Jakub Migała

Manager z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem, specjalizujący się w budowie i zarządzaniu kanałami sprzedaży.
Rybnik, śląskie

Umiejętności

zdolności organizacyjne analityczne myślenie samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Budowanie zespołu Umiejętność budowania relacji z ludźmi Zorientowanie na realizację celów

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Kanałów Sprzedaży B2C
Polenergia Sprzedaż sp. z o.o.
Grupa Tauron
Kierownik Zarządzania Kanałami Sprzedaży/Kierownik Sprzedaży na Rynku Masowym
Zarządzanie podległym 20-osobowym zespołem.
Zaprojektowanie modelu wyboru Partnerów, modelu sprzedaży, systemu wynagradzania oraz organizacja i zarządzanie kanałami telefonicznymi:
- 6 Autoryzowanych Infolinii (AI) realizujących sprzedaż w ruchu wychodzącym,
- Infolinia Sprzedażowa (IS) realizująca sprzedaż w ruchu przychodzącym,
- Infolinia Obsługowa (IO) realizująca sprzedaż przy okazji obsługi w ruchu przychodzącym (kanał zarządzany przez TAURON Obsługa Klienta).
Zaprojektowanie modelu sprzedaży, systemu wynagradzania, organizacja i zarządzanie w nowym kanale stacjonarnym opartym o współpracę z Agencjami Nieruchomości oraz nadzór nad realizacją sprzedaży w stacjonarnym kanale obsługowym:
- 60 Punktów Partnerskich (PP) – (40 PP-Sprzedażowych, 20 PP Sprzedażowo - Obsługowych),
- 44 Punkty Obsługi Klienta (POK) realizujące sprzedaż przy okazji obsługi klienta (kanał zarządzany przez TAURON Obsługa Klienta).
Odpowiedzialny w podległych kanałach sprzedaży za:
- roczne planowanie oraz budżetowanie sprzedaży,
- realizację planów sprzedażowych – średnio ponad 500 tys. aktów sprzedażowych rocznie w kanałach telefonicznych i stacjonarnych (sprzedaż prądu, gazu, leadowanie fotowoltaiki),
- realizację celów jakościowych w podległych kanałach sprzedaży.
Odpowiedzialny merytorycznie za wybór AI i PP w ramach przetargów na wybór Partnerów.
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Kuba był świetnym szefem, bardzo wymagającym, ale też ludzkim. Praca dla niego byłą przyjemnością i dużą lekcją profesjonalizmu.
Vattenfall Heat Poland S.A.
Kierownik ds. Sprzedaży Pośredniej i Bezpośredniej
Zarządzanie podległym 4 osobowym zespołem.
Odpowiedzialny za strategię oraz wdrożenie projektu sprzedaży prądu do klientów masowych na terenie kraju.
Odpowiedzialny za:
- opracowanie modelu sprzedaży przez kanał D2D,
- zaprojektowanie procesów i standardów sprzedaży,
- opracowanie zapisów umów handlowych oraz zasad wynagradzania,
- selekcję Partnerów oraz negocjacje warunków współpracy,
- bieżącą współprace z Partnerami D2D (w zależności od okresu ok. 15 – 20 Partnerów).
Odpowiedzialny w podległych kanałach sprzedaży za:
- roczne planowanie oraz budżetowanie sprzedaży,
- realizację planów sprzedażowych i jakościowych głównie w kanale D2D oraz kanale internetowym i telefonicznym,
- realizację celów jakościowych w podległych kanałach sprzedaży.
Odpowiedzialny za przygotowanie wymagań i funkcjonalności systemu sprzedażowego eAgent.
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży Bezpośredniej (woj: mazowieckie, łódzkie, wielkopolskie i śląskie)
Odpowiedzialny za: realizację celów sprzedaży w Regionie zgodnie ze standardami obsługi, budowę i rozwój kanału bezpośredniego, rekrutację, szkolenia oraz coaching. Inne zadania: przygotowanie systemu motywacyjnego dla kanału bezpośredniego, pozyskiwanie Partnerów Handlowych, opracowanie modelu funkcjonowania własnego kanału sprzedaży aktywnej.
Logo
Właściciel
Działalność Gospodarcza
1. Doradztwo w zakresie budowy kanałów sprzedaży oraz zarządzania nimi, opracowywanie systemów motywacyjnych, współpraca z zespołami sprzedażowymi, szkolenia.
2. Szeroko rozumiane doradztwo w zakresie telekomunikacji, opracowywanie oraz realizacja projektów telekomunikacyjnych.
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Sprzedaży/Regionalny Kierownik Sprzedaży (Departament Sprzedaż
W skali kraju: odpowiedzialny za projekty sprzedażowe skierowane do Klientów SOHO realizowane przez Centra Sprzedaży Aktywnej (CSA) oraz za kampanie sprzedażowe prowadzone przez kanał pośredni D2D.
Inne zadania w Regionie Centralnym: odpowiedzialność za realizację celów sprzedaży i obsługi SOHO zgodnie z wyznaczonymi standardami, przygotowywanie rekomendacji zmian w oparciu o analizy wyników sprzedaży i obsługi, opracowywanie narzędzi motywacyjnych dla sprzedawców. Odpowiedzialny za sprzedaż do ponad 120 000 firm SOHO realizowaną przez ponad 250 Sprzedawców CSA i D2D oraz za sprzedaż i obsługę Klientów SOHO w podległych Salonach Sprzedaży TP
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Sprzedaż Aktywna (Departament Zarządzania Kanałami Sprzedaży)
Zarządzanie podległym 8 osobowym zespołem.
Odpowiedzialny za: utworzenie kanału CSA na terenie kraju, udział w projekcie Customer Facing określającym zasady funkcjonowania kanału aktywnego, inicjowanie, wdrażanie akcji promocyjnych w kanale, optymalizacja procesów zamawiania i obiegu dokumentacji, wdrożenie standardów zarządzania zapasami, analiza sprzedaży oraz rekomendacje z niej wynikające, nadzór nad realizacją celów, koordynacja kampanii sprzedażowych dedykowanych dla CSA. Przeprowadzenie projektu „fotografii” dnia pracy PH oraz wyznaczenie KPI i przedstawienie rekomendacji rozwoju dla tego kanału. Utworzenie 54 CSA zatrudniających 480 PH.
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista (Departament Wsparcia Sprzedaży/Wydział Sprzedaży Produktów Grupy Kapitałowej)
Odpowiedzialny za: planowanie i kontrolę sprzedaży produktów Centertela/Orange w Telepunktach (Salonach Sprzedaży TP) w skali kraju, rozszerzenie sieci sprzedaży, aktywizację sprzedaży, tworzenie standardów pracy dla 1200 sprzedawców i 30 koordynatorów, planowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, badanie potrzeb szkoleniowych i inicjowanie szkoleń oraz operacyjną współpracę z PTK Centertel i firmami zewnętrznymi. Doprowadzenie do 20% udziału w sprzedaży całej sieci PTK Centertel przez Salony Sprzedaży TP.
Orange Polska S.A.
Koordynator Sprzedaży w Dyrekcji Spółki (Departament Obsługi Dużych Firm)
Odpowiedzialny m.in. za wprowadzenie pilota sprzedaży oferty Idea Meritum przez handlowców TP dla Dużych Firm, współpraca z Dużymi Klientami Biznesowymi.
Logo
Sales Executive
Recon Direct Sales/Citibank
Odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę Klientów Indywidualnych oraz Biznesowych. 3-krotnie tytuł Pracownik Miesiąca w sprzedaży.

Szkolenia i kursy

- Wystąpienia publiczne/Wszechnica UJ
- Modele cenowe/Simon-Kucher&Partners
- Psychologia szefa. Szef to zawód/Kontrakt-OSH)
- Coaching Clinic® – Coachingowe Przywództwo/Barnaś Conuslting
- Trening menedżerski/Exbis
- Trudne rozmowy z pracownikami/Profes
- Aby chciało się chcieć. Zarządzanie zmianą/Otawa Group
- Negocjacje/Exbis
- Sztuka prezentacji/Exbis
- Komunikacja i współpraca w firmie międzynarodowej/Emic Lab
- Biznesowy savoir vivre/Pathways
- Fundusze UE – certyfikat konsultanta funduszy UE/Fundacja Wiedzy i Przedsiębiorczości
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole/House of Skills
- Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów/Selecttraining
- Zarządzanie projektem (MT&DC/The George Washington University)
- Techniki sprzedaży/House of Skills
- Dyplom za wysokie osiągnięcia i zaangażowanie dla Dywizji Obsługa i Sprzedaż /Telekomunikacja Polska S.A.
- Planowanie i organizacja czasu/House of Skills
- Komunikacja w zespole/Advanced Corporate Training

Edukacja

Logo
Handel Zagraniczny, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie
Logo
Przedsiębiorczość i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Energia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Podróże, sport: piłka nożna, szachy.

Organizacje

Towarzystwo Obrotu Energią (TOE)

Inne

Umiejętności:
- motywowania do pracy i osiągania wyznaczonych celów
- prowadzenia negocjacji,
- umiejętnościami organizacyjne i przywódcze,
- predyspozycje do pracy w zespole
- prowadzenia szkoleń i prezentacji
- doświadczenie w prowadzeniu projektów
- znajomość rynków telekomunikacyjnego i energetycznego
- konsultant funduszy UE
- prawo jazdy – kategorie A, B, C, E, T.

Cechy osobowościowe:
- odporność na stres, odpowiedzialność, obowiązkowość, skuteczność w egzekwowaniu celów, łatwość nawiązywania kontaktów.

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie