Jakub Polaszek

Junior Accountant
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Komunikatywność Energia elektryczna Energetyka Energia jądrowa Office 2010 pomoc techniczna System Windows

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Help Desk Specialist
Administration Personnel Services Sp. z o.o.
Wsparcie merytoryczne dla konsultantów Contact Center oraz rozwiązywanie zgłoszeń klientów o szerokiej problematyce operatora telekomunikacyjnego (P4 Sp. z o.o).
Telekomunikacja Wielkopolska sp. z o.o.
Młodszy Konsultant Telefoniczny
Obsługa klientów w ramach infolinii przychodzącej, realizacja zadań specjalnych w ramach grupy technicznej (w tym realizacja zgłoszeń przekazywanych przez rzecznika klienta grupy INEA). Obsługiwane technologie: HFC, FTTH, WiMAX, ADSL, Wi-Fi).
Narodowe Centrum Badań Jądrowych
Praktykant w Zakładzie Energetyki Jądrowej
Przygotowanie bazy danych, będącej podstawą do utworzenia szybkiego systemu wykrywania zagrożeń oraz wspomagania operatora reaktora. Współudział w projektowaniu sondy badawczej do napromieniowania próbek materiałów półprzewodnikowych.
ENEA SA
Praktykant w Rejonowej Dyspozycji Ruchu
Praktykant w Rejonowej Dystrybucji Ruchu. Zapoznanie z programem Facil+, przygotowanie dokumentacji technicznej związanej ze stacjami transformatorowymi (MS Visio) oraz modernizacją linii nn.
Holicon sp. z o.o.
Konsultant telefoniczny
Obsługa klientów w ramach infolinii przychodzącej, głównie w ramach szeroko pojętej pomocy technicznej (konfiguracja urządzeń końcowych, obsługa zdalna central telekomunikacyjnych i ich podstawowa konfiguracja). Obsługiwane technologie: WiMAX, ADSL, Wi-Fi).

Edukacja

Logo
Energetyka jądrowa, inżynierskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

Muzyka, szczególnie twórczość z lat 80’ i 90’. Dobre kino komediowe, ale przy czym dobry dreszczowiec też jest godny uwagi.
Sport, w postaci piłki nożnej i siatkówki, bo wiadomo jak istotna jest współpraca i rywalizacja.

Inne

Lata praktyki w obsłudze Klienta, pozwoliły mi na wykształcenie sporych zasobów cierpliwości przy zachowaniu odpowiedniej dozy asertywności. Klient to jedna z najtrudniejszych osób w komunikacji, ale jednocześnie potrafi dostarczyć najwięcej satysfakcji po rozwiązaniu jego sprawy. Przekłada się to na dobre kontakty z otaczającymi mnie ludźmi.