Jarosław Sielicki

Dyrektor Operacyjny
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

B2B B2C Budżety Sprzedaż bezpośrednia Angielski Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Outlook PowerPoint Project Management Wystąpienia publiczne Badania Zarządzanie Sprzedażą Planowanie strategiczne Budowanie zepołu Telekomunikacja System Windows Obsługa klienta

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Operacyjny
Eneva Energy
Bezpośredni nadzór nad realizacją kontraktów energetycznych. Zarządzanie inwestycjami w zakresie infrastruktury energetycznej dla Energa SA, Enea SA, Tauron SA oraz PGE SA. Budowa rozproszonych struktur organizacyjnych i wykonawczych. Pozyskiwanie podwykonawców oraz zarządzanie nimi. Zdobywanie i realizacja kontraktów energetycznych.
Logo
Dyrektor Operacyjny
Dear sp.z.o.o.
Odpowiedzialność za projektowanie, produkcję ,dystrybucję , sprzedaż produktów firmy
Budowanie sieci dystrybucji , organizowanie działu sprzedaży
Orange Polska S.A.
DYREKTOR SPRZEDAŻY NOWE RYNKI CAŁA POLSKA
• Odpowiedzialność za sprzedaż i organizację kampanii sprzedażowych z wykorzystaniem wszystkich kanałów sprzedaży całej Grupy Telekomunikacji Polskiej S.A.

• Nawiązywanie relacji z jednostkami samorządu terytorialnego w celu realizacji inwestycji w sieć i sprzedaży na terenach gmin, powiatów w całym regionie

• Odpowiedzialność za pozyskiwanie nowych podmiotów realizujących inwestycje budowlane na rynkach: mieszkaniowym i biznesowym. Współpraca z pionami technicznymi odnośnie terminowego oddawania inwestycji w miejsca wskazane przez mój zespół
Orange Polska S.A.
DYREKTOR REGIONU PÓŁNOC B2C,B2B, SOHO
• Współpraca z 7 Centrami Sprzedaży Bezpośredniej i 5 Partnerami zewnętrznymi

• Zarządzanie zespołem 7 Kierowników, 56 Przedstawicieli handlowych, 2 Koordynatorów TP i około 130 handlowców Partnerów Zewnętrznych

• Usprawnianie procesów sprzedażowych w celu poprawy jakości pracy i obsługi klienta

• Wielokrotny lidere i laureat rankingów i konkursów ( Euro 2004, Budapeszt 2003 , Tanzania 2006,Dźerba 2007)
Orange Polska S.A.
DYREKTOR SPRZEDAŻY - PION KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - OBSZAR GDŃSK
• Zarządzanie obszarem pod względem sprzedażowym i utrzymanie zespołu w czołówce rankingu Obszarów PKI

• II miejsce w Pucharze PKI
Orange Polska S.A.
DYREKTOR SPRZEDAŻY - PION KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - OBSZAR SŁUPSK
• Realizacja planów sprzedażowych

• Nadzór i koordynacja pracy zespołu handlowego ( 115 osób )

• Kreowanie polityki firmy - obszar słupski w 2002 roku wygrał dwie z trzech kategorii konkursu ogólnopolskiego za największą ilość pozytywnie zweryfikowanych umów na łącza główne i najwyższą efektywność
Logo
DYREKTOR SPRZEDAŻY KRAJOWEJ
Oceanic P .F.K
• Rozbudowa sieci dystrybucji kosmetyków AA

• Tworzenie planów sprzedaży i budżetów promocyjnych

• Koordynacja pracy działu handlowego ( 6 Regionalnych Kierowników ds. Kluczowych Klientów oraz 40 Przedstawicieli Handlowych )

• Tworzenie i kreowanie polityki handlowej firmy

• Negocjacje handlowe z dystrybutorami i sieciami handlowymi
Logo
KIEROWNIK MAKROREGIONU
Aquakonrad S.A.
• Organizowanie dystrybucji na podległym regionie

• Zatrudnienie i koordynacja pracy zespołu pracowników ( 3 Kierowników Sprzedaży , 16 Przedstawicieli Handlowych )

• Tworzenie planów sprzedaży

• Kreowanie polityki handlowej firmy

• Kontrola regionu

• Prowadzenie dokumentacji regionu

• Współpraca z dystrybucją i sieciami handlowymi
Logo
REGIONALNY DYREKTOR SPRZEDAŻY
Polish Canadian Intertrade.
• Budowa sieci dystrybucji produktów „Evita” na podległym regionie

• Zatrudnienie i koordynacja zespołu pracowników - 3 Regionalnych Kierowników , 15 Przedstawicieli Handlowych

• Współtworzenie planów sprzedaży

• Kreowanie polityki handlowej firmy

• Kontrola regionu

• Prowadzenie dokumentacji regionu
Logo
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Van-Melle Polska S.A.
• Dystrybucja produktów spożywczych na terenie Trójmiasta- wizyty w sklepach i hurtowniach

• Monitoring obecności produktu w sklepach i jego odpowiednią ekspozycje - promocja nowych produktów w sklepach i hurtowniach
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
KIEROWNIK BIURA MAKLERSKIEGO
• Otwarcia pierwszego Biura Maklerskiego w Koszalinie • Zarządzanie zespołem 7 maklerów

• Wielokrotne zdobycie nagrody za bardzo dobre wyniki sprzedażowe ( m.in. wygrałem 2 tyg. pobyt w USA , zorganizowany przez Fundusz Powierniczy PIONEER za najwyższą sprzedaż jednostek uczestnictwa )

Szkolenia i kursy

- Oxford School of Eanglish w Londynie , nauka języka angielskiego - kurs na Maklerów Papierów Wartościowych

- liczne szkolenia dotyczące sprzedaży i merchandisingu

- Akademia Zarządzania Nowoczesnymi Strukturami

- szkolenia z zarządzania zespołem pracowników

- liczne szkolenia dla Kadry Kierowniczej TP S.A.

- znajomość nowoczesnych metod sprzedaży dystrybucji

- doświadczenie w zarządzaniu zespołem

- prawo jazdy kat. „B”

Edukacja

Logo
Business Administration and Management, General, magisterskie
University of Gdansk
Logo
Studia Magisterskie z Organizacji i Zarządzania, wydział Ekonomiczny, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Zainteresowania

Squash
Tennis
Literatura współczesna
Podróże

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Gdańsk/Trójmiasto
Gdańsk/Trójmiasto
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujaych w Trójmieście
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.