Jakub Konewka

Lean Six Sigma Master Black Belt
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie zmianą Lean Management usprawnianie procesów Six Sigma zarządzanie projektami i programami

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Zarządzający
Euro Bank S.A.
Zarządzanie obszarem odpowiedzialnym za:
- Udział w definiowaniu strategii Banku
- Koordynacja kluczowych programów
- Zarządzanie Projektami (włączając PMO),
- Definiowanie i wdrażanie strategii Zarządzania Procesami
- Program Ciągłego Doskonalenia Procesów i Organizacji
- Program Ciągłego Podnoszenia Jakości Danych
- Definiowanie i utrzymanie procesów IAM
Logo
Dyrektor Departamentu Organizacji i Procesów
Euro Bank S.A.
Hewlett Packard Global e-Business Operations Sp. z o.o. Wrocław
Regional Quality Manager (GBS EMEA)
- kierowanie Departamentem Jakości w regionie EMEA (Europe, Middle East, Africa)
- rozwój i utrzymanie Systemu Zarządzania Procesami Biznesowymi (BPMS) w regionie EMEA,
- rozwój i utrzymanie startegii Six Sigma w regione EMEA,
- opracowywanie, rozwój i utrzymanie metodologii usprawniania procesów biznesowych,
- prowadzenie warsztatów, których celem jest zidentyfikowanie możliwości usprawnień procesów,
- zapewnienie ciągłego wsparcia dla jednostek operacyjnych we wszystkich Centrach Biznesowych,
- zapewnienie zgodności programów i projektów usprawniających z celami startegicznymi organizacji,
- przygotowywanie i dostarczanie programów szkoleniowych (Lean, Six Sigma Green/Black Belt)
Hewlett Packard Global e-Business Operations Sp. z o.o. Wrocław
Wroclaw Center Quality Coordinator
- kierowanie Zespołem Jakości w Centrum Biznesowym we Wrocławiu,
- rozwój i utrzymanie startegii Six Sigma w regionie EMEA,
- wdrażanie globalnych program jakościowych w regionie EMEA,
- prowadzenie analiz procesów w celu zidentyfikowania możliwości usprawnień,
- prowadzenie i mentoring projektów, których celem jest usprawnianie procesów (Six Sgma, Lean/Kaizen),
- ocena i walidacja rezultatów projektów usprawniających,
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów (np Six Sigma Green Belt, VSM, Quality orientation)
Hewlett Packard Global e-Business Operations Sp. z o.o. Wrocław
Quality Black Belt
- czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii Global Quality w regionie EMEA (Europe, Middle East, Africa),
- analizy procesów biznesowych pod kątem poszukiwania możliwości usprawnień,
- prowadzenie i mentoring projektów usprawniających (Six Sigma, Lean/Kaizen),
- ocena i uzgadnianie wspólnie z Kierownictwem Operacji oszczędności wynikających z realizowanych projektów,
- przygotowywanie i prowadzenie warsztatów i szkoleń (w tym Six Sigma Green Belt, VSM, Quality orientation),
- wdrażanie nowych narzędzi i metodologii pomagających w usprawnianiu procesów
Orange Polska S.A.
Dyrektor Programu Doskonalenia Zarządzania Procesami
- aktualizacja zakresów odpowiedzialności i ról procesowych,
- opracowanie i wdrożenie zasad wyznaczania celów w oparciu o procesy,
- wdrożenie jednolitego modelu zarządzania dokumentacją procesową OiS zgodnie z wytycznymi Departamentu Jakości i Procesów Grupy TP,
- opisanie procesów realizowanych w obszarze OiS (Obsługa i Sprzedaż),
- stworzenie jednolitego systemu pomiarowego w OiS (punkty pomiarowe, definicje mierników, kaskady mierników),
- wdrożenie systemu do opisu i analityki procesów,
- obliczenie kosztów procesów, podprocesów, czynności operacyjnych,
- zdefiniowanie modelu wsparcia zarządzania procesami w OiS,
- identyfikacja nieefektywności w procesach OiS,
- opracowanie rekomendacji portfela projektów, podnoszących efektywność procesów,
- wdrożenie metod zapewniających aktualizację produktów programu po jego zakończeniu,
Logo
Kierownik
Telkomunikacja Polska
- organizacja pracy Działu Raportowania i Analiz,
- opracowywanie i wdrażanie raportów operacyjnych,
- nadzór nad wskaźnikami operacyjnymi w zakresie dostarczania i utrzymania usług,
- dokonywanie analiz jakościowych w zakresie dostarczania i utrzymania usług,
- dokonywanie analiz procesów realizowanych w Regionie pod kątem podejmowania działań usprawniających,
- zarządzanie projektami zgodnie z metodologiami PMI i Six Sigma,
- współpraca z otoczeniem biznesowym Regionu,
- opracowywanie, wdrażanie i utrzymanie narzędzi informatycznych wspomagających raportowanie i analizy.
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista
- zarządzanie projektami usprawniającymi,
- optymalizacja procesów z wykorzystaniem metodologii SixSigma,
- projektowanie narzędzi służących do monitorowania jakości realizowanych procesów,
- nadzór nad działalnością operacyjną podległych Obszarów,
- udział w wyznaczaniu celów operacyjnych i kaskadowaniu celów MBO podległym Obszarom,
- udział w pracach, których celem są zmiany organizacyjne w TP S.A.,
- organizowanie współpracy z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- wdrażanie usprawniających narzędzi informatycznych
Orange Polska S.A.
Kierownik
- zarządzanie grupą utrzymującą urządzenia teleinformatyczne i bazy danych;
- opracowywanie sposobów współpracy pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi;
- projektowanie, tworzenie i wdrażanie narzędzi informatycznych wspomagających zadania wykonywane w Pionie Sieci;
- współpraca z dostawcami rozwiązań informatycznych dla TP S.A.,
- udział we wdrożeniu CRM w TP S.A.

Szkolenia i kursy

01.2011 - Lean Six Sigma Master Black Belt Certification (BMGI University, Denver USA),
10.2010 - Advanced Lean (BMGI University, Amsterdam)
08.2010 - Change Leadership (BMGI University, Denver USA)
03.2010 - Transactional TollMaster (BMGI University, Denver USA),
03.2010 - Train the Trainer (BMGI University, Denver USA),
05.2007 – KAIZEN VSM (Value Stream Mapping) (KAIZEN Institute),
03.2007 – KAIZEN w biurze (KAIZEN Institute),
02.2007 – podstawy KAIZEN (KAIZEN Institute),
11.2006, 02.2007 – Skuteczny Menadżer (House of Skills),
09,11-2006 – Six Sigma CPM (odpowiednik Black Belt), otrzymany certyfikat potwierdzający praktyczne wykorzystanie wiedzy zdobytej na szkoleniu,
04.2006 – Six Sigma TPP DMAIC PM (odpowiednik Green Belt),
03.2006 - PMI - Scheduling and Cost Control (MT&DC), 03.2006 - PMI - Managing Projects (MT&DC),
10.2005 - Metodologia Six Sigma,
03.2001 - Administrowanie bazą danych Oracle (ALTKOM), 02.2001 - Kurs Oracle SQL, PL/SQL (ALTKOM)

Edukacja

Logo
Telekomunikacja, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

- snowboard,
- troszkę pogrywam w RPG-i i przygodówki,
- muzyka

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BPMN - grupa sympatyków
BPMN - grupa sympatyków
Miejsce do wymiany informacji na temat tej notacji i jej zastosowań.
Droga Ciągłego Doskonalenia
Droga Ciągłego Doskonalenia
Grupa skupiająca Praktyków wdrażających programy Ciągłego Doskonalenia w organizacjach, osoby zainteresowane tematyką Ciągłego Doskonalenia
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe to analiza i opracowywanie, dokumentowanie i formalizowanie modeli biznesowych, Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na for
Six Sigma
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
TOC
TOC
Theory of Constraints (Teoria Ograniczeń) - "FIRMA JEST TAK SILNA, JAK JEJ NAJSŁABSZE OGNIWO" - a czy to ogniwo nie pozwala zarabiać wiecej?
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.