Umiejętności
Allegro
Android
CSS
Facebook
Google Chrome
Google Docs
Google Maps
HTML
Instagram
iOS
Microsoft Dynamics
Microsoft Office
Pinterest
SEM
SEO
Twitter
Wordpress
Microsoft Windows
Adobe Photoshop
C-Geo
POLTAX
Microsoft Outlook
Linux Ubuntu
Raspberry Pi
Apple Mac OS X
Apple iWork
Canva
Mozilla Firefox
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista sprzedaży internetowej
• obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym
• opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy
• wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej
• nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym
• opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej
• wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online
• utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego
• doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet
• pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe
• realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek
• obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
• dokonywanie analiz sprzedażowych
• zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
• opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy
• wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej
• nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym
• opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej
• wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online
• utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego
• doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet
• pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe
• realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek
• obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
• dokonywanie analiz sprzedażowych
• zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
Administrator sklepu internetowego
• promocja sklepu w mediach społecznościowych i innych kanałach online
• budowanie wizerunku marki
• ustawianie i konfigurowanie systemów e-commerce
• tworzenie i zarządzanie kontami w różnych serwisach
• monitorowanie statystyk sklepu i analizowanie danych dotyczących ruchu i zachowania klientów
• tworzenie i aktualizowanie treści na stronie sklepu
• przyjmowanie i rozwiązywanie skarg i reklamacji od klientów
• współpraca z innymi działami w firmie w celu ulepszania sklepu i usług
• tworzenie i prowadzenie kampanii marketingowych
• zarządzanie katalogiem produktów, stanami magazynowymi, cenami i kodami promocyjnymi
• budowanie wizerunku marki
• ustawianie i konfigurowanie systemów e-commerce
• tworzenie i zarządzanie kontami w różnych serwisach
• monitorowanie statystyk sklepu i analizowanie danych dotyczących ruchu i zachowania klientów
• tworzenie i aktualizowanie treści na stronie sklepu
• przyjmowanie i rozwiązywanie skarg i reklamacji od klientów
• współpraca z innymi działami w firmie w celu ulepszania sklepu i usług
• tworzenie i prowadzenie kampanii marketingowych
• zarządzanie katalogiem produktów, stanami magazynowymi, cenami i kodami promocyjnymi
Młodszy linkbuilder
• budowanie zaplecza linków dla Klientów
• stawianie i konfiguracja podstawowych stron zapleczowych
• aktywne wsparcie działu SEO w realizacji codziennych zadań
• stawianie i konfiguracja podstawowych stron zapleczowych
• aktywne wsparcie działu SEO w realizacji codziennych zadań
Komisjonowanie/Pakowanie
• dbanie o zgodność ilościową, asortymentową i jakościową komplementowanych i pakowanych produktów
• dbanie o utrzymanie wydajności na swoim stanowisku
• dbanie o powierzony sprzęt oraz materiały
• dbanie o jakość i stan towaru
• zapobieganie stratom
• przekazywanie wiedzy innym pracownikom
• aktywne uczestnictwo w inwentaryzacjach
• utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy
• komisjonowanie, składanie, pakowanie towaru zgodnie ze specyfikacją i wytycznymi przełożonego
• zgłaszanie przełożonemu wszelkich niezgodności, nieprawidłowości i uszkodzeń
• wykonywanie innych poleceń przełożonego niewymienionych w zakresie obowiązków, a ściśle związanych z działalnością Pracodawcy
• dbanie o utrzymanie wydajności na swoim stanowisku
• dbanie o powierzony sprzęt oraz materiały
• dbanie o jakość i stan towaru
• zapobieganie stratom
• przekazywanie wiedzy innym pracownikom
• aktywne uczestnictwo w inwentaryzacjach
• utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy
• komisjonowanie, składanie, pakowanie towaru zgodnie ze specyfikacją i wytycznymi przełożonego
• zgłaszanie przełożonemu wszelkich niezgodności, nieprawidłowości i uszkodzeń
• wykonywanie innych poleceń przełożonego niewymienionych w zakresie obowiązków, a ściśle związanych z działalnością Pracodawcy
Pracownik kompletacji zamówień
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
• ciągła aktualizacja wiedzy na temat asortymentu w ramach procesu dostaw
• ciągła aktualizacja wiedzy z zakresu prawidłowego przemieszczania, kompletacji, pakowania, składowania asortymentu oraz bezpieczeństwa produktów spożywczych
• staranna i dokładna kompletacja towaru z magazynu i/lub hali sprzedaży zgodnie z zamówieniem i z obowiązującą instrukcją, przy zapewnieniu wysokiej jakości jakości konfekcjonowanego towaru, prawidłowości pakowania oraz terminów przydatności do spożycia w czasie zapewniającym przekazanie towaru do dostawy w terminie zapewniającym terminową dostawę do klienta
• poprawne rejestrowanie towaru na paletach (strefa zasięgu i strefa wysoka) podczas pobierania ich na potrzeby zamówień
• przechodzenie przez kasę z zamówionym towarem, pobieranie dowodów sprzedaży, sprawdzanie zakupionego towaru pod względem zgodności z fakturą i zamówieniem (ilość, zgodność kodu, jakość itp. — w zależności od przyjętej organizacji pracy)
• transportowanie lub pomoc przy przetransportowaniu towaru do samochodu oraz pomoc przy załadunku oraz sprawdzanie go pod względem ilościowym i jakościowym
• wspieranie pracowników działu Horeca przy obsłudze klientów
• przestrzeganie przepisów, regulaminów i instrukcji
• przestrzeganie przepisów prawnych, obowiązujących regulaminów i instrukcji pracy
• dbałość o prawidłowe składowanie towaru w dziale
• dbałość o czystość i porządek w dziale, segregacja odpadów, mycie wózków i termo-boksów oraz przestrzeganie zasad HACCP
• właściwe zabezpieczanie towaru i sprzętu, zapobieganie stratom i uszkodzeniom towarów i sprzętu, w szczególności poprzez właściwą segregację, magazynowanie i transportowanie
• przestrzeganie przepisów prawa pracy, czasu pracy, przepisów BHP i instrukcji pracy
• przekazywanie przełożonym istotnych informacji związanych z klientami i konkurencją
• proponowanie usprawnień w pracy i organizacji działu oraz w zakresie obsługi klienta
• udział w inwentaryzacjach (przygotowanie inwentaryzacji, liczenie towaru itp.)
• towarowanie magazynu Horeca
• doraźne zastępowanie innych pracowników, w innych działach w zależności od przyjętej organizacji
• wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
• ciągła aktualizacja wiedzy z zakresu prawidłowego przemieszczania, kompletacji, pakowania, składowania asortymentu oraz bezpieczeństwa produktów spożywczych
• staranna i dokładna kompletacja towaru z magazynu i/lub hali sprzedaży zgodnie z zamówieniem i z obowiązującą instrukcją, przy zapewnieniu wysokiej jakości jakości konfekcjonowanego towaru, prawidłowości pakowania oraz terminów przydatności do spożycia w czasie zapewniającym przekazanie towaru do dostawy w terminie zapewniającym terminową dostawę do klienta
• poprawne rejestrowanie towaru na paletach (strefa zasięgu i strefa wysoka) podczas pobierania ich na potrzeby zamówień
• przechodzenie przez kasę z zamówionym towarem, pobieranie dowodów sprzedaży, sprawdzanie zakupionego towaru pod względem zgodności z fakturą i zamówieniem (ilość, zgodność kodu, jakość itp. — w zależności od przyjętej organizacji pracy)
• transportowanie lub pomoc przy przetransportowaniu towaru do samochodu oraz pomoc przy załadunku oraz sprawdzanie go pod względem ilościowym i jakościowym
• wspieranie pracowników działu Horeca przy obsłudze klientów
• przestrzeganie przepisów, regulaminów i instrukcji
• przestrzeganie przepisów prawnych, obowiązujących regulaminów i instrukcji pracy
• dbałość o prawidłowe składowanie towaru w dziale
• dbałość o czystość i porządek w dziale, segregacja odpadów, mycie wózków i termo-boksów oraz przestrzeganie zasad HACCP
• właściwe zabezpieczanie towaru i sprzętu, zapobieganie stratom i uszkodzeniom towarów i sprzętu, w szczególności poprzez właściwą segregację, magazynowanie i transportowanie
• przestrzeganie przepisów prawa pracy, czasu pracy, przepisów BHP i instrukcji pracy
• przekazywanie przełożonym istotnych informacji związanych z klientami i konkurencją
• proponowanie usprawnień w pracy i organizacji działu oraz w zakresie obsługi klienta
• udział w inwentaryzacjach (przygotowanie inwentaryzacji, liczenie towaru itp.)
