Janusz Mikiewicz

Mi-Tech właściciel

Wypowiedzi

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Savoir-vivre, czyli sztuka życia w temacie Całowanie kobiet w rękę?
    3.01.2012, 16:57

    Paulina N.:
    a mi to kompletnie nie sprawia przyjemności i zwyczajnie, nie życzę sobie żeby obcy facet dotykał mnie ustami, nawet w dłoń, no nie lubię po prostu. I nie uważam tego za uwypuklenie kobiecości w pozytywny sposób, dla mnie jest to wkroczenie na teren prywatny i odbieram to jak powszechnie akceptowalną łagodniejszą formę klepnięcia po tyłku. Ale to jest moje zdanie :)

    a już w kontaktach biznesowych kompletnie tego sobie nie wyobrażam

    Nie sądzę ,żeby ktoś całował Cię w rękę wbrew Tobie!

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie apteczka w samochodzie- nie 48 godzin

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie apteczka w samochodzie- nie 48 godzin

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie SMAKOWITY w temacie Wszędzie sOm znaki

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SMAKOWITY

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    2.01.2012, 22:01

    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    >

    A wie Pan, za co był odznaczony?
    To tylko Prezydent Kwaśniewski wie.

    Nie Szanowny Panie, nie ma w tym żadnego żydokomunistycznego spisku. Między innymi za "W czterdziestym nas Matko na Sibir zesłali. "
    Wiem ,że Gross we wspomnianej książce nie dopisał kto z nadzwyczajną energią ładował polaków razem z NKWD do wagonów!.

    A kto ładował? Czytał Pan tę książkę?
    To ja się pytam tym razem?

    Ja pozwolę sobie zapytać. Skoro Pan wie, kogo pominął Gross, w książce, której Pan chyba na oczy nie widział. To kto pomagał NKWD ładować Polaków do wagonów?

    To co czytałem to może książki nie przypominało ale po pańskim wieku sądzę ,że zrobiłem to znacznie wcześniej.

    I to by było na tyle z mojej strony.

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    2.01.2012, 21:48

    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    >

    A wie Pan, za co był odznaczony?
    To tylko Prezydent Kwaśniewski wie.

    Nie Szanowny Panie, nie ma w tym żadnego żydokomunistycznego spisku. Między innymi za "W czterdziestym nas Matko na Sibir zesłali. "
    Wiem ,że Gross we wspomnianej książce nie dopisał kto z nadzwyczajną energią ładował polaków razem z NKWD do wagonów!.

    A kto ładował? Czytał Pan tę książkę?
    To ja się pytam tym razem?

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    2.01.2012, 21:40

    Zgadnij kto?Janusz Mikiewicz edytował(a) ten post dnia 02.01.12 o godzinie 21:43

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    2.01.2012, 21:40

    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    >

    A wie Pan, za co był odznaczony?
    To tylko Prezydent Kwaśniewski wie.

    Nie Szanowny Panie, nie ma w tym żadnego żydokomunistycznego spisku. Między innymi za "W czterdziestym nas Matko na Sibir zesłali. "
    Wiem ,że Gross we wspomnianej książce nie dopisał kto z nadzwyczajną energią ładował polaków razem z NKWD do wagonów!.

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    2.01.2012, 21:16

    Monika S.:
    Nie bardzo wiem jak można czuć się znieważonym przez książkę? Z autorem można się zgadzać albo nie, każdy ma prawo do własnych sądów, ale to, ze ktoś inny ma odmienne zdanie nie znaczy, że nas opluwa. To tylko w podręcznikach historii dla podstawówki była ugrzeczniona i jedna jedyna wersja historii- bo tak prościej uczyć. Wiele problemów jest daleko bardziej skomplikowanych, historycy mają często odmienne zdania, ale nikt nikogo nie opluwa. Zdejmijmy już te koronę z głowy i przestańmy wreszcie być "Chrystusem narodów".

    To są moje odczucia.A autor robi to z właściwą sobie premedytacją.Nie mam żadnej satysfakcji z powodu cierpienia innego człowieka niezależnie od nacji, a mam tak po moich przodkach;)I nie zgadzam się ,żeby niby naukowiec wmawiał barbarzyństwo naszej wierze.

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    2.01.2012, 20:46

    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:

    pochodzenia żydowskiego służyło w niemieckiej armii.

