Jarek Chyliński
Konsultant ds. Marketingu Produktów i Rozwoju Nowych Technologii
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Współpraca biznesowa
Channel Business
Channel Relationships
Channel Strategy Development
Analiza konkurencji
Cross-functional Team Leadership
Budowanie popytu
Marketing bezpośredni
E-commerce
Enterprise Software
Przedsiębiorczość
Strategia wchodzenia na rynki
Marketing Zintegrowany
biznes międzynarodowy
Przedsiębiorca internetowy
Przywództwo
Zarządzanie
Analiza rynku
Marketing
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Marketing wielokanałowy
New Business Development
Nowe możliwości biznesowe
Zarządzanie P&L
Zarządzanie partnerami
Partner Program Development
spółki
Rozwój produktu
wprowadzanie produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Program Management
Wystąpienia publiczne
Analiza wymagań
SaaS
Sales
Sales Enablement
Zarządzanie Sprzedażą
Prezentacje handlowe
Proces sprzedaży
Segmentacja
małe przedsiębiorstwa
Product Management Software
Partnerstwo strategiczne
Strategia
Bezprzewodowy
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Consultative Selling
Competitive Landscape Development
Strategy and Roadmap Definition
Solution Partnerships Enablement
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. Marketingu Nowych Produktów i Rozwoju Systemów Sprzedaży
Warszawa -- Rekomendacje dotyczące nowych strategii marketingowych <=> firma-rynek-klient-marka. Tworzenie i realizacja programów marketingowych skierowanych zarówno do klienta końcowego jak i dystrybutorów oraz wybranych partnerów sprzedaży. Kreacja nowych ofert produktowych i programów marketingowych dla wybranych segmentów rynku. Współuczestnictwo w definicji nowych produktów (new product definitions) i wprowadzanie tych produktów na rynek (market introductions). Propozycje dotyczące innowacji w relacjach z mediami (business and industry
press), i analitykami rynku. Współpraca z wybranymi partnerami handlowymi w zakresie wspólnych działań marketingowych (joint marketing campaigns) i promocji. Aktualizacja firmowych prezentacji na stronach internetowych i redagowanie nowych materiałów wsparcia sprzedaży. Analizy ofert konkurencji i rekomendacje dotyczące potencjalnych zmian w zakresie marketingu.
Konsultacje dotyczące innowacyjnych narzędzi marketingowych. Kreacja i zarządzanie globalnymi programami marketingowymi oraz wsparcie dla lokalnych kampanii i projektów rozwoju. Przykłady planów dla różnych segmentów rynku ze szczególną uwagą na rozwój sprzedaży. Pozyskiwanie nowych partnerów w sektorze SME (Small and Medium Enterprise = średnich i małych przesiębiorstw). Wsparcie działalności marketingowych poza granicami kraju np.: tworzenie i realizacja kampanii marketingowych skierowanych zarówno do klienta końcowego jak i dystrybutorów oraz partnerów sprzedaży (channel partners); kreacja nowych ofert i programów marketingowych dla wybranych regionów; wybór partnerów handlowymi do wspólnych działań rynkowych; redagowanie oraz aktualizacja globalnych stron internetowych i obsługa materiałów marketingowych dla przedstawicieli handlowych (np.: sales playbook = poradnik sprzedaży); a także, uczestnictwo w lokalnych spotkaniach z partnerami i ich wybranymi klientami.
Definicje nowych funkcjonalności (new feature definition). Rekomendacje dotyczące polityki cenowej. Kreowanie nowego wizerunku firmy. Wybór wczesnych nabywców (early adopters program) i selekcja partnerów do aktywacji nowych rynków. Opracowywanie oraz nadzór nad realizacją przyjętych strategii reklamowych. Definicja TAM (Total Addressable Market). Analizy ofert konkurencji według metodologii TCO (Total Cost of Ownership). Kreacja właściwego wizerunku firmy wśród potencjalnych inwestorów (Venture Capital). Analiza popytu (market potential) na produkty firmy i kreacja kampanii marketingowych skierowanych na pokonanie konkurencji. Przygotowanie budżetu marketingowego.
press), i analitykami rynku. Współpraca z wybranymi partnerami handlowymi w zakresie wspólnych działań marketingowych (joint marketing campaigns) i promocji. Aktualizacja firmowych prezentacji na stronach internetowych i redagowanie nowych materiałów wsparcia sprzedaży. Analizy ofert konkurencji i rekomendacje dotyczące potencjalnych zmian w zakresie marketingu.
Konsultacje dotyczące innowacyjnych narzędzi marketingowych. Kreacja i zarządzanie globalnymi programami marketingowymi oraz wsparcie dla lokalnych kampanii i projektów rozwoju. Przykłady planów dla różnych segmentów rynku ze szczególną uwagą na rozwój sprzedaży. Pozyskiwanie nowych partnerów w sektorze SME (Small and Medium Enterprise = średnich i małych przesiębiorstw). Wsparcie działalności marketingowych poza granicami kraju np.: tworzenie i realizacja kampanii marketingowych skierowanych zarówno do klienta końcowego jak i dystrybutorów oraz partnerów sprzedaży (channel partners); kreacja nowych ofert i programów marketingowych dla wybranych regionów; wybór partnerów handlowymi do wspólnych działań rynkowych; redagowanie oraz aktualizacja globalnych stron internetowych i obsługa materiałów marketingowych dla przedstawicieli handlowych (np.: sales playbook = poradnik sprzedaży); a także, uczestnictwo w lokalnych spotkaniach z partnerami i ich wybranymi klientami.
Definicje nowych funkcjonalności (new feature definition). Rekomendacje dotyczące polityki cenowej. Kreowanie nowego wizerunku firmy. Wybór wczesnych nabywców (early adopters program) i selekcja partnerów do aktywacji nowych rynków. Opracowywanie oraz nadzór nad realizacją przyjętych strategii reklamowych. Definicja TAM (Total Addressable Market). Analizy ofert konkurencji według metodologii TCO (Total Cost of Ownership). Kreacja właściwego wizerunku firmy wśród potencjalnych inwestorów (Venture Capital). Analiza popytu (market potential) na produkty firmy i kreacja kampanii marketingowych skierowanych na pokonanie konkurencji. Przygotowanie budżetu marketingowego.
Kierownik -- Globalne Programy Marketingowe, PartnerEdge
SAP Global Marketing Inc.
Miasto Nowy Jork, USA -- New York City -- Channel Marketing Manager, PartnerEdge -- Kreacja i zarządzanie globalnymi kampaniami marketingowymi oraz wsparcie dla projektów regionalnych. Programy PartnerEdge są adresowane do różnych segmentów rynkowych z szczególną uwagą na rozwój sprzedaży i pozyskiwanie nowych partnerów w sektorze SME. Równolegle z programami w USA, wspierałem działalności marketingowe PartnerEdge w Azji (APR) i Europie (EMEA). Do moich głównych obowiązków nalezało: tworzenie i realizacja kampanii marketingowych skierowanych zarówno do klienta końcowego jak i dystrybutorów oraz partnerów sprzedaży; kreacja ofert i programów dla poszczególnych segmentów rynku; współpraca z partnerami handlowymi (channel partners) w sprawach rozwoju wspólnych działań rynkowych; redagowanie oraz aktualizacja globalnych stron internetowych i obsługa materiałów marketingowych dla przedstawicieli handlowych (np.: PartnerEdge sales playbook); a także, uczestnictwo w lokalnych spotkaniach z partnerami i ich wybranymi klientami. -- SAP Global Marketing -- U.S. and APR channel marketing responsibilities with a successful track record of rolling out partner programs appropriately customized within the tiered partner structure. Proven experience and passion for enabling relationships (internal and external) to drive business results. Determination to meet marketing commitments made to partner sales teams, while identifying new opportunities to increase revenue. Strong process and project management skills effective at delivering results cross-functionally. Managed the creation and global delivery of marketing programs to ensure that PartnerEdge membership benefits and goals were understood, implemented, and effectively met. Launched joint marketing initiatives through best available routes-to-market promoting new products. Delivered PartnerEdge training to the regional marketing and sales teams. Collected and prioritised regional enhancement requests delivering recommendations on potential program enhancements to upper management. -- Skills: Sales training and effective communications with partner organisations. Consensus building and competitive negotiations. Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers.
Dyrektor ds. Zarządzania Produktem
CA Technologies
Lokalizacja: Islandia, Stan Nowy Jork USA -- Stanowisko: Dyrektor ds. Zarządzania Produktami dla Lokalnych Sieci Komórkowych (English: Director of Product Management for Wireless Solutions) -- Biuro Głównego Technologa Firmy -- Office of the CTO
Segmentacja rynku i analiza konkurencji. Definicje nowych funkcjonalności (new feature definition). Prowadzenie polityki cenowej dla nowych produktów. Kreowanie wizerunku firmy przez stałą współpracę z analitykami rynku (np.: Gartner, Yankee, IDC) i redaktorami ds. technologii (np.: Wall Street Journal, ComputerWorld, New York Times, LA Times, NetworkWorld, San Francisco Chronicle, et al.). Wybór potencjalnych, wczesnych nabywców (early adopters program), selekcja partnerów do aktywacji rynku i promocja nowych rozwiązań dla sieci komputerowych (wireless LAN). Zarządzanie wyznaczoną grupą produktów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, kontynuowanie analizy rynku, wyszukiwanie ewentualnych luk w asortymencie, oraz badań konkurencji przy użyciu agencji badawczych (e.g., AMI). Wdrażanie zmian produktowych w ujęciu Product Management. Monitorowanie ofert konkurencji i komunikacja zmian lub trendów rynkowych. Wizyty w terenie (w sensie globalnym), spotkania z Klientami i regionalnymi przedstawicielami firmy. Współpraca z zagranicznymi placówkami firmy w zakresie rozwoju rynku, nowych produktów i dodatkowych kanałów sprzedaży.
Stanowisko: Dyrektor ds. Produkt Marketingu -- Director of Product Marketing
Kreowanie wizerunku firmy w sektorze SME. Wdrażanie kampanii marketingowych (strona internetowa, katalogi, reklamy, targi) skierowanych do prezesów firm lub dyrektorów IT. Monitorowanie rynku z uwagą na działalność głównych konkurentów. Dbałość o pozytywne relacje z aktualnymi partnerami firmy. Analizy popytu na wybrane produkty z oferty przedsiębiorstwa i selekcja nowych rozwiązań marketingowych na pokonanie konkurencji. Współpraca z PR i koordynacja realizacji działań promocyjnych. Prezentacje raportów marketingowych, ofert cenowych, a także nowych akcji promocyjnych. Przygotowanie budżetu marketingowego (np.: do badań konkurencji przy użyciu agencji doradczych (e.g., AMI). Opracowywanie oraz nadzór nad realizacją przyjętych strategii reklamowych.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Director of Product Management for Wireless Solutions -- Office of the CTO
Developed MRD and product roadmap focusing on market share growth for wireless systems management and security. Conducted market analysis to prioritise new channel opportunities. Sponsored primary research to validate key buying criteria and translated the insights into actionable product initiatives. Performed analysis of competitive products, pricing, and positioning. Designed product packaging and defined pricing models. Participated in PR/AR campaigns. Managed the global product launch. Authored sales guides and application notes published on the corporate website. Provided financial projections and manufacturing demand forecasts. Conducted new product training sessions at CA World and regional sales meetings. -- Skills: Determining competitive positioning and relevant market segments; identifing best partners and potential new applications; preparing white papers and technical notes to facilitate go-to-market activities.
Director of Product Marketing
Performed market segmentation, competitive benchmarking, and product placement testing. Defined SMB GTM product guidelines for e-commerce and worked closely with the web team to create partner website content and optimize its visibility. Ensured the relevant localization needs were met. Articulated the unique value proposition for the SMB section of the Corporate website and selected products for the SMB on-line store. eCommerce “Small Business Ownership” with P&L responsibility for eCommerce operations within organizational matrices and approval processes. Cross-functional focus on goal attainment in terms of operational and marketing excellence, as well as business plan objectives. -- Skills: Determining revenue potential, competitive positioning and optimal routes to the SMB market.