• towarowanie magazynu Horeca
• doraźne zastępowanie innych pracowników, w innych działach w zależności od przyjętej organizacji
• wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
Pracownik ds. sprzedaży internetowej
• wykonywanie przedmiotu umowy terminowo, z najwyższą starannością i według swojej najlepszej wiedzy z zastosowaniem procedur, metod i zasad stosownie do okoliczności
• przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Klienta Zleceniodawcy, przepisów porządkowych, instrukcji, procedur wewnętrznych i zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz standardów HACCP
• obchodzenie z należytą dbałością otrzymanym od Zleceniodawcy lub Klienta mieniem (w tym środków pieniężnych, materiałów, towarów, sprzętu) służącym do wykonywania usług
• podejmowanie wszelkich zasadnych kroków w celu zabezpieczenia powierzonego mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą
• użytkowanie powierzonego mienia zgodnie z jego przeznaczeniem, instrukcjami technicznymi, regulaminami użytkowania oraz pisemnymi i ustnymi wskazówkami Zleceniodawcy w tym przedmiocie oraz zwrócenia go Zleceniodawcy po ukończeniu wykonywania usług
• realizacja zamówień internetowych w zakresie wybrania
• zapakowanie towarów zgodnie z życzeniem klienta
• zachowanie najwyższych standardów jakości
• przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Klienta Zleceniodawcy, przepisów porządkowych, instrukcji, procedur wewnętrznych i zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz standardów HACCP
• obchodzenie z należytą dbałością otrzymanym od Zleceniodawcy lub Klienta mieniem (w tym środków pieniężnych, materiałów, towarów, sprzętu) służącym do wykonywania usług
• podejmowanie wszelkich zasadnych kroków w celu zabezpieczenia powierzonego mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą
• użytkowanie powierzonego mienia zgodnie z jego przeznaczeniem, instrukcjami technicznymi, regulaminami użytkowania oraz pisemnymi i ustnymi wskazówkami Zleceniodawcy w tym przedmiocie oraz zwrócenia go Zleceniodawcy po ukończeniu wykonywania usług
• realizacja zamówień internetowych w zakresie wybrania
• zapakowanie towarów zgodnie z życzeniem klienta
• zachowanie najwyższych standardów jakości
Właściciel
• przygotowywanie i prowadzenie treningów dla kursantów, w tym indywidualnych i grupowych zajęć jazdy na rolkach
• opracowywanie i dostosowywanie programów treningowych do potrzeb i możliwości kursantów
• utrzymywanie kontaktu z kursantami, w tym prowadzenie konsultacji i sesji wyjaśniających
• przeprowadzanie oceny postępów kursantów i dostosowywanie programów treningowych do ich wyników
• dbanie o bezpieczeństwo i komfort kursantów podczas treningów
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych treningów i postępów kursantów
• współpraca z innymi instruktorami i specjalistami w celu rozwijania swoich umiejętności i wiedzy
• prowadzenie marketingu i reklamy usług, w tym udzielanie informacji i odpowiadanie na pytania potencjalnych klientów
• dbanie o sprzęt i miejsce treningów, w tym jego utrzymanie w dobrym stanie
• prowadzenie działalności gospodarczej, w tym zarządzanie finansami i administracją
• opracowywanie i dostosowywanie programów treningowych do potrzeb i możliwości kursantów
• utrzymywanie kontaktu z kursantami, w tym prowadzenie konsultacji i sesji wyjaśniających
• przeprowadzanie oceny postępów kursantów i dostosowywanie programów treningowych do ich wyników
• dbanie o bezpieczeństwo i komfort kursantów podczas treningów
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych treningów i postępów kursantów
• współpraca z innymi instruktorami i specjalistami w celu rozwijania swoich umiejętności i wiedzy
• prowadzenie marketingu i reklamy usług, w tym udzielanie informacji i odpowiadanie na pytania potencjalnych klientów
• dbanie o sprzęt i miejsce treningów, w tym jego utrzymanie w dobrym stanie
• prowadzenie działalności gospodarczej, w tym zarządzanie finansami i administracją
urzędnik podatkowy
• sumienne i staranne wykonywanie czynności i zadań objętych programem stażu
• stosowanie się do poleceń organizatora i upoważnionych przez niego osób, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa
• przestrzeganie ustalonego czasu odbywania stażu oraz regulaminu pracy i porządku obowiązującego w zakładzie pracy
• przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych
• dbanie o dobro zakładu pracy oraz zachowanie tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić organizatora na szkodę
• przestrzeganie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego
• stosowanie się do poleceń organizatora i upoważnionych przez niego osób, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa
• przestrzeganie ustalonego czasu odbywania stażu oraz regulaminu pracy i porządku obowiązującego w zakładzie pracy
• przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych
• dbanie o dobro zakładu pracy oraz zachowanie tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić organizatora na szkodę
• przestrzeganie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego
Pracownik restauracji
• obszar produkcji: praca przy grillu, frytkownicach, tosterach oraz garnirowaniu, uzupełnianie zapasów, przygotowywania produktów (np. kanapek, sałatek, deserów) i półproduktów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń
• obszar sprzedaży: przygotowywania deserów oraz napojów zimnych i gorących, obsługa kasy związana z odpowiedzialnością za mienie powierzone na tym stanowisku z obowiązkiem zwrotu albo wyliczenia się, przyjmowanie, zestawienie i wydawanie zamówień, uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń
• prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu
• sala restauracyjna: prace porządkowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, sprzętów i części sanitarnej
• prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym wokół restauracji zgodnie z dyspozycjami pracodawcy
• wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy
• obszar sprzedaży: przygotowywania deserów oraz napojów zimnych i gorących, obsługa kasy związana z odpowiedzialnością za mienie powierzone na tym stanowisku z obowiązkiem zwrotu albo wyliczenia się, przyjmowanie, zestawienie i wydawanie zamówień, uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń
• prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu
• sala restauracyjna: prace porządkowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, sprzętów i części sanitarnej
• prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym wokół restauracji zgodnie z dyspozycjami pracodawcy
• wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy
FC Associate
• wyszukiwanie produktów za pomocą skanerów
• przewożenie produktów za pomocą wózków widłowych, podnośników palet oraz wózków prowadzonych
• pobieranie zamówień klientów ze wszystkich poziomów konstrukcji wielopoziomowych
• pakowanie i wysyłanie zamówionych przez klienta towarów oraz odbieranie produktów
• obsługa doku rozładunkowego
• odbiór i rozmieszczanie ładunku
• użycie narzędzi i materiałów, w tym m.in.: pudeł kartonowych, bezpiecznych noży, maszyn nakładających taśmę klejącą, maszyn etykietujących oraz plastikowych skrzynek
• rozumienie specyfiki zakładów produkcyjnych
• stosowanie się do standardów bezpieczeństwa, jakości oraz produkcji
• obsługa sprzętu zmechanizowanego (np. wózka widłowego lub platformy na podnośniku), w przypadku posiadania właściwych uprawnień
• przewożenie produktów za pomocą wózków widłowych, podnośników palet oraz wózków prowadzonych
• pobieranie zamówień klientów ze wszystkich poziomów konstrukcji wielopoziomowych
• pakowanie i wysyłanie zamówionych przez klienta towarów oraz odbieranie produktów
• obsługa doku rozładunkowego
• odbiór i rozmieszczanie ładunku
• użycie narzędzi i materiałów, w tym m.in.: pudeł kartonowych, bezpiecznych noży, maszyn nakładających taśmę klejącą, maszyn etykietujących oraz plastikowych skrzynek
• rozumienie specyfiki zakładów produkcyjnych
• stosowanie się do standardów bezpieczeństwa, jakości oraz produkcji
• obsługa sprzętu zmechanizowanego (np. wózka widłowego lub platformy na podnośniku), w przypadku posiadania właściwych uprawnień
Grafik
• projektowanie tematów graficznych do sklepów internetowych
• wdrażanie grafiki do sklepów internetowych
• wykonywanie innych poleceń pracodawcy związanych z zajmowanym stanowiskiem
• wdrażanie grafiki do sklepów internetowych
• wykonywanie innych poleceń pracodawcy związanych z zajmowanym stanowiskiem
Projekty
Hearted Blog
• tworzenie, edycja i formatowanie treści tekstowych
• osadzanie zdjęć i treści multimedialnych
• motywy, wygląd i hierarchia stron serwisu
• dodawanie i konfiguracja elementów nawigacyjnych
• zarządzanie użytkownikami i tworzenie stron posiadających wielu autorów
• rozbudowa strony o dodatkowe funkcjonalności — instalacja i konfiguracja wtyczek
• aktualizacje, dbanie o bezpieczeństwo systemu i ochrona przed spamem
• integracja strony z portalami społecznościowymi
• podstawy HTML i CSS
• zasady dostępności dla osób niepełnosprawnych
• pozycjonowanie i optymalizacja stron
Projekt blogowy na silniku WordPress
Zakres obowiązków
• szybka instalacja WordPressa i uruchamianie pierwszego serwisu• tworzenie, edycja i formatowanie treści tekstowych
• osadzanie zdjęć i treści multimedialnych
• motywy, wygląd i hierarchia stron serwisu
• dodawanie i konfiguracja elementów nawigacyjnych
• zarządzanie użytkownikami i tworzenie stron posiadających wielu autorów
• rozbudowa strony o dodatkowe funkcjonalności — instalacja i konfiguracja wtyczek
• aktualizacje, dbanie o bezpieczeństwo systemu i ochrona przed spamem
• integracja strony z portalami społecznościowymi
• podstawy HTML i CSS
• zasady dostępności dla osób niepełnosprawnych
• pozycjonowanie i optymalizacja stron
Grupy
Kursy i szkolenia przez internet
Grupa ta prezentuje ofertę kursów i szkoleń on-line dla profesjonalistów