Doświadczenie zawodowe
Zastępca Dyrektora Aftersales
Ustalanie oraz realizacja strategii dla całego działu Aftersales, oraz całej firmy Komatsu Poland w porozumieniu z pozostałymi działami. Nadzór nad budżetem i jego realizacją, zarówno obrotów jak i przychodu, zarządzanie rezerwami finansowymi. Dbanie o rozwój Działu AFS, tworzenie i realizacja strategii w tym zakresie.
Regionalny Kierownik Serwisu / Regional Service Manager
- Koordynacja pracy serwisu w dwóch regionach,
- zarządzanie zespołem 40 osób
- ustalanie zasad funkcjonowania działu,
- nadzorowanie i przydzielanie obowiązków do wykonywania przez pracowników,
- kontrola zleceń serwisowych,
- rozliczanie czasu pracy mechaników,
- bieżący nadzór nad prowadzonymi pracami serwisowymi,
- utrzymywanie maszyn w gotowości technicznej,
- koordynowanie współpracy z dostawcami,
- zapewnienie szybkiej i właściwej obsługi serwisowej,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy,
- reprezentowanie serwisu w kontaktach z klientami zewnętrznymi,
- kontrola jakości usług i terminów ich wykonania,
- zapewnienie optymalnej współpracy serwisu z innymi działami,
- kontrola, ocena i motywacja pracowników firmy,
- analiza wskaźników efektywności
- zarządzanie zespołem 40 osób
- ustalanie zasad funkcjonowania działu,
- nadzorowanie i przydzielanie obowiązków do wykonywania przez pracowników,
- kontrola zleceń serwisowych,
- rozliczanie czasu pracy mechaników,
- bieżący nadzór nad prowadzonymi pracami serwisowymi,
- utrzymywanie maszyn w gotowości technicznej,
- koordynowanie współpracy z dostawcami,
- zapewnienie szybkiej i właściwej obsługi serwisowej,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy,
- reprezentowanie serwisu w kontaktach z klientami zewnętrznymi,
- kontrola jakości usług i terminów ich wykonania,
- zapewnienie optymalnej współpracy serwisu z innymi działami,
- kontrola, ocena i motywacja pracowników firmy,
- analiza wskaźników efektywności
Kierownik Serwisu
- Koordynacja pracy całego serwisu,
- ustalanie zasad funkcjonowania działu,
- nadzorowanie i przydzielanie obowiązków do wykonywania przez pracowników (mechanicy, elektrycy, inżynierowie),
- kontrola zleceń serwisowych,
- rozliczanie czasu pracy mechaników,
- bieżący nadzór nad prowadzonymi pracami serwisowymi,
- utrzymywanie maszyn w gotowości technicznej,
- zamawianie części,
- prowadzenie szkoleń technicznych,
- koordynowanie współpracy z dostawcami,
- nadzór nad projektami,
- zapewnienie szybkiej i właściwej obsługi serwisowej,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy,
- reprezentowanie serwisu w kontaktach z klientami zewnętrznymi,
- kontrola jakości usług i terminów ich wykonania,
- zapewnienie optymalnej współpracy serwisu z innymi działami,
- wprowadzenie systemu premiowania,
- kontrola, ocena i motywacja pracowników firmy,
- analiza wskaźników efektywności – wdrażanie, pomiary, analiza
- ustalanie zasad funkcjonowania działu,
- nadzorowanie i przydzielanie obowiązków do wykonywania przez pracowników (mechanicy, elektrycy, inżynierowie),
- kontrola zleceń serwisowych,
- rozliczanie czasu pracy mechaników,
- bieżący nadzór nad prowadzonymi pracami serwisowymi,
- utrzymywanie maszyn w gotowości technicznej,
- zamawianie części,
- prowadzenie szkoleń technicznych,
- koordynowanie współpracy z dostawcami,
- nadzór nad projektami,
- zapewnienie szybkiej i właściwej obsługi serwisowej,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy,
- reprezentowanie serwisu w kontaktach z klientami zewnętrznymi,
- kontrola jakości usług i terminów ich wykonania,
- zapewnienie optymalnej współpracy serwisu z innymi działami,
- wprowadzenie systemu premiowania,
- kontrola, ocena i motywacja pracowników firmy,
- analiza wskaźników efektywności – wdrażanie, pomiary, analiza
Inżynier serwisu/Mistrz Serwisu
- Koordynacja pracy serwisu (planowanie pracy serwisu),
- kontrola zleceń serwisowych,
- rozliczanie czasu pracy mechaników,
- bieżący nadzór nad prowadzonymi pracami serwisowymi,
- utrzymywanie maszyn w gotowości technicznej,
- usuwanie problemów mechanicznych, hydraulicznych, i elektrycznych,
- zamawianie części,
- prowadzenie szkoleń technicznych,
- koordynowanie współpracy z dostawcami,
- kontrola zleceń serwisowych,
- rozliczanie czasu pracy mechaników,
- bieżący nadzór nad prowadzonymi pracami serwisowymi,
- utrzymywanie maszyn w gotowości technicznej,
- usuwanie problemów mechanicznych, hydraulicznych, i elektrycznych,
- zamawianie części,
- prowadzenie szkoleń technicznych,
- koordynowanie współpracy z dostawcami,
specjalista ds. maszyn
- wsparcie techniczne dla mechaników w polu,
- rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących systemów hydraulicznych i elektrycznych maszyn,
- kontakt z działem wsparcia technicznego w Niemczech i Szwecji,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu budowy, działania i eksploatacji maszyn budowlanych i drogowych (podstawy elektryki, podstawy hydrauliki, równiarki samojezdne, ładowarki kołowe, rozściełacze do asfaltu, walce drogowe, ładowarki kompaktowe),
- zaopatrywanie serwisu w narzędzia,
- administrowanie systemu telematycznego,
- prowadzenie projektów,
- pomoc kierownikowi w koordynacji pracy serwisu,
- kontrola zleceń serwisowych
- rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących systemów hydraulicznych i elektrycznych maszyn,
- kontakt z działem wsparcia technicznego w Niemczech i Szwecji,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu budowy, działania i eksploatacji maszyn budowlanych i drogowych (podstawy elektryki, podstawy hydrauliki, równiarki samojezdne, ładowarki kołowe, rozściełacze do asfaltu, walce drogowe, ładowarki kompaktowe),
- zaopatrywanie serwisu w narzędzia,
- administrowanie systemu telematycznego,
- prowadzenie projektów,
- pomoc kierownikowi w koordynacji pracy serwisu,
- kontrola zleceń serwisowych
Trener/Inżynier serwisu
- wsparcie techniczne dla mechaników w polu,
- rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących systemów hydraulicznych i elektrycznych maszyn,
- kontakt z działem wsparcia technicznego w Niemczech i Szwecji,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu budowy, działania i eksploatacji maszyn budowlanych i drogowych (podstawy elektryki, podstawy hydrauliki, równiarki samojezdne, ładowarki kołowe, rozściełacze do asfaltu, walce drogowe, ładowarki kompaktowe),
- zaopatrywanie serwisu w narzędzia,
- tłumaczenie szkoleń zagranicznych,
- pomoc kierownikowi w koordynacji pracy serwisu,
- kontrola zleceń serwisowych
- rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących systemów hydraulicznych i elektrycznych maszyn,
- kontakt z działem wsparcia technicznego w Niemczech i Szwecji,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu budowy, działania i eksploatacji maszyn budowlanych i drogowych (podstawy elektryki, podstawy hydrauliki, równiarki samojezdne, ładowarki kołowe, rozściełacze do asfaltu, walce drogowe, ładowarki kompaktowe),
- zaopatrywanie serwisu w narzędzia,
- tłumaczenie szkoleń zagranicznych,
- pomoc kierownikowi w koordynacji pracy serwisu,
- kontrola zleceń serwisowych
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Maszyny budowlane
Ciezki sprzet na budowie - rodzaje maszyn, kupno/sprzedaz, wynajem, leasing, etc. oraz wszystko zwiazane z robotami ziemnymi
Serwis maszyn i urządzeń
Grupa zrzeszająca specjalistów wszystkich branż, którzy zajmują się serwisowaniem maszyn i urządzeń