Segmentacja rynku i analiza konkurencji. Definicje nowych funkcjonalności (new feature definition). Prowadzenie polityki cenowej dla nowych produktów. Kreowanie wizerunku firmy przez stałą współpracę z analitykami rynku (np.: Gartner, Yankee, IDC) i redaktorami ds. technologii (np.: Wall Street Journal, ComputerWorld, New York Times, LA Times, NetworkWorld, San Francisco Chronicle, et al.). Wybór potencjalnych, wczesnych nabywców (early adopters program), selekcja partnerów do aktywacji rynku i promocja nowych rozwiązań dla sieci komputerowych (wireless LAN). Zarządzanie wyznaczoną grupą produktów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, kontynuowanie analizy rynku, wyszukiwanie ewentualnych luk w asortymencie, oraz badań konkurencji przy użyciu agencji badawczych (e.g., AMI). Wdrażanie zmian produktowych w ujęciu Product Management. Monitorowanie ofert konkurencji i komunikacja zmian lub trendów rynkowych. Wizyty w terenie (w sensie globalnym), spotkania z Klientami i regionalnymi przedstawicielami firmy. Współpraca z zagranicznymi placówkami firmy w zakresie rozwoju rynku, nowych produktów i dodatkowych kanałów sprzedaży.
Stanowisko: Dyrektor ds. Produkt Marketingu -- Director of Product Marketing
Kreowanie wizerunku firmy w sektorze SME. Wdrażanie kampanii marketingowych (strona internetowa, katalogi, reklamy, targi) skierowanych do prezesów firm lub dyrektorów IT. Monitorowanie rynku z uwagą na działalność głównych konkurentów. Dbałość o pozytywne relacje z aktualnymi partnerami firmy. Analizy popytu na wybrane produkty z oferty przedsiębiorstwa i selekcja nowych rozwiązań marketingowych na pokonanie konkurencji. Współpraca z PR i koordynacja realizacji działań promocyjnych. Prezentacje raportów marketingowych, ofert cenowych, a także nowych akcji promocyjnych. Przygotowanie budżetu marketingowego (np.: do badań konkurencji przy użyciu agencji doradczych (e.g., AMI). Opracowywanie oraz nadzór nad realizacją przyjętych strategii reklamowych.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Director of Product Management for Wireless Solutions -- Office of the CTO
Developed MRD and product roadmap focusing on market share growth for wireless systems management and security. Conducted market analysis to prioritise new channel opportunities. Sponsored primary research to validate key buying criteria and translated the insights into actionable product initiatives. Performed analysis of competitive products, pricing, and positioning. Designed product packaging and defined pricing models. Participated in PR/AR campaigns. Managed the global product launch. Authored sales guides and application notes published on the corporate website. Provided financial projections and manufacturing demand forecasts. Conducted new product training sessions at CA World and regional sales meetings. -- Skills: Determining competitive positioning and relevant market segments; identifing best partners and potential new applications; preparing white papers and technical notes to facilitate go-to-market activities.
Director of Product Marketing
Performed market segmentation, competitive benchmarking, and product placement testing. Defined SMB GTM product guidelines for e-commerce and worked closely with the web team to create partner website content and optimize its visibility. Ensured the relevant localization needs were met. Articulated the unique value proposition for the SMB section of the Corporate website and selected products for the SMB on-line store. eCommerce “Small Business Ownership” with P&L responsibility for eCommerce operations within organizational matrices and approval processes. Cross-functional focus on goal attainment in terms of operational and marketing excellence, as well as business plan objectives. -- Skills: Determining revenue potential, competitive positioning and optimal routes to the SMB market.
Członek Zarządu ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu
Coralis Corp
Lokalizacja: New Jersey, USA
Stanowisko: Członek Zarządu ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu (Co-Founder -- Marketing and Business Development)
Definicja TAM (total addressable market) dla nowych produktów. Analizy ofert konkurencji według metodologii TCO (total cost of ownership). Definicje nowych funkcjonalności (new feature definition). Rekomendacje dotyczące polityki cenowej (pricing recommendations). Rekrutacja partnerów sprzedaży (channel partners). Wprowadzanie nowego produktu typu software na rynek. Produkt był oprogramowaniem dla sektora Small and Medium Business (sektor małych i średnich przedsiębiorstw). Analizy popytu na produkty firmy. Kreacja kampanii marketingowych w celu pokonania konkurencji. Przygotowanie budżetu marketingowego oraz nadzór nad realizacją przyjętych planów marketingowych.
Responsible for creating the positioning, messaging, collateral, online content and sales enablement materials for the product portfolio. Go-to expert on NPIs and relevant channels, market positioning and creation of a competitive advantage. Translated this knowledge into high-impact materials and campaigns that clearly communicated the value of products to the marketplace including: high-impact internal and customer-facing materials that clearly communicated the value and unique advantage of products and solutions; website content to drive sales through clear, high-impact product information including whitepapers, and case studies. Facilitated Sales enablement by communicating the product value proposition and developing the corresponding sales training and tools; collected and prioritised market intelligence, as an expert on buyers, how they buy and their buying criteria; as well as, on the key competitors and how to beat them.
Stanowisko: Członek Zarządu ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu (Co-Founder -- Marketing and Business Development)
Definicja TAM (total addressable market) dla nowych produktów. Analizy ofert konkurencji według metodologii TCO (total cost of ownership). Definicje nowych funkcjonalności (new feature definition). Rekomendacje dotyczące polityki cenowej (pricing recommendations). Rekrutacja partnerów sprzedaży (channel partners). Wprowadzanie nowego produktu typu software na rynek. Produkt był oprogramowaniem dla sektora Small and Medium Business (sektor małych i średnich przedsiębiorstw). Analizy popytu na produkty firmy. Kreacja kampanii marketingowych w celu pokonania konkurencji. Przygotowanie budżetu marketingowego oraz nadzór nad realizacją przyjętych planów marketingowych.
Responsible for creating the positioning, messaging, collateral, online content and sales enablement materials for the product portfolio. Go-to expert on NPIs and relevant channels, market positioning and creation of a competitive advantage. Translated this knowledge into high-impact materials and campaigns that clearly communicated the value of products to the marketplace including: high-impact internal and customer-facing materials that clearly communicated the value and unique advantage of products and solutions; website content to drive sales through clear, high-impact product information including whitepapers, and case studies. Facilitated Sales enablement by communicating the product value proposition and developing the corresponding sales training and tools; collected and prioritised market intelligence, as an expert on buyers, how they buy and their buying criteria; as well as, on the key competitors and how to beat them.
Dyrektor ds. Marketingu w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
3Com Corporation
Lokalizacje: Holmdel, NJ USA -- Marlborogh, MA USA -- Hemel Heampsted, UK -- Santa Clara, CA USA
Stanowisko: Dyrektor ds. Marketingu w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw -- Director of SMB Marketing)
Selekcja i promocja produktów sieciowych LAN/WAN dla Małych Przedsiębiorstw. Kampanie marketingowe pod hasłami "Ease-of-Use" (tzn.: łatwość użycia) oraz "Plug and Play (tzn.: włącz i działaj). Promocje oraz szkolenia dla przedstawicieli handlowych (channel partners). Kampanie PR i prezentacje dla analityków rynku (np.: Gartner Group, Yankee Group, AMI, IDC).
Dyrektor ds. Produkt Marketingu -- Systemy Sieciowe = Director of Remote Access Products -- Network Systems
Wprowadzanie nowych produktów na rynek. Definicje nowych rozwiąń seciowych (tzn.: LAN and WAN networking). Rekrutacja Kierowników ds. Marketingu oraz Dokumentacji. Analiza konkurencji. Innowacyjne promocje i programy sprzedaży.
Director of SMB Marketing
Led the team responsible for defining, developing, and executing marketing plans to grow revenue from small businesses globally, across the entire portfolio of products. Managed a business segment with annual product sales of $400M. Collaborated with regional marketing, marketing communications, and channel marketing to define, create, execute, monitor, and optimize global marketing programs to increase customer acquisition and retention. Developed core industry/segment messaging and oversaw communication projects to advance awareness and preference for remote access products. Delivered product roadmap to meet SMB market segment revenue objectives. Coordinated solution marketing campaigns that included routers, LAN switches, Internet access controllers, and networked telephony platforms. Developed Go-to-Market plans for new products and worked with sales and engineering to establish roadmap strategy and achieve alignment.
Stanowisko: Dyrektor ds. Marketingu w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw -- Director of SMB Marketing)
Selekcja i promocja produktów sieciowych LAN/WAN dla Małych Przedsiębiorstw. Kampanie marketingowe pod hasłami "Ease-of-Use" (tzn.: łatwość użycia) oraz "Plug and Play (tzn.: włącz i działaj). Promocje oraz szkolenia dla przedstawicieli handlowych (channel partners). Kampanie PR i prezentacje dla analityków rynku (np.: Gartner Group, Yankee Group, AMI, IDC).
Dyrektor ds. Produkt Marketingu -- Systemy Sieciowe = Director of Remote Access Products -- Network Systems
Wprowadzanie nowych produktów na rynek. Definicje nowych rozwiąń seciowych (tzn.: LAN and WAN networking). Rekrutacja Kierowników ds. Marketingu oraz Dokumentacji. Analiza konkurencji. Innowacyjne promocje i programy sprzedaży.
Director of SMB Marketing
Led the team responsible for defining, developing, and executing marketing plans to grow revenue from small businesses globally, across the entire portfolio of products. Managed a business segment with annual product sales of $400M. Collaborated with regional marketing, marketing communications, and channel marketing to define, create, execute, monitor, and optimize global marketing programs to increase customer acquisition and retention. Developed core industry/segment messaging and oversaw communication projects to advance awareness and preference for remote access products. Delivered product roadmap to meet SMB market segment revenue objectives. Coordinated solution marketing campaigns that included routers, LAN switches, Internet access controllers, and networked telephony platforms. Developed Go-to-Market plans for new products and worked with sales and engineering to establish roadmap strategy and achieve alignment.
Director, Product Marketing and Information
Dialogic Corp.
Based in Parsippany, NJ USA
Obecnie część firmy Intel -- Now part of Intel Corp. -- High-Density Business Unit
Product marketing and technical publications leader. Team recruitment and leadership. Product management and new product definition. GTM plans and execution. PR/AR campaigns and sales roadshows.
Obecnie część firmy Intel -- Now part of Intel Corp. -- High-Density Business Unit
Product marketing and technical publications leader. Team recruitment and leadership. Product management and new product definition. GTM plans and execution. PR/AR campaigns and sales roadshows.
Director, Product Marketing
Teleos Communications Corp.
Based in Eatontown, NJ USA
Marketing team recruitment and leadership. New product introduction plans and execution. Industry press and analyst relations. Sales support for strategic telco and corporate accounts. Vertical marketing programs and competitive "crush" campaigns. Investor roadshows. EMEA marketing campaigns and sales support.
Marketing team recruitment and leadership. New product introduction plans and execution. Industry press and analyst relations. Sales support for strategic telco and corporate accounts. Vertical marketing programs and competitive "crush" campaigns. Investor roadshows. EMEA marketing campaigns and sales support.
Product Marketing Manager, LAN and Data Networking
Ascom Timeplex
Based in Woodcliff Lake, NJ USA
Product marketing campaigns for LAN and Data Networking products. Competitive selling guides and customer presentations. New feature definition and prioritisation. sales support for new accounts in the financial services sector (Wall Street).
Product marketing campaigns for LAN and Data Networking products. Competitive selling guides and customer presentations. New feature definition and prioritisation. sales support for new accounts in the financial services sector (Wall Street).
Product Manager, Network Applications
Boca Raton, FL USA -- Nokia Siemens Networks -- Product management for the EWSD/EWSP telco switching systems in North America. Network application software requirements definition and prioritisation. North American field marketing support and project management for network certifications. Technical sales support.
Szkolenia i kursy
AMA courses in: Brand Management and Product Marketing; Competitive Campaigns and Market Differentiation; Product Positioning and Solution Selling.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Kendo, Iado, tennis, racketball, swimming, and Classical Greece.
Organizacje
I.E.E.E. (Institute of Electrical and Electronic Engineers)
AMA (American Management Association)
Tau Epsilon Phi
AMA (American Management Association)
Tau Epsilon Phi
Inne
Tworzenie i realizacja programów marketingowych skierowanych zarówno do klienta końcowego jak i dystrybutorów oraz wybranych partnerów sprzedaży. Kreacja nowych ofert produktowych i programów marketingowych dla wybranych segmentów rynku. Współuczestnictwo w definicji nowych produktów (new product definitions) i wprowadzanie tych produktów na rynek (market introductions). Propozycje dotyczące innowacji w relacjach z mediami (business and industry press), i analitykami rynku. Współpraca z wybranymi partnerami handlowymi w zakresie wspólnych działań marketingowych (joint marketing campaigns) i promocji. Aktualizacja firmowych prezentacji na stronach internetowych i redagowanie nowych materiałów wsparcia sprzedaży. Analizy ofert konkurencji i rekomendacje dotyczące potencjalnych zmian w zakresie marketingu.
Konsultacje dotyczące innowacyjnych narzędzi marketingowych. Kreacja i zarządzanie globalnymi programami marketingowymi oraz wsparcie dla lokalnych kampanii i projektów rozwoju. Przykłady planów dla różnych segmentów rynku ze szczególną uwagą na rozwój sprzedaży. Pozyskiwanie nowych partnerów w sektorze SME (Small and Medium Enterprise = średnich i małych przesiębiorstw). Wsparcie działalności marketingowych poza granicami kraju np.: tworzenie i realizacja kampanii marketingowych skierowanych zarówno do klienta końcowego jak i dystrybutorów oraz partnerów sprzedaży (channel partners); kreacja nowych ofert i programów marketingowych dla wybranych regionów; wybór partnerów handlowymi do wspólnych działań rynkowych; redagowanie oraz aktualizacja globalnych stron internetowych i obsługa materiałów marketingowych dla przedstawicieli handlowych (np.: sales playbook = poradnik sprzedaży); a także, uczestnictwo w lokalnych spotkaniach z partnerami i ich wybranymi klientami.
Definicje nowych funkcjonalności (new feature definition). Rekomendacje dotyczące polityki cenowej. Kreowanie nowego wizerunku firmy. Wybór wczesnych nabywców (early adopters program) i selekcja partnerów do aktywacji nowych rynków. Opracowywanie oraz nadzór nad realizacją przyjętych strategii reklamowych. Definicja TAM (Total Addressable Market). Analizy ofert konkurencji według metodologii TCO (Total Cost of Ownership). Kreacja właściwego wizerunku firmy wśród potencjalnych inwestorów (Venture Capital). Analiza popytu (market potential) na produkty firmy i kreacja kampanii marketingowych skierowanych na pokonanie konkurencji. Przygotowanie budżetu marketingowego.
Konsultacje dotyczące innowacyjnych narzędzi marketingowych. Kreacja i zarządzanie globalnymi programami marketingowymi oraz wsparcie dla lokalnych kampanii i projektów rozwoju. Przykłady planów dla różnych segmentów rynku ze szczególną uwagą na rozwój sprzedaży. Pozyskiwanie nowych partnerów w sektorze SME (Small and Medium Enterprise = średnich i małych przesiębiorstw). Wsparcie działalności marketingowych poza granicami kraju np.: tworzenie i realizacja kampanii marketingowych skierowanych zarówno do klienta końcowego jak i dystrybutorów oraz partnerów sprzedaży (channel partners); kreacja nowych ofert i programów marketingowych dla wybranych regionów; wybór partnerów handlowymi do wspólnych działań rynkowych; redagowanie oraz aktualizacja globalnych stron internetowych i obsługa materiałów marketingowych dla przedstawicieli handlowych (np.: sales playbook = poradnik sprzedaży); a także, uczestnictwo w lokalnych spotkaniach z partnerami i ich wybranymi klientami.
Definicje nowych funkcjonalności (new feature definition). Rekomendacje dotyczące polityki cenowej. Kreowanie nowego wizerunku firmy. Wybór wczesnych nabywców (early adopters program) i selekcja partnerów do aktywacji nowych rynków. Opracowywanie oraz nadzór nad realizacją przyjętych strategii reklamowych. Definicja TAM (Total Addressable Market). Analizy ofert konkurencji według metodologii TCO (Total Cost of Ownership). Kreacja właściwego wizerunku firmy wśród potencjalnych inwestorów (Venture Capital). Analiza popytu (market potential) na produkty firmy i kreacja kampanii marketingowych skierowanych na pokonanie konkurencji. Przygotowanie budżetu marketingowego.
Grupy
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Zmiana to projekt. Złożoność zmiany i otoczenia. Transformacje. Partycypacyjne zarządzanie. Wsparcie, praca grupowa,facylitacja. Zaangażowanie interesariuszy, opór przed zamianami, od czego zależy suk