Izabela Skowron
specjalista ds. kredytów hipotecznych, Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
Kredyt
Analiza kredytowa
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. kredytów hipotecznych
• doradztwo finansowe klientom detalicznym • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych • obsługa kasy głównej, • analiza wniosków kredytowych • przygotowywanie dokumentacji kredytowej dla klientów • obsługa po-sprzedażowa • raportowanie i analiza sprzedaży • wdrażanie na bieżąco aktualnych procedur i szerokiego wachlarza przepisów prawnych obowiązujących w bankach • zawieranie umów kredytowych i ubezpieczeniowych • prowadzenie i uzupełnianie baz danych klientów • organizowanie i przeprowadzanie akcji marketingowych
Szkolenia i kursy
• 2008r. Prawo jazdy kat B
• 2010r. obsługa klienta,standardy Orange i TP
• 2010r. CRM People Soft
• 2010r. Inteligentna sprzedaż
• 2011r. Szkolenie kasowo-walutowe, zakończone certyfikatem
• 2012r. Egzamin na specjalistę, zakończony certyfikatem
• 2012r. Talenty BGŻ Cyk szkoleń: dobra organizacja czasu pracy, praca z trudnym klientem, 7 nawyków skutecznego działania Franklin Covey
• 2010r. obsługa klienta,standardy Orange i TP
• 2010r. CRM People Soft
• 2010r. Inteligentna sprzedaż
• 2011r. Szkolenie kasowo-walutowe, zakończone certyfikatem
• 2012r. Egzamin na specjalistę, zakończony certyfikatem
• 2012r. Talenty BGŻ Cyk szkoleń: dobra organizacja czasu pracy, praca z trudnym klientem, 7 nawyków skutecznego działania Franklin Covey
Edukacja
zarządzanie małymi średnimi przedsiębiorstwami, inżynierskie
WSL
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Inne
Silne strony
Komunikatywność, sumienność, lojalność, punktualność, umiejętność pracy w grupie, świetna organizacja czasu pracy, rzetelność, mocna orientacja na stabilność zawodową, kreatywność, przedsiębiorczość, asertywność, umiejętność pracy w silnym stresie (w tym z „trudnym klientem” ),.
Komunikatywność, sumienność, lojalność, punktualność, umiejętność pracy w grupie, świetna organizacja czasu pracy, rzetelność, mocna orientacja na stabilność zawodową, kreatywność, przedsiębiorczość, asertywność, umiejętność pracy w silnym stresie (w tym z „trudnym klientem” ),.