Jagoda Będkowska

Specjalista Obsługi Klienta B2B, UPC Polska
Będzin, śląskie

Umiejętności

Umiejętności sprzedaży Social Media Praca w zespole Obsługa urządzeń biurowych praca pod presją czasu Łatwość adaptacji w zmieniających się warunkach. Prawo jazdy kat B Sieć komputerowe Pakiet MS Offiece

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

UPC Polska
Specjalista Obsługi Klienta B2B
kompleksowa obsługa klientów B2B pod względem formalnym , dosprzedaż usług .
Netia S.A.
Spec. Ds. Obsługi Klienta
Obsługa klientów B2C i B2B pod względem formalnym i technicznym , dosprzedaż usług
SQN TS Centrum Telemarketingu sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
Dosprzedaż usług dla sieci ORANGE , przedłużanie umów dla klientów B2B
Logo
Własna działalność - właściciel firmy
Kabama

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Call Center
Konsultanci
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Gra na komputerze