Umiejętności
Digital Marketing
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Media Relations
Strategia marketingowa
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja Marketingowa
Wizerunek & PR
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. PR i Digital Marketingu
- planowanie, rozwój i odpowiedzialność za wykonanie globalnej strategii komunikacji marki nVision;
- utrzymywanie na wysokim poziomie relacji z kluczowymi dziennikarzami branży IT oraz prasy biznesowej;
- tworzenie eksperckich treści i ich promocja przy wykorzystaniu różnych kanałów dystrybucji;
- zarządzanie budżetem reklamowym.
- utrzymywanie na wysokim poziomie relacji z kluczowymi dziennikarzami branży IT oraz prasy biznesowej;
- tworzenie eksperckich treści i ich promocja przy wykorzystaniu różnych kanałów dystrybucji;
- zarządzanie budżetem reklamowym.
Specjalista ds. Public Relations
Samodzielna koordynacja projektów PR na rzecz klientów agencji:
- opracowywanie strategii komunikacji i planów działań, informacji i materiałów prasowych, komentarzy eksperckich i prezentacji, case-study, testimoniali oraz dokumentów skierowanych do innych niż media grup odbiorców;
- gromadzenie i odpowiadanie na zapytania mediów, organizacja spotkań 1x1, briefingów, wizyt studyjnych i konferencji prasowych;
- współpraca z blogerami technologicznymi i przedstawicielami branży start-up;
- komunikacja kryzysowa: przygotowywanie procedur i scenariuszy potencjalnych sytuacji kryzysowych na rzecz klientów agencji;
- bieżąca analiza działań konkurencji, śledzenie zmian na rynku mediów, raportowanie i monitoring.
- opracowywanie strategii komunikacji i planów działań, informacji i materiałów prasowych, komentarzy eksperckich i prezentacji, case-study, testimoniali oraz dokumentów skierowanych do innych niż media grup odbiorców;
- gromadzenie i odpowiadanie na zapytania mediów, organizacja spotkań 1x1, briefingów, wizyt studyjnych i konferencji prasowych;
- współpraca z blogerami technologicznymi i przedstawicielami branży start-up;
- komunikacja kryzysowa: przygotowywanie procedur i scenariuszy potencjalnych sytuacji kryzysowych na rzecz klientów agencji;
- bieżąca analiza działań konkurencji, śledzenie zmian na rynku mediów, raportowanie i monitoring.
Account Coordinator
- zarządzanie 3-osobowym zespołem roboczym;
- koordynacja i realizacja projektów PR na rzecz klientów agencji w zakresie opisanym przy stanowisku Specjalista ds. Public Relations w Sarota PR.
- koordynacja i realizacja projektów PR na rzecz klientów agencji w zakresie opisanym przy stanowisku Specjalista ds. Public Relations w Sarota PR.
Account Executive
PR korporacyjny, relacje inwestorskie oraz działania kryzysowe dla spółek notowanych na GPW oraz NewConnect. Udział w tworzeniu strategii komunikacji, opracowywanie prezentacji i analiz wizerunku dla Klientów analizy trendów oraz alerty dla spółek giełdowych, tworzenie informacji prasowych, komentarzy eksperckich, udział w autoryzacjach. Tworzenie, aktualizacja i opieka nad bazami danych.
Account Executive
Udział w tworzeniu strategii komunikacji dla klientów z branży IT/nowe technologie/telecom (Samsung, AMD, Logitech, Frogster), tworzenie informacji prasowych, regularny kontakt z dziennikarzami branży IT/Gry komputerowe, administrowanie profilem FB, tworzenie prezentacji dla Klienta, udział w organizacji spotkań prasowych, tworzenie, rozbudowa i aktualizacja baz danych.
Redaktor działu muzyka
Tworzenie i redagowanie tekstów: newsów, recenzji, relacji z koncertów. Praca z panelem administracyjnym, korekta, kontakty z działami public relations wytwórni, wydawnictw i sal koncertowych, zadania organizacyjne i promocyjne.
Szkolenia i kursy
Digital Marketing, luty 2016, Akademia PRoto. Trener: Anna Miotk.
Professional Diploma in Digital Marketing, License 10062064, kwiecień 2015.
Digital PR, marzec 2015, Rzeczpospolita Konferencje.
LinkedIn w komunikacji marki, listopad 2014, Socjomania. Trener: Katarzyna Młynarczyk.
Wystąpienia publiczne i przed kamerą, kwiecień 2014, Akademia PRoto. Trener: Zbigniew Lazar.
Professional Diploma in Digital Marketing, License 10062064, kwiecień 2015.
Digital PR, marzec 2015, Rzeczpospolita Konferencje.
LinkedIn w komunikacji marki, listopad 2014, Socjomania. Trener: Katarzyna Młynarczyk.
Wystąpienia publiczne i przed kamerą, kwiecień 2014, Akademia PRoto. Trener: Zbigniew Lazar.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Muzyka, kolarstwo przełajowe, majsterkowanie.
Inne
Specjalizacji TV na UW; montaż, praca z kamerą, praca na wizji, oświetlenie, scenariusz i reżyseria.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Balticon. Kontenery i logistyka kontenerowa
Grupa dla osób zainteresowanych logistyką kontenerową i rynkiem kontenerów.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Własna firma. Odkrywamy przepisy na sukces.
Jesteśmy przedsiębiorcami aktywnymi...albo jeszcze nieujawnionymi:). Wierzymy, że warto pracować na własny rachunek. Dzielimy się inspiracjami i doświadczeniami. Razem odkrywamy przepisy na...