Umiejętności
Obsługa klienta
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
• przez półtora roku korektura bazy danych systemu CRM dla całej placówki, identyfikacja usterek i nieścisłości w systemie bazy danych między podsystemami CRM, wsparcie merytoryczne pod tym kątem dla innych pracowników, komunikacja pisemna i telefoniczna z działem technicznym IT w Magdeburgu oraz innymi liniami wsparcia technicznego na terenie Niemiec.
• obsługa Klientów indywidualnych – użytkownicy pakietów internetowych i telefonicznych oferowanych przez Deutsche Telekom
• opracowywanie reklamacji
• doradztwo przy wyborze i zmianie produktów
• reprezentowanie firmy podczas wizytacji przedstawicieli Deutsche Telekom z Niemiec
• stałe zwiększanie efektywności przy utrzymaniu wysokiej jakości obsługi Klienta
• obsługa Klientów indywidualnych – użytkownicy pakietów internetowych i telefonicznych oferowanych przez Deutsche Telekom
• opracowywanie reklamacji
• doradztwo przy wyborze i zmianie produktów
• reprezentowanie firmy podczas wizytacji przedstawicieli Deutsche Telekom z Niemiec
• stałe zwiększanie efektywności przy utrzymaniu wysokiej jakości obsługi Klienta
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
SINGLEM BYĆ
Jak to jest być singlem?
Grupa zamknięta, chcesz dołączyć jako singiel lub nie-singiel jako sparowany z singlem, musisz mieć swoje dane w profilu i rozpoznawalne swoje zdjęcie.