Jacek Legut

Sales Director, Veracomp S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B B2C Cloud Computing IaaS Marketing New Business Development PaaS Zarządzanie partnerami SaaS Negocjacje Zarządzanie zespołem Planowanie strategiczne Szkolenia pracowników Strategia biznesowa Analiza biznesowa Rozwój działalności Zarządzanie Analiza rynku Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie klientami Strategia IT Analiza konkurencji IT Rozwój produktu Kanał Sprzedaży Zarządzanie produktem Szkolenia produktowe Proces sprzedaży Strategia Prezentacje handlowe Zarządzanie przez cele Planowanie budżetu, kontrola kosztów Umiejętności zarządzania Szkolenie z obsługi klienta Zarządzanie Zmianą - Change Management Efektywność Sprzedaży Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników Kanał Dealerski Budowanie struktur sprzedażowych Budowanie strategii Strategia wchodzenia na rynki

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Datacenter & Cloud Sales Director
Exclusive Networks Poland SA
Zarządzanie rozproszonym po całej Polsce zespołem handlowym, odpowiedzialność za sprzedaż produktów z oferty Działu Datacenter & Cloud poprzez kanał partnerski/resellerski/integratorski.
Veracomp – Exclusive Networks Poland SA
Sales Director
Zarządzanie rozproszonym po całej Polsce zespołem handlowym i odpowiedzialność za sprzedaż produktów z oferty Działu Pamięci Masowych i Serwerów poprzez kanał partnerski/resellerski/integratorski.
Veracomp – Exclusive Networks Poland SA
Software Group Team Leader, Dział Serwerów i Pamięci Masowych;
Odpowiedzialność za wszystkie aspekty zarządzania produktem/marką w firmie dystrybucyjnej.
Marki pod opieką: F-Secure, McAfee, CA, Symantec, Novell, RedHat, Clearswift, HP Software, Quantum, Tandberg Data.
Veracomp – Exclusive Networks Poland SA
Product Manager, Dział Serwerów i Pamięci Masowych
Odpowiedzialność za wszystkie aspekty zarządzania produktem/marką w firmie dystrybucyjnej.
Veracomp – Exclusive Networks Poland SA
Key Account Manager, Dział Handlowy;
Odpowiedzialność za współpracę z firmami typu ISV (Independent Software Vendor) działającymi na rynku polskim: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów/relacji biznesowych, realizacja założonych planów sprzedaży.
KIM Sp. z o.o.
Produkt Manager
Odpowiedzialność za wszystkie aspekty zarządzania produktem własnym - GO-NET CRM Support System.
PTR Sp. z o.o.
Sprzedawca
Sprzedaż sprzętu, akcesoriów i oprogramowania komputerowego.
Prowadzenie salonu sprzedaży sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Veracomp – Exclusive Networks Poland SA
Specjalista ds. sprzedaży produktów PC i Systemów Sieciowych;
Pozyskiwanie nowych klientów z okolic Krakowa, pogłębianie współpracy z obecnymi, realizacja założonych planów sprzedaży.

Projekty

FORTiB
Forum Ochrony Rozwiązań Teleinformatycznych i Biznesu (FORTiB) to cykl spotkań przeznaczonych dla zainteresowanych skutecznym wdrażaniem rozwiązań bezpieczeństwa informatycznego.
Zakres obowiązków
Z ramienia Veracomp SA byłem członkiem zespołu pracującego nad całą koncepcją i zakresem merytorycznym cyklu spotkań "FORTiB", jednocześnie będąc też jednym z prelegentów.
Bezpieczna Firma
8 lipca 2010 r. na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Śląskiego odbyła się pierwsza edycja konferencji z cyklu „Bezpieczna Firma – bezpieczeństwo biznesu we wszystkich aspektach!”. Organizatorem imprezy była firma Marketing Maestry z Katowic, natomiast sponsorem głównym była firma Veracomp. Pozostałymi sponsorami konferencji byli: UDT-CERT, DGA, Fortinet, Sony, CA, Quantum, Artec IT Solutions, Symantec, EMA – E-Mail Archive Appliance. W konferencji wzięło udział ponad 100 uczestników.
Zakres obowiązków
Z ramienia Veracomp SA byłem członkiem zespołu pracującego nad zakresem merytorycznym całego cyklu spotkań "Bezpieczna Firma", jednocześnie będąc też jednym z prelegentów.

Szkolenia i kursy

"Ekonomia behawioralna"
„Pułapki motywacji"
„Efektywna komunikacja"
„Style zarządzania"
„Samomotywacja"
„Coatching"
„Techniki prezentacji"
„Przywództwo w zespole. Rozwój umiejętności negocjacyjnych i przywódczych”
„Trening czyni mistrza. Wizyty w terenie, diagnoza i szkolenia”
„Skuteczna sprzedaż”
„Strategia sprzedaży produktów z wartością dodaną”
"Zarządzanie zmianą"
"Inżynieria sprzedaży - zarządzanie działaniami prospectingowymi"

Edukacja

Logo
Automatyka i Robotyka (studia dzienne), magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Elektroniczna i Eletryczna Automatyka Przemysłowa, średnie
Zespół Szkół Elektrycznych Kielce

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

sport, ale uprawiany niż oglądany w TV - aktywny wypoczynek: nurkowanie - lic Dive Master SDI/TDI, piłka nożna, narciarstwo, badminton;
muzyka „ciężka” – heavy metal, death metal, black metal itd;
literatura SF i popularno-naukowa;

Organizacje

SDI/TDI

Inne

praca z rozproszonym, dużym zespołem handlowym; praca z dostawcami; praca z resellerami i system integratorami; praca z klientem końcowym; przygotowywanie strategii; planowanie sprzedaży; proces sprzedaży; przygotowywanie programów motywacyjnych dla działów handlowych; przygotowywanie systemów lojalnościowych dla klientów; metodologia - Sprzedaż zorientowana na Procesy Biznesowe Klienta;

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze