Janusz Szynkiewicz

Dyrektor Rozwoju Kanałów Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwój Call Center Centra kontaktowe CRM CVM Marketing bezpośredni Outsourcing Telemarketing Zarządzanie zespołem Motoryzacja, sprzedaż Sprzedaż samochodów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Energetyczne Centrum S.A.
Dyrektor Rozwoju Kanałów Sprzedaży
Budowanie i rozwój modeli sprzedaży
Efektywne zarządzanie siecią sprzedaży
Prowadzenie negocjacji handlowych
Ocena potencjału rynku
Planowanie działań CRM - onboarding, upsell, xsell, retencja
Netia S.A.
Kierownik Zespołu Zarządzania Wartością Klientów
Określanie marketing-mixu dopasowanego do potrzeb klientów
Opracowywanie i uzgodnienie harmonogramu wdrożeń kampanii
Przygotowywanie krótko i długoterminowego planu kontaktu z klientami
Określanie kryteriów i potencjału kampanii
Wyznaczanie KPI dla działań operacyjnych
Ocena wpływu kampanii na przychody i marzę generowaną przez klientów
Analiza możliwości zwiększania skuteczności działań dosprzedażowych
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Koordynator ds. Sprzedaży Telefonicznej
Zarządzanie projektami związanymi z telefoniczną sprzedażą usług telekomunikacyjnych oraz usług dodatkowych
Zarządzanie kampaniami pozyskaniowymi oraz dosprzedażowymi
Pozyskiwanie partnerów biznesowych
Negocjowanie i procesowanie umów z dostawcami
Koordynowanie pracy zewnętrznych Call Center
Ustalanie planów sprzedaży
Analiza wyników sprzedażowych
Monitorowanie jakości rozmów oraz zamówień
PKO Leasing S.A.
account manager
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
Negocjowanie warunków transakcji leasingowych
Rozpoznawanie potrzeb klientów oraz dostarczanie im stosownych rozwiązań
Współpraca z dostawcami
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
PKO Leasing S.A.
asystent departamentu sprzedaży
Wsparcie zespołu sprzedaży.
Nabywanie doświadczenia i umiejętności nadlowych.
Call Center Poland
konsultant telefoniczny
Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta.

Szkolenia i kursy

Kurs na doradcę ubezpieczeniowego, czerwiec 2007, Commercial Union Polska
Telefoniczna obsługa Klienta, czerwiec 2005, Call Center Poland SA
Psychologia sprzedaży przez telefon, czerwiec 2005, Call Center Poland SA
Reklamacje i obsługa trudnego klienta w kontaktach telefonicznych, czerwiec 2005, Call Center Poland SA

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

piłka nożna, gotowanie

Inne

Prawo jazdy kat. B
Licencja KNF - Agent Ubezpieczeniowy.
Znajomość systemu SAP R/3 w zakresie Customer Interaction Center.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Access)

Grupy

AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Freelance
Freelance
Wszyscy sie sprzedaja, ale my na wlasnych warunkach ;]
Hotele i Konferencje Last Minute
Hotele i Konferencje Last Minute
Oferty specjalne hoteli, hoteli Spa, konferencji itd.
iPhone
iPhone
Grupa miłośników/użytkowników Apple iPhone, iPod i oczywiście iPad
Jack Daniels
Jack Daniels
Jack Daniel's łączy pokolenia i ludzi z wyobrażnią...!
LEASING
LEASING
Najlepszy sposób na finansowanie zakupu środków trwałych. Opinie, porady, oferty, zapytania.
Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing - najlepsza, najwygodniejsza forma finansowania inwestycji Porady, opinie, współpraca, oferty itp.
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
NOWA SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU
NOWA SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU
Szaleństwo jest wtedy, gdy chcemy osiągnąć coś nowego, robiąc wszystko po staremu... Szkoła Skutecznych Trenerów Biznesu SSTB uczy (się również) jak robić po nowemu... AMBICJA, MULTIDYSCYPLINAR
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.