Jacek Falszewski

Jacek Falszewski

główny specjalista , specjalista CC, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Główny Specjalista
1) Planowanie, opracowywanie wdrażanie procedur utrzymania systemów aplikacyjnych.
2) Monitorowanie działania systemów informatycznych.
3) Zapewnienie bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania systemów aplikacyjnych.
4) Podejmowanie działań naprawczych w przypadku wystąpienia awarii systemów aplikacyjnych.
5) Instalacja i konfiguracja nowych wersji aplikacji, weryfikacja poprawności ich działania.
6) Zarządzanie konfiguracją eksploatowanych systemów aplikacyjnych.
7) Zapewnienie aktualnej i kompletnej dokumentacji eksploatowanych systemów aplikacyjnych.
8) Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi czynnościami administracyjnymi ze szczególnym uwzględnieniem dzienników aplikacji i dokumentacji związanej z przydzielaniem uprawnień użytkownikom.
9) Bieżące wsparcie użytkowników końcowych systemów aplikacyjnych.
10) Udział w realizacji projektów IT w ARiMR.
11) Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie określonym w stosownych umowach.
12) Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
p.o naczelnika Wydział Biura Projektów i Testów
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
główny specjalista
-przyjmowanie i obsługa zgłoszeń z zakresu IT
-rozwiązywanie podstawowych problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemów informatycznych lub kierowanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów merytorycznych.
-tworzenie bazy wiedzy na podstawie rozwiązań poszczególnych zgłoszeń.
-Raportowanie (rejestracja, realizacja, nieobecności) działania HelpDesk.
-Monitorowanie zgłoszeń i rozwiązywanie złożonych problemów.
-Szkolenie nowoprzyjętych pracowników z zakresu obsługi zgłoszeń.
-Koordynacja grupy HelpDesk pod względem dotrzymania poziomu usługi wsparcia użytkowników.
-zastępowanie naczelnika w przypadku jego nieobecności.
Logo
organizator / kierowca / ochrona
FAR Press Agencja informacyjno – reklamowa
Udział w organizacji rajdów samochodowych oraz innych imprez promocyjnych Peugeot Polska
Teatr Wielki - Opera Narodowa
Dział Obsługi Widzów
-obsluga widzów
-obsluga spektakli
-praca przy imprezach zewnetrznych
-kontakt z widzami ,aktorami, solistami Opery Narodowej

Szkolenia i kursy

-ECDL
-DEU Discoverer dla uzytkownika końcowego
-Administracja systemem Linux Red Hat
-HDI Specjalista Centrum Wsparcia - budowa kompetencji i przygotowanie do egzaminu certyfikującego.
-Trening doskonalenia asertywnosci

Edukacja

Logo
biznes miedzynarodowy, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Zainteresowania

Internet, gry mmorpg, film,
Komputery, ps3, rower

Grupy

59 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Chorwacja
Chorwacja
Chorwacja - Adriatyk wakacje marzeń. Nasze wakacyjne wspomnienia.
Diablo
Diablo
Dla wszystkich miłosnikow gry Diablo i diablo podobnych :)
Gry
Gry
Gry on-line (flash, MMORPG...) Gry pudełkowe (czyli wszystko co można kupić w sklepie:) Product Placement w grach (przyszłość branży?)
Komiks
Komiks
Komiks amerykański, komiks europejski, komiks japoński, twórcy komiksowi, eventy.
Last Minute
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Last Minute czyli ostatniemiejsca.pl
Last Minute czyli ostatniemiejsca.pl
Tu umieścimy prawdziwe last minute z Polski i z Niemiec. Ceny kompletne, żadnych dopłat, zero parcia na targety - po prostu OKAZJE
Oprogramowanie typu Helpdesk
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).
Po znajomości ...
Po znajomości ...
Realia w Polsce wiemy jakie są, niektórych rzeczy nie można załatwić bez "znajomości" czy też polecenia, a napewno jest łatwiej i prościej gdy się zna kogoś na właściwym miejscu. Kogoś kto pomoże, dor
Podróże po Polsce
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
Seriale TV
Seriale TV
Grupa miłośników DOBRYCH seriali telewizyjnych (nie mylić z telenowelami).
Support
Support
Grupa dla ludzi związanych z wsparciem i pomocą dla pracowników, użytkowników, klientów i innych odbiorców końcowych.