurs trenerski UEFA B: rozwój umiejętności odnośnie trenowania dzieci i młodzieży w piłce nożnej, zdobycie uprawnień do trenowania Ligii Okręgowej Juniorów i Seniorów.
Maj 2013 Warszawa
Dwudniowe szkolenie z zakresu „Techniki Perswazji Q1 Grup”

Edukacja

Logo
Wychowanie Fizyczne i Rekreacja Ruchowa, magisterskie
Politechnika Opolska
Logo
Technik Mechanik Samochodowy, średnie
Technikum Mechaniczne w Ząbkowicach Śląskich
Logo
Mechanik samochodowy, zawodowe
Zespół Szkół Zawodowych w Paczkowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Zainteresowania

- Turystyka górska (częste wyjazdy w góry) ;
- Gry komputerowe (sportowe i wojenne);
- Sport (piłka nożna - gra w III Lidze, jazda na rowerze, pływanie, bieganie- półmaratony, siłownia );
- Kuchnia – (staropolska, orientalna);

Organizacje

Od 01.06.2016 objąłem stanowisko Prezesa Zarządu Klubu Sportowego "Unia" Złoty Stok

Inne

- Pakiet MS Office (Word, Power Point, Outlook, Excel, Access) - w stopniu dobrym;
- SIMPLE Marketing – w stopniu bardzo dobrym
- Znajomość platformy farmaceutycznej Farmaprom
- Prawo jazdy kategorii B - bezwypadkowe z 18 letnim doświadczeniem