Jakub Oleksów
Grafik, ilustrator, montażysta filmowy, informatyk
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Grafik, ilustrator, concept artist
indywidualne zlecenia graficzne
Realizowanie zleceń dla m.in.:
serwisów internetowych (bannery, tła, elementy interfejsu),
klubów sportowych (ulotki, nadruki na odzież, kalendarze),
Samorządu Studenckiego UW (plakaty, bannery, ulotki)
oraz wydawnictw (gry karciane i fabularne, ilustracje).
serwisów internetowych (bannery, tła, elementy interfejsu),
klubów sportowych (ulotki, nadruki na odzież, kalendarze),
Samorządu Studenckiego UW (plakaty, bannery, ulotki)
oraz wydawnictw (gry karciane i fabularne, ilustracje).
Szkolenia i kursy
10.2006 - 10.2011 - Uniwersytet Warszawski, Filologia Angielska; Tytuł pracy magisterskiej: "Rola tradycyjnych symboli amerykańskich
w wybranych fabułach post-apokaliptycznych. (Ocena: 5)"
10.2009 - 06.2011– słuchacz na kierunku Technik Informatyk spec. Grafika Komputerowa w studium „Centrum Edukacyjne NOVA”
11.2008 - Warsztaty graficzne TOSTER; Warszawska Szkoła Reklamy
2007 - 2008 – ukończenie kursu Digital Painting pod kierunkiem Grzegorza Krysińskiego przy Policealnym Studium Grafiki i Ilustracji „Labirynt”
w wybranych fabułach post-apokaliptycznych. (Ocena: 5)"
10.2009 - 06.2011– słuchacz na kierunku Technik Informatyk spec. Grafika Komputerowa w studium „Centrum Edukacyjne NOVA”
11.2008 - Warsztaty graficzne TOSTER; Warszawska Szkoła Reklamy
2007 - 2008 – ukończenie kursu Digital Painting pod kierunkiem Grzegorza Krysińskiego przy Policealnym Studium Grafiki i Ilustracji „Labirynt”
Zainteresowania
tworzenie rysunków satyrycznych, sztuki walki: karate kyokushin, jujitsu brazylijskie,
historia wojskowości średniowiecznej, gra na bębnach afrykańskich
historia wojskowości średniowiecznej, gra na bębnach afrykańskich
Inne
OSIĄGNIĘCIA I NAGRODY
2010.03.09 – wyróżnienie w konkursie na komiks i animację o tematyce ekonomicznej organizowanym przez Fundację FOR i Bank Zachodni WBK
2009.11.14 – 1 miejsce w konkursie na szkic koncepcyjny Digart Witcher Concept Art Battle p.t.: „Strachy na Lachy”, organizowanym przez Digart.pl
2009, październik – nagroda główna w konkursie na grafikę o tematyce fantasy, organizowanym przez Dom Kultury Rakowiec, firmę „Wacom” i redakcję „Nowej Fantastyki” w ramach Weekendu z Fantasy 24.X – 25.X
2008, listopad – wyróżnienie w konkursie „Horror z CD-Action” organizowanym przez redakcję miesięcznika „CD-Action”
2008 – 1 nagroda w styczniowej edycji konkursu na ilustrację „Create a Calendar” zorganizowanego przez Creative Assembly i SEGA (www.totalwar.com) http://www.totalwar.com/index.html?page=/en/newsandpress/index.html&nav=/en/4/
2005, październik – wyróżnienia podczas warsztatów concept artu i ilustracji w IX edycji konwentu fanów fantastyki „Imladris” (Kraków)
2010.03.09 – wyróżnienie w konkursie na komiks i animację o tematyce ekonomicznej organizowanym przez Fundację FOR i Bank Zachodni WBK
2009.11.14 – 1 miejsce w konkursie na szkic koncepcyjny Digart Witcher Concept Art Battle p.t.: „Strachy na Lachy”, organizowanym przez Digart.pl
2009, październik – nagroda główna w konkursie na grafikę o tematyce fantasy, organizowanym przez Dom Kultury Rakowiec, firmę „Wacom” i redakcję „Nowej Fantastyki” w ramach Weekendu z Fantasy 24.X – 25.X
2008, listopad – wyróżnienie w konkursie „Horror z CD-Action” organizowanym przez redakcję miesięcznika „CD-Action”
2008 – 1 nagroda w styczniowej edycji konkursu na ilustrację „Create a Calendar” zorganizowanego przez Creative Assembly i SEGA (www.totalwar.com) http://www.totalwar.com/index.html?page=/en/newsandpress/index.html&nav=/en/4/
2005, październik – wyróżnienia podczas warsztatów concept artu i ilustracji w IX edycji konwentu fanów fantastyki „Imladris” (Kraków)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.