Jacek Krzemiński

Specjalista ds. IT
Sochaczew, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory WDS WSUS Microsoft Office 365 GPO Administracja systemami Microsoft Windows Server Windows Server 2003/2008/2012 Microsoft Azure Microsoft Office 2003/2007/2010/2013 Help Desk IT / Support IT Office 365 Administrator Administracja serwera Microsoft Windows XP/7/8/10

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Dentsu Aegis Network Polska
Junior System Administrator
-administracja i utrzymanie systemu księgowo-kadrowego (RAKS SQL), systemu elektronicznego obiegu faktur (Amodit), systemu wydruku podąrzającego, Active Directory, GPO oraz infrastruktury (macierze dyskowe Isilon, hosty VMware, switche)
-prowadzenie dokumentacji zarządzania zmianą, zgłoszeniami oraz incydentami
-wsparcie zespołu Helpdesk w rozwiązywaniu skomplikowanych zgłoszeń
-montaż oraz instalacja nowych elementów infrastruktury
FremantleMedia Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. IT
- zapewniałem wsparcie/helpdesk dla 60 użytkowników
- administrowałem usługami Microsoft Office365, Active Directory, Kaspersky Endpoint Security
- administrowałem siecią i urządzeniami sieciowymi Unify
- zarządzałem flotą telefonów komórkowych
Vershold Sp. z o.o.
Spesjalista ds. IT
- zapewniałem wsparcie/helpdesk dla 85 użytkowników w tym zdalne wsparcie kilkunastu anglojęzycznych użytkowników pracujących za granicą
- uczestniczyłem w projekcie aktualizacji wszystkich komputerów w firmie z systemu Windows 7 do Windows 10
- administrowałem usługą Microsoft Office365 (uczestniczyłem we wdrażaniu tej usługi w firmie)
- administrowałem serwerami Windows Server 2012, 2016 (głównie usługi AD, DHCP, File Server, wdrożyłem usługi WDS i WSUS)
- zarządzałem flotą telefonów komórkowych, przeprowadziłem projekt zmiany operatora GSM i wymiany telefonów dla 60 użytkowników, który przyniósł poprawę jakości usług mobilnych i oszczędności na poziomie 20% pierwotnego budżetu
- uczestniczyłem w projekcie zmiany siedziby firmy, należałem do zespołu odpowiedzialnego ze przeniesienie i prawidłowe funkcjonowanie wszystkich usług teleinformatycznych w nowej lokalizacji
- zapewniałem ciągłość pracy dla systemów video konferencji LifeSize oraz Polycom
Arvato SERVICES Polska
Specjalista ServiceDesk
- zapewniałem wsparcie/helpdesk dla 200 użytkowników w lokalnym oddziale w Błoniu oraz zdalne wsparcie w ramach dyżurów telefonicznych dla użytkowników w innych oddziałach firmy w Poznaniu i Szczecinie
- administrowałem serwerami Windows Server 2008, 2012 (usługi AD, WDS, WSUS, DHCP, File Server, Print Management, GPO)
- zapewniałem ciągłość pracy dla systemów wspomagających procesy logistyczne „Pick by Point” oraz „Pick by Frame”
- uczestniczyłem we wdrożeniu systemu monitorowania temperatury i wilgotności firmy „Lab-el” dla nowego klienta z branży farmaceutycznej
- dbałem o poprawność wykonywanych backup’ów (aplikacja HP Omni Backup)
Logo
specjalista ds. obsługi klienta
Jago Logistyka S.A.
zdobyłem doświadczenie w obsłudze i bezpośrednim kontakcie z klientem zewnętrznym
Grupa PZU
konsultant ServiceDesk
należałem do zespołu 1-szej linii wsparcia, wspierałem zdalnie pracowników PZU z całej Polski
Logo
własna działalność gospodarcza
JKK
- budowałem i sprzedawałem zestawy komputerowe zgodne z oczekiwaniami klienta
- zapewniałem serwis sprzętu IT w lokalizacji klienta (naprawa komputerów, instalacja i konfiguracja oprogramowania, rozwiązywanie problemów z użytkowaniem sprzętu komputerowego itp.)
- projektowałem i obsługiwałem strony internetowe klientów indywidualnych i biznesowych
Logo
Informatyk
Centralny Dom Maklerski grupy Pekao SA
- zapewniałem wsparcie/helpdesk dla 100 użytkowników
- administrowałem serwerem Novel NetWare 4.11

Szkolenia i kursy

-Wdrażanie infrastruktury Microsoft Azure (MS-20533)
-Uruchamianie i zarządzanie Office 365 (MS-20347)
-Instalacja i konfiguracja Windows Server 2012 (MS-20410)
-Administaracja Windows Server 2012 (MS-20411)
-Microsoft Excell 2010 – programowanie Excel Visual Basic
-Microsoft Excell 2010 – kurs zaawansowany
-Microsoft Excell 2010 – kurs średniozaawansowany
-Bussiness English Intermediate (2-letni kurs)
-Administrowanie Systemem NetWare 4.11
-Zaawansowane Administrowanie Systemem NetWare 4.11
-NetWare 4.11 Instalacja i Konfiguracja
-NetWare 4.11 Design and Implementation
-Podstawy księgowości z obsługą komputera

Edukacja

Logo
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie ochroną środowiska, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Logo
Technik elektronik, specjalność: systemy komputerowe, średnie
Technikum Elektroniczne przy ul. Zajączka w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

-historia
-amatorska gra w brydża
-sport rekreacyjny
-sporty walki
-motoryzacja