Jacek Woźniak

Retail marketing specialist
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Lenovo
Retail marketing specialist
X-KOM Sp. z o.o.
Specjalista ds. e-commerce
- Realizacja i rozwój przyjętej strategii marketingowej firmy
- Planowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych
- Współpraca i kontakt z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi
- Opieka nad wizerunkiem produktów oferowanych przez firmę
- Prowadzenie działań z zakresu e-mail marketingu
- Prowadzenie działań z zakresu performance marketingu
- Analiza efektywności stosowanych narzędzi promocji oraz rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań komunikacji marketingowej.
NOVUM S.A.
Specjalista ds. marketingu
-Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
-Kreowanie działań marketingowych z elementami PR
-Planowanie i organizacja akcji marketingowych oraz analiza ich efektywności
-Kreowanie narzędzi budowania pozytywnego wizerunku firmy
-Zarządzanie oraz aktualizacja serwisu internetowego
-Planowanie oraz realizacja kampanii w internecie w oparciu m.in. o AdWords, white SEO
-Współpraca z agencjami reklamy i drukarniami
-Monitorowanie i analiza danych rynkowych
Logo
Specjalista ds. marketingu
TELPOL Sp. z o.o. (MediaExpert)
- opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej (handel tradycyjny i elektroniczny),
- współpraca z agencjami reklamowymi, PR, drukarniami oraz kreacja materiałów reklamowych,
- opracowanie budżetu marketingowego oraz nadzór nad jego wykonaniem,
- analiza wyników oraz efektów akcji marketingowych,
- tworzenie raportów i analiza działań konkurencji,
- promocja sklepów internetowych oraz współtworzenie akcji marketingowych skierowanych do odbiorców internetowych,
- pozyskiwanie środków od dostawców na cele marketingowe oraz rozliczanie funduszy marketingowych.
Logo
Doradca Klienta
TELPOL Sp. z o.o. (MediaExpert)
- bezpośredni kontakt z klientem oraz wspieranie wszelkich działań sprzedażowych,
- dbałość o wysokie standardy sprzedaży oraz obsługi klienta,
- realizacja polityki handlowej i marketingowej firmy.

Szkolenia i kursy

- techniki sprzedaży i negocjacji,
- zarządzanie czasem i organizacja pracy własnej,
- metody skutecznej komunikacji,
- kształtowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy w mediach tradycyjnych
i w Internecie.

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

- sport, fotografia, film, muzyka (czynnie)

Inne

- działanie ukierunkowane na założony cel i rezultaty,
- planowanie i zarządzanie projektami marketingowymi z wykorzystaniem kanałów ATL i BTL,
- umiejętności negocjacyjne,
- biegła obsługa komputera, pakietu MS Office, środowiska Windows, Internetu,
- biegła znajomość programów graficznych (CorelDraw, Photoshop, InDesign),
- znajomość środowiska html, java, xml, css
- prawo jazdy kat. B.