Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. turystyki
Wykonywane zadania:
- obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna),
- rezerwacja i sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń turystycznych oraz produktów dodatkowych,
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej współpracy ze stałymi klientami,
- dbanie o wygląd witryny okiennej i aktualność ofert,
- praca z systemami rezerwacyjnymi oraz systemem wewnętrznym CRM, obsługa urządzeń biurowych,
Nabyte umiejętności:
- rozwinięcie zdolności wysokