Umiejętności
Zarządzanie czasem
Logistyka wewnętrzna
Zakupy Strategiczne
Kontakt z klientem
rozwiązywanie problemów i konfliktów
Techniki windykacyjne
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
SPECJALISTA DO SPRAW KONRAHENTA
- przygotowywanie i aktualizowanie umów o współpracę z kontrahentami
- optymalizacja dostaw prasy do punktów sprzedaży
- budowanie właściwych relacji z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, ewidencja reklamacji i wniosków o korektę oraz wystawianie faktur korygujących
- przygotowywanie dokumentów dla kontrahentów
- od lutego 2010 objęcie Oddziału Białystok
- optymalizacja dostaw prasy do punktów sprzedaży
- budowanie właściwych relacji z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, ewidencja reklamacji i wniosków o korektę oraz wystawianie faktur korygujących
- przygotowywanie dokumentów dla kontrahentów
- od lutego 2010 objęcie Oddziału Białystok
Szkolenia i kursy
2007 - Szkolenie – Certyfikat „Gotówka – Zasady i Bezpieczeństwo” GLS Academy Poland
2010 - Szkolenie „Profilaktyka krzywdzenia małych dzieci”, organizowanym w ramach programu - Dobry Rodzic – Dobry Start
2010 - Warsztaty „Radzenie sobie z agresją” - prowadzony przez Fundację „Sławek”
2010 - Szkolenie „Profilaktyka krzywdzenia małych dzieci”, organizowanym w ramach programu - Dobry Rodzic – Dobry Start
2010 - Warsztaty „Radzenie sobie z agresją” - prowadzony przez Fundację „Sławek”
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
- ekspresja literacka
- techniki i zajęcia z dramy
- fascynacja motocyklami
- techniki i zajęcia z dramy
- fascynacja motocyklami
Inne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- zdolność podejmowania trafnych decyzji
- umiejętność pracy w zespole
- zdolność podejmowania trafnych decyzji