Doświadczenie zawodowe
Office Manager / Accountant
Biuro Rachunkowe
• Kontrola i efektywne zarządzanie rocznym budżetem,
• Rozwijanie biznesu poprzez poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących sprzedaż i udziały.
• Aktywne poszukiwanie klientów, utrzymywanie oraz rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami firmy,
• Utrzymanie ciągłości przepływu informacji dotyczących danych Klientów wewnątrz firmy,
• Przygotowanie kompletnych prezentacji na konferencje,
• Tworzenie analiz, sporządzanie zestawień na wewnętrzne potrzeby firmy,
• Monitorowanie płatności klientów oraz wstępna windykacja,
• Kontrolna i analiza rozrachunków, kontrolowanie terminów płatności,
• Tworzenie zapytań ofertowych dla Dostawców firmy oraz wdrażanie nowych systemów księgowych,
• Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
• Rozwijanie biznesu poprzez poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących sprzedaż i udziały.
• Aktywne poszukiwanie klientów, utrzymywanie oraz rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami firmy,
• Utrzymanie ciągłości przepływu informacji dotyczących danych Klientów wewnątrz firmy,
• Przygotowanie kompletnych prezentacji na konferencje,
• Tworzenie analiz, sporządzanie zestawień na wewnętrzne potrzeby firmy,
• Monitorowanie płatności klientów oraz wstępna windykacja,
• Kontrolna i analiza rozrachunków, kontrolowanie terminów płatności,
• Tworzenie zapytań ofertowych dla Dostawców firmy oraz wdrażanie nowych systemów księgowych,
• Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Specjalista ds. finansów transportu
Centrum Szkolenia Policji
• Przygotowywanie zamówień publicznych na podstawie Prawa Zamówień Publicznych (kody CPV, CPC),
• Przygotowywanie dokumentów finansowych,
• Zbieranie oraz opracowywanie danych,
• Realizacja przestrzeganie budżetu projektu, tworzenie zestawień, analiz, prezentacji finansowych,
• Przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
• Przygotowywanie dokumentów finansowych,
• Zbieranie oraz opracowywanie danych,
• Realizacja przestrzeganie budżetu projektu, tworzenie zestawień, analiz, prezentacji finansowych,
• Przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
Specjalista ds. rejestracji pojazdów
• Sporządzenie wymaganych przepisami szczególnymi sprawozdań,
• Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych osobowych,
• Obsługa kancelaryjno- biurowa Referatu Inwestycji i Drogownictwa,
• Prowadzenie biura obsługi Zarządu Powiatu , obsługa sekretariatu,
• Organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych.
• Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych osobowych,
• Obsługa kancelaryjno- biurowa Referatu Inwestycji i Drogownictwa,
• Prowadzenie biura obsługi Zarządu Powiatu , obsługa sekretariatu,
• Organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia