Umiejętności
Rozwój Call Center
Centra kontaktowe
CRM
CVM
Marketing bezpośredni
Outsourcing
Telemarketing
Zarządzanie zespołem
Motoryzacja, sprzedaż
Sprzedaż samochodów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Zarządzania Wartością Klientów
Określanie marketing-mixu dopasowanego do potrzeb klientów
Opracowywanie i uzgodnienie harmonogramu wdrożeń kampanii
Przygotowywanie krótko i długoterminowego planu kontaktu z klientami
Określanie kryteriów i potencjału kampanii
Wyznaczanie KPI dla działań operacyjnych
Ocena wpływu kampanii na przychody i marzę generowaną przez klientów
Analiza możliwości zwiększania skuteczności działań dosprzedażowych
Opracowywanie i uzgodnienie harmonogramu wdrożeń kampanii
Przygotowywanie krótko i długoterminowego planu kontaktu z klientami
Określanie kryteriów i potencjału kampanii
Wyznaczanie KPI dla działań operacyjnych
Ocena wpływu kampanii na przychody i marzę generowaną przez klientów
Analiza możliwości zwiększania skuteczności działań dosprzedażowych
Koordynator ds. Sprzedaży Telefonicznej
Zarządzanie projektami związanymi z telefoniczną sprzedażą usług telekomunikacyjnych oraz usług dodatkowych
Zarządzanie kampaniami pozyskaniowymi oraz dosprzedażowymi
Pozyskiwanie partnerów biznesowych
Negocjowanie i procesowanie umów z dostawcami
Koordynowanie pracy zewnętrznych Call Center
Ustalanie planów sprzedaży
Analiza wyników sprzedażowych
Monitorowanie jakości rozmów oraz zamówień
Zarządzanie kampaniami pozyskaniowymi oraz dosprzedażowymi
Pozyskiwanie partnerów biznesowych
Negocjowanie i procesowanie umów z dostawcami
Koordynowanie pracy zewnętrznych Call Center
Ustalanie planów sprzedaży
Analiza wyników sprzedażowych
Monitorowanie jakości rozmów oraz zamówień
Szkolenia i kursy
Kurs na doradcę ubezpieczeniowego, czerwiec 2007, Commercial Union Polska
Telefoniczna obsługa Klienta, czerwiec 2005, Call Center Poland SA
Psychologia sprzedaży przez telefon, czerwiec 2005, Call Center Poland SA
Reklamacje i obsługa trudnego klienta w kontaktach telefonicznych, czerwiec 2005, Call Center Poland SA
Telefoniczna obsługa Klienta, czerwiec 2005, Call Center Poland SA
Psychologia sprzedaży przez telefon, czerwiec 2005, Call Center Poland SA
Reklamacje i obsługa trudnego klienta w kontaktach telefonicznych, czerwiec 2005, Call Center Poland SA
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
piłka nożna, gotowanie
Inne
Prawo jazdy kat. B
Licencja KNF - Agent Ubezpieczeniowy.
Znajomość systemu SAP R/3 w zakresie Customer Interaction Center.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Access)
Licencja KNF - Agent Ubezpieczeniowy.
Znajomość systemu SAP R/3 w zakresie Customer Interaction Center.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Access)
Grupy
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
LEASING
Najlepszy sposób na finansowanie zakupu środków trwałych. Opinie, porady, oferty, zapytania.
Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing - najlepsza, najwygodniejsza forma finansowania inwestycji
Porady, opinie, współpraca, oferty itp.
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
NOWA SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU
Szaleństwo jest wtedy, gdy chcemy osiągnąć coś nowego, robiąc wszystko po staremu...
Szkoła Skutecznych Trenerów Biznesu SSTB uczy (się również) jak robić po nowemu...
AMBICJA,
MULTIDYSCYPLINAR
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.