Jacek Ćwikliński

Insurance Professional
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Sales Presentation Skills Obsługa klienta Court Mediator English on C1 level Valid driving license since 2007 (cat.B) Good literacy of Microsoft Office

Doświadczenie zawodowe

Spółka Akcyjna
Przedstawiciel ubezpieczeniowo-finansowy
AXA Polska S.A.
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, w tym telefoniczne
umawianie spotkań biznesowych,
- rozpoznawanie potrzeb klienta bazując na analizie finansowej,
- dopasowywanie rozwiązań ubezpieczeniowo-finansowych do potrzeb
i sytuacji klienta ,
- obsługa po sprzedażowa klienta według standardów firmy,
- kontrola terminowości wpłat dokonywanych przez klientów.
Spółka Akcyjna
Telemarketer
AXA Polska S.A.
- telefoniczne umawianie spotkań biznesowych z potencjalnymi klientami
dla przedstawicieli handlowych,
- prowadzenie kalendarza spotkań przedstawicieli handlowych.
PKO Bank Polski
Dysponent Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
- telefoniczna obsługa klientów banku ( połączenia wychodzące
i przychodzące),
- udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze
informacyjnym i sprzedażowym,
- rozpoznawanie potrzeb klienta pod kątem produktów bankowych,
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów banku,
- informowanie klientów o ofercie banku,
- wykonywanie bankowych czynności operacyjnych.
Direct Group of Marketing
Pracownik Biura Obsługi Klienta
- zapoznawanie klientów z ofertą firm telekomunikacyjnych,
- telefoniczna sprzedaż usług telekomunikacyjnych (abonament
telefoniczny, bezprzewodowy Internet).

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center