    Dotarła do mnie liczba 80 oficerów wyższego stopnia.
    Mogę prosić źródło? Na ilu?/dobrze się bawisz/
    Bryan Mark Rigg opublikował w pracy Żydowscy żołnierze Hitlera
    Ogólnie autor ocenia liczebność Żydów w armii niemieckiej 150K
    A ilu żydów prostowało historię,
    policz okna w w Pałacu Mostowskich.
    A konkretniej?
    A. Paczkowski obliczył, że na 447 kierowniczych stanowisk (bez wojewódzkich UBP) 131 (29,6 proc.) zajmowały osoby, którym w rubryce narodowość wpisano "żydowska".
    a łamało ludzi w UB.
    Policz tych ,którzy przyszli z armią radziecką.
    A konkretniej?
    Ambasador ZSRS w Polsce Wiktor Lebiediew, pisząc: "[.w1949..] w MBP poczynając od wiceministrów, poprzez dyrektorów departamentów, nie ma ani jednego Polaka, wszyscy są Żydami".
    A ilu żydów wywaliło innych żydów w 68.
    Tylu ilu zostało w Polsce po 68 w rządzie i innych służbach.
    A konkretniej?
    Żydów w przygniatającej większości nikt nie wypędzał z Polski w 1968 roku. Ci ludzie wyjeżdżali dobrowolnie, gdyż albo: 1) czuli się skrzywdzeni przez partię (PZPR), 2) bali się, że któregoś dnia mogą stanąć przed sądem za popełnione zbrodnie na narodzie polskim, 3) nie czuli się Polakami, 4) chcieli po prostu wyjechać na Zachód, wierząc, że czeka ich tam lepsze życie (i to był bodajże najważniejszy powód dla większości wyjeżdżających z Polski Żydów, w przygniatającej większości ludzi w 30. i 40-kach).

    Że nikt Żydów z Polski nie wyrzucał dlatego, że byli Żydami potwierdza i to, że w Polsce pozostało ich jeszcze wiele tysięcy, jak np. setki czołowych komunistów żydowskich, jak również i UB-owców. Ostatecznie, gdzie zmarli np. Jakub Berman, Hilary Minc, Roman Zambrowski, bandyci Romkowski czy Różański? Tak, w PRL po Marcu 1968. Przecież w Polsce mieszkał aż do 1992 roku stalinowski ludobójca Salomon Morel, który uciekł do Izraela dopiero jak w wolnej Polsce groziło mu aresztowanie.
    A kto sponiewierał Rywina.
    Drugi żyd zadenuncjował i nie pytaj mnie dlaczego.
    Co ma ten przykład do rzeczy?
    To ,że często żydzi są niegodziwi w zależności od koniunktury.
    >
    Skoro przyjmujesz na klatę to Twoja sprawa.
    Znam sporo ludzi pochodzenia żydowskiego i nigdy bym się nie zdobył na ich obrażanie.

    Serio?
    Serio!
    Mnie Jan Tomasz G. /wcześniej był odznaczony przez swojego naszego prezydenta/ opluł.I tak się czuję.

    Pan czytał cokolwiek Grossa?
    >Cokolwiek do mnie trafiło z jego niby esejów to rasizm w stosunku do Polaków.
    A wie Pan, za co był odznaczony?
    To tylko Prezydent Kwaśniewski wie.Janusz Mikiewicz edytował(a) ten post dnia 02.01.12 o godzinie 20:57

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    2.01.2012, 19:00

    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    Panie Piotrze ,niczego nie neguję.Ale ale lepiej trzymać się liczb niż używać najwięcej albo porażająca.

    To niechże się Pan trzyma liczb.

    oficerów
    pochodzenia żydowskiego służyło w niemieckiej armii.

    Dotarła do mnie liczba 80 oficerów wyższego stopnia.

    Ilu?
    A ilu żydów prostowało historię,
    policz okna w w Pałacu Mostowskich.
    Ilu?
    a łamało ludzi w UB.
    Policz tych ,którzy przyszli z armią radziecką.

    Ilu?
    A ilu żydów wywaliło innych żydów w 68.
    Tylu ilu zostało w Polsce po 68 w rządzie i innych służbach.
    Ilu?
    A kto sponiewierał Rywina.
    Drugi żyd zadenuncjował i nie pytaj mnie dlaczego.

    >Oprócz
    tych zasłużonych współobywateli dla kultury polskiej są jeszcze bardziej zasłużeni ,żeby naszą kulturę sponiewierać .


    Szczerze, to sponiewierał mnie Pan tym wpisem. Ale spokojnie ani Pan pierwszy, ani ostatni.
    Skoro przyjmujesz na klatę to Twoja sprawa.
    Znam sporo ludzi pochodzenia żydowskiego i nigdy bym się nie zdobył na ich obrażanie.

    Mnie Jan Tomasz G. /wcześniej był odznaczony przez swojego naszego prezydenta/ opluł.I tak się czuję.

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    2.01.2012, 18:56

    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    Panie Piotrze ,niczego nie neguję.Ale ale lepiej trzymać się liczb niż używać najwięcej albo porażająca.

    To niechże się Pan trzyma liczb.

    oficerów
    pochodzenia żydowskiego służyło w niemieckiej armii.

    Dotarła do mnie liczba 80 oficerów wyższego stopnia.

    Ilu?
    A ilu żydów prostowało historię,
    policz okna w w Pałacu Mostowskich.
    Ilu?
    a łamało ludzi w UB.
    Policz tych ,którzy przyszli z armią radziecką.

    Ilu?
    A ilu żydów wywaliło innych żydów w 68.
    Tylu ilu zostało w Polsce po 68 w rządzie i innych służbach.
    Ilu?
    A kto sponiewierał Rywina.
    Drugi żyd zadenuncjował i nie pytaj mnie dlaczego.

    >Oprócz
    tych zasłużonych współobywateli dla kultury polskiej są jeszcze bardziej zasłużeni ,żeby naszą kulturę sponiewierać .


    Szczerze, to sponiewierał mnie Pan tym wpisem. Ale spokojnie ani Pan pierwszy, ani ostatni.
    Skoro przyjmujesz na klatę to Twoja sprawa.
    Znam sporo ludzi pochodzenia żydowskiego i nigdy bym się nie zdobył na ich obrażanie.

    Mnie Jan Tomasz G. /wcześniej był odznaczony przez swojego naszego prezydenta/ opluł.I tak się czuję.

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie Neutralizator promieniowania do laptopa

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    2.01.2012, 12:53

    Piotr Guz:
    Janusz Mikiewicz:
    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    Polaka.Niegodziwy Żyd. Na tym polega jego i podobnym mu polityka deprecjonowania nas i dzielenia.A my mamy przez to pobrudzone elewacje antysemickimi napisami.
    I oto tym sposobem marnuje się
    dorobek ludzi szlachetnych i wzajemnie zasłużonych obu nacji w różnych dziedzinach życia działających na rzecz Rzeczpospolitej .

    Panie Januszu
    ale sa tez inne ksiazki ktore potwierdzaja fakt ze Zydzi nie gineli tylko w specjalnych akcja "inspirowanych" itd
    najwiecej ich (poza dzialaniami Niemcow) ginelo tak po prostu po wsiach. zaciukani widlami, siekiera itd. liczba takich zwyklych morderstw "prywatnych" jest porazajaca
    jak domyslam sie pan tego nie neguje. a emocje wzbudza brak kontekstu w historiach opisanych przez Grossa.

    Panie Piotrze ,niczego nie neguję.Ale ale lepiej trzymać się liczb niż używać najwięcej albo porażająca.Każde istnienie zaszczutego człowieka uratowanego czy zamordowanego było miarą człowieczeństwa.Bo niestety w porównaniu z Grenlandią mieliśmy więcej braci starej wiary przegonionych ze wschodu i zachodu.Skoro imiennie sadzi się drzewka oliwne to też imiennie można napiętnować morderców ,a nie cały naród.Słyszałeś o transporcie żydów zawróconych z USA statkiem do Niemiec/2000ludzi -to jest porażające/ przecież to ziomale zrobili .A nie dotarło do Ciebie ,że Niemcy chcieli zamienić transport żydów z ich obozu w Oświęcimiu na ciężarówki z Angolami?Angole ich ni chcieli to jest porażające.Ilu oficerów pochodzenia żydowskiego służyło w niemieckiej armii.A ilu żydów prostowało historię, a łamało ludzi w UB.A ilu żydów wywaliło innych żydów w 68.A kto sponiewierał Rywina.Oprócz tych zasłużonych współobywateli dla kultury polskiej są jeszcze bardziej zasłużeni ,żeby naszą kulturę sponiewierać .

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie Neutralizator promieniowania do laptopa

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie SMAKOWITY w temacie Wszędzie sOm znaki

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SMAKOWITY

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Ukraina w temacie prasowka
    31.12.2011, 00:42

    Tory to nie droga publiczna .Dlaczego mu zabrali prawo jazdy jeżeli ćwiczył po pijaku jazdę na wprost.Nasz znany aktor ,że nie wymienię nazwiska szedł po torowisku tramwajowym,a żeby było na wprost to zabrał korbę z wartburga.Milicjanci mu wtedy pomogli odpalić samochód ,a nie jakieś zabieranie dokumentów uskuteczniali.Mamy państwo p o l i c y j n e;)Janusz Mikiewicz edytował(a) ten post dnia 02.01.12 o godzinie 02:08

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    30.12.2011, 18:43

    Michał M.:
    Janusz Mikiewicz:
    Polaka.Niegodziwy Żyd. Na tym polega jego i podobnym mu polityka deprecjonowania nas i dzielenia.A my mamy przez to pobrudzone elewacje antysemickimi napisami.

    Doprawdy? To przez Grossa?


    Doprawdy!Aliści tak!To jest drobny skutek, wkładu Grossa w stosunki polsko -żydowskie.Gross jest niegodziwym Żydem tak jak hieny cmentarne bywają niegodziwymi Polakami .A zbrodniarze?A zbrodniarze jak już robili ten holokaust przy aprobacie cywilizowanego świata to się zaopatrywali w kosztowności prosto z dupy wzięte bez znieczulenia!
    Nie musi Ci się podobać to co piszę, ja znieważony przez niby profesora.Ja piszę na klawiaturze ,a są tacy w których utrwala się rozbudzana od czasu do czasu" świadomość' i dają temu wyraz na ścianach.I oto tym sposobem marnuje się dorobek ludzi szlachetnych i wzajemnie zasłużonych obu nacji w różnych dziedzinach życia działających na rzecz Rzeczpospolitej .Janusz Mikiewicz edytował(a) ten post dnia 31.12.11 o godzinie 01:44

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Na obrzeżach Zagłady
    30.12.2011, 17:18

    Robert Suski:
    Ale to nie jest jedna fotografia. I wszyscy to wiedzą. Zasługą Grossa jest przypominanie tematów o których zwykło się nie mówić, bo są niewygodne. Oczywiście trzeba na problem grabieży pożydowskiego majątku spojrzeć w kontekście historycznym - okres wojny był okresem zakwestionowania norm społecznych i rozluźnienieniem norm społecznych - bez skrupułów rozkradano nie tylko mienie pożydowskie, tak jak bez oporów mordowano w celach majątkowych nie tylko Żydów. Niemniej tą gorszą część naszej historii zbyt mocno nie eksponowano i nie przypominano. I tu lezy zasługa Grossa

    Gross cynicznie pomija winowajców tragedii,a koncentruje się na zachowaniach ludzi prostych i początkowo biednych , które są podobne na każdej szerokości geograficznej.Robi to celowo.Wywołuje świadomie dyskusję o rzeczach oczywistych i znanych manipulując tym samym opinią publiczną i wizerunkiem Polaka.Niegodziwy Żyd. Na tym polega jego i podobnym mu polityka deprecjonowania nas i dzielenia.A my mamy przez to pobrudzone elewacje antysemickimi napisami.
    Nie przypominam sobie zdjęć Niemieckich dam obwieszonych brylantami z komentarzem skąd i w jakich okolicznościach zostały pozyskane.Opowiadał mi kolega ,że nie widział nigdy więcej kosztowności niż w w NRD-owskim teatrze.Janusz Mikiewicz edytował(a) ten post dnia 30.12.11 o godzinie 18:47

  • Janusz Mikiewicz
    Wpis na grupie Historia w temacie Cmentarze i inne pamiątki po okupantach
    30.12.2011, 16:29

    Jan D.:
    Andrzej Sawa:
    Popatrzmy na to trochę inaczej.

    Skoro 4 śpiących zdemontowano i na stare miejsce już nie wrócą,to trzeba przenieść do skansenu,np.do Kozłówki.

    Dlaczego takie postsowieckie śmiecie mają,nawet z tabliczkami,zanieczyszczać przestrzeń publiczną.Czasem trzeba posprzątać.

    Ku pamięci. A co do Śpiących to wkomponowali się w gwarę warszawską, to był taki punkt orientacyjny - nie dworzec, nie cerkiew, nie budynek PKP, nie pomnik ale Śpiący :-)) Idziemy się napić wieczorem. To co spotykamy się przy Śpiących, a później decydujemy gdzie pijemy :-))

    Masz rację ,pomnik" jaki by nie był" jest bardziej wartością lokalną niż ogólnospołeczną.I staje się tradycją,a kiedy nie ma tradycji to jest Miś;)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do