Umiejętności
B2B
Sprzedaż bezpośrednia
Umiejętność pracy w grupie
umiejętność zarządzania czasem
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
nastawienie na rozwiazywanie problemów
Raportowanie wyników sprzedażowych
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
B2B
- pozyskiwanie nowych klientów
- budowa bazy klientów
- opiekun klientów z województw: Zachodniopomorskiego, Lubuskiego, Wielkopolskiego
- przygotowywanie indywidualnych ofert
- negocjowanie warunków współpracy
- wycena i obsługa przetargów
- raportowanie wyników sprzedażowych
- pozyskiwanie nowych klientów
- budowa bazy klientów
- opiekun klientów z województw: Zachodniopomorskiego, Lubuskiego, Wielkopolskiego
- przygotowywanie indywidualnych ofert
- negocjowanie warunków współpracy
- wycena i obsługa przetargów
- raportowanie wyników sprzedażowych
Starszy Specjalista ds. nawiązywania kontaktów
B2B
- pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa infolinii oraz zgłoszeń elektronicznych
- wdrażanie nowych pracowników i szkolenia
- negocjowanie aktualnych warunków współpracy z klientami
- przygotowywanie raportów, analiz i statystyk
- budowanie bazy klientów
- pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa infolinii oraz zgłoszeń elektronicznych
- wdrażanie nowych pracowników i szkolenia
- negocjowanie aktualnych warunków współpracy z klientami
- przygotowywanie raportów, analiz i statystyk
- budowanie bazy klientów
Specjalista ds. nawiązywania kontaktów
B2B
- pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa infolinii oraz zgłoszeń elektronicznych
- wdrażanie nowych pracowników i szkolenia
- negocjowanie aktualnych warunków współpracy z klientami
- przygotowywanie raportów, analiz i statystyk
- budowanie bazy klientów
- pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa infolinii oraz zgłoszeń elektronicznych
- wdrażanie nowych pracowników i szkolenia
- negocjowanie aktualnych warunków współpracy z klientami
- przygotowywanie raportów, analiz i statystyk
- budowanie bazy klientów
Specjalista ds. sprzedaży
B2B
- pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa infolinii oraz zgłoszeń elektronicznych
- wdrażanie nowych pracowników i szkolenia
- negocjowanie aktualnych warunków współpracy z klientami
- przygotowywanie raportów, analiz i statystyk
- budowanie bazy klientów
- pozyskiwanie nowych klientów
- obsługa infolinii oraz zgłoszeń elektronicznych
- wdrażanie nowych pracowników i szkolenia
- negocjowanie aktualnych warunków współpracy z klientami
- przygotowywanie raportów, analiz i statystyk
- budowanie bazy klientów
Szkolenia i kursy
prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
muzyka, militaria, modelarstwo, kolej, sport (kolarstwo, piłka nożna, squash)
Organizacje
Samorząd Studencki Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej; lipiec 2011 - lipiec 2012;
Organizacja życia studenckiego, poszukiwanie i kontaktowanie się ze sponsorami, organizacja imprez, eventów, wykładów, wyjazdów studenckich, zarządzanie budżetem, członek komisji stypendialnej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w tym samych latach.
Amatorska liga piłkarska Spartan Cup; wrzesień 2014 - listopad 2015;
reprezentowanie firmy w amatorskiej lidze piłki nożnej, gra w II lidze (2014) i awans do I ligi (2015) w 2014 drużyna Rzetelna Firma, w 2015 drużyna FairPay
Organizacja życia studenckiego, poszukiwanie i kontaktowanie się ze sponsorami, organizacja imprez, eventów, wykładów, wyjazdów studenckich, zarządzanie budżetem, członek komisji stypendialnej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w tym samych latach.
Amatorska liga piłkarska Spartan Cup; wrzesień 2014 - listopad 2015;
reprezentowanie firmy w amatorskiej lidze piłki nożnej, gra w II lidze (2014) i awans do I ligi (2015) w 2014 drużyna Rzetelna Firma, w 2015 drużyna FairPay
Inne
Osiągnięcia:
- 1 miejsce za najlepszy wynik grupowy w sprzedaży; Marzec 2013
- 1 miejsce za najlepszy wynik grupowy w sprzedaży; Kwiecień 2013
- 1 miejsce dla najlepszego zespołu projektowego; Październik 2013
- Grupowa Gwiazda Jakości Sprzedaży - pięciokrotnie
- 1 miejsce za najlepszy wynik grupowy w sprzedaży; Marzec 2013
- 1 miejsce za najlepszy wynik grupowy w sprzedaży; Kwiecień 2013
- 1 miejsce dla najlepszego zespołu projektowego; Październik 2013
- Grupowa Gwiazda Jakości Sprzedaży - pięciokrotnie
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.