Jacek Falszewski
główny specjalista , specjalista CC, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista
1) Planowanie, opracowywanie wdrażanie procedur utrzymania systemów aplikacyjnych.
2) Monitorowanie działania systemów informatycznych.
3) Zapewnienie bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania systemów aplikacyjnych.
4) Podejmowanie działań naprawczych w przypadku wystąpienia awarii systemów aplikacyjnych.
5) Instalacja i konfiguracja nowych wersji aplikacji, weryfikacja poprawności ich działania.
6) Zarządzanie konfiguracją eksploatowanych systemów aplikacyjnych.
7) Zapewnienie aktualnej i kompletnej dokumentacji eksploatowanych systemów aplikacyjnych.
8) Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi czynnościami administracyjnymi ze szczególnym uwzględnieniem dzienników aplikacji i dokumentacji związanej z przydzielaniem uprawnień użytkownikom.
9) Bieżące wsparcie użytkowników końcowych systemów aplikacyjnych.
10) Udział w realizacji projektów IT w ARiMR.
11) Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie określonym w stosownych umowach.
12) Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
2) Monitorowanie działania systemów informatycznych.
3) Zapewnienie bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania systemów aplikacyjnych.
4) Podejmowanie działań naprawczych w przypadku wystąpienia awarii systemów aplikacyjnych.
5) Instalacja i konfiguracja nowych wersji aplikacji, weryfikacja poprawności ich działania.
6) Zarządzanie konfiguracją eksploatowanych systemów aplikacyjnych.
7) Zapewnienie aktualnej i kompletnej dokumentacji eksploatowanych systemów aplikacyjnych.
8) Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi czynnościami administracyjnymi ze szczególnym uwzględnieniem dzienników aplikacji i dokumentacji związanej z przydzielaniem uprawnień użytkownikom.
9) Bieżące wsparcie użytkowników końcowych systemów aplikacyjnych.
10) Udział w realizacji projektów IT w ARiMR.
11) Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie określonym w stosownych umowach.
12) Wykonywanie innych poleceń przełożonych.
główny specjalista
-przyjmowanie i obsługa zgłoszeń z zakresu IT
-rozwiązywanie podstawowych problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemów informatycznych lub kierowanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów merytorycznych.
-tworzenie bazy wiedzy na podstawie rozwiązań poszczególnych zgłoszeń.
-Raportowanie (rejestracja, realizacja, nieobecności) działania HelpDesk.
-Monitorowanie zgłoszeń i rozwiązywanie złożonych problemów.
-Szkolenie nowoprzyjętych pracowników z zakresu obsługi zgłoszeń.
-Koordynacja grupy HelpDesk pod względem dotrzymania poziomu usługi wsparcia użytkowników.
-zastępowanie naczelnika w przypadku jego nieobecności.
-rozwiązywanie podstawowych problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemów informatycznych lub kierowanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów merytorycznych.
-tworzenie bazy wiedzy na podstawie rozwiązań poszczególnych zgłoszeń.
-Raportowanie (rejestracja, realizacja, nieobecności) działania HelpDesk.
-Monitorowanie zgłoszeń i rozwiązywanie złożonych problemów.
-Szkolenie nowoprzyjętych pracowników z zakresu obsługi zgłoszeń.
-Koordynacja grupy HelpDesk pod względem dotrzymania poziomu usługi wsparcia użytkowników.
-zastępowanie naczelnika w przypadku jego nieobecności.
Szkolenia i kursy
-ECDL
-DEU Discoverer dla uzytkownika końcowego
-Administracja systemem Linux Red Hat
-HDI Specjalista Centrum Wsparcia - budowa kompetencji i przygotowanie do egzaminu certyfikującego.
-Trening doskonalenia asertywnosci
-DEU Discoverer dla uzytkownika końcowego
-Administracja systemem Linux Red Hat
-HDI Specjalista Centrum Wsparcia - budowa kompetencji i przygotowanie do egzaminu certyfikującego.
-Trening doskonalenia asertywnosci
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Internet, gry mmorpg, film,
Komputery, ps3, rower
Komputery, ps3, rower
Grupy
Gry
Gry on-line (flash, MMORPG...)
Gry pudełkowe (czyli wszystko co można kupić w sklepie:)
Product Placement w grach (przyszłość branży?)
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Last Minute czyli ostatniemiejsca.pl
Tu umieścimy prawdziwe last minute z Polski i z Niemiec. Ceny kompletne, żadnych dopłat, zero parcia na targety - po prostu OKAZJE
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).
Po znajomości ...
Realia w Polsce wiemy jakie są, niektórych rzeczy nie można załatwić bez "znajomości" czy też polecenia, a napewno jest łatwiej i prościej gdy się zna kogoś na właściwym miejscu. Kogoś kto pomoże, dor
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
Support
Grupa dla ludzi związanych z wsparciem i pomocą dla pracowników, użytkowników, klientów i innych odbiorców końcowych.