Doświadczenie zawodowe
Kierownik serwisu
CRC CommunicAID
Jako kierownik serwisu odpowiedzialny byłem za koordynację pracy całego serwisu napraw płyt głównych komputerowych, laptopów i odtwarzaczy mp4. Organizowałem i nadzorowałem prace 55 osobowego zespołu serwisantów, kontrolerów jakości, specjalistów wsparcia technicznego, logistyków i magazynierów. Dbałem o realizacje planów serwisowych. Koordynowałem zamówiennictwo części zamiennych, gospodarkę magazynową i logistykę. Optymalizowałem proces naprawy oraz czuwałem nad jego prawidłowym przebiegiem. Odpowiadałem za wybór i zakup sprzętu serwisowego koniecznego do sprawnego przebiegu procesu naprawy. Wprowadzałem nowe modele sprzętu do naprawy. Dodatkowo odpowiadałem za kontakty z kluczowymi klientami. Raportowałem wyniki produkcyjne, zużycie części zamiennych. Na bieżąco omawiałem potrzeby klienta, ustalałem priorytety napraw.
Kierownik Utrzymania Ruchu
Byłem odpowiedzialny utrzymanie ruchu i wsparcie techniczne na powierzonym mi odcinku linii produkcyjnej kineskopów kolorowych, pracującej w ruchu ciągłym. Kierowałem 14-osobowym zespołem elektroników. Organizowałem prace dla podległych mi pracowników. Zajmowałem się ich szkoleniem, motywowaniem, kontrolą i oceną. Brałem udział optymalizacji i usprawnieniu procesu produkcyjnego. Implementowałem zasady Lean Manufacturing a w szczególności TPM na linii produkcyjnej. Zarządzałem projektami prowadzonymi w firmie.
Specjalista Utrzymania Ruchu
Thomson Polkolor Sp. z o.o.
Jako specjalisty nadzoru eksploatacyjnego w dziale utrzymania ruchu odpowiadałem za bezawaryjną prące linii produkcyjnej. Analizowałem stany awaryjne maszyn i planowałem działania mające na celu wyeliminowanie tych awarii w przyszłości; Organizowałem pracę dla służb utrzymania ruchu oraz firm zewnętrznych, zlecałem i nadzorowałem te prace; Koordynowałem prace wielu firm na podległym mi obszarze podczas przerw remontowych w fabryce; Projektowałem nowe urządzenia oraz udoskonaliłem maszyny i urządzenia już istniejące; Diagnozowałem usterki i naprawiałem komputerowo sterowane urządzenia do ustawiania i testowania kineskopów, transportery, maszyny CNC, oraz inne urządzenia przemysłowe.
Serwisant
Naprawa sprzętu komputerowego: Monitory; UPS’y; Zasilacze; Komputery od strony sprzętowej i programowej. Obsługa klienta. Naprawy u klienta. Instalacja i konfiguracja sprzętu u klienta.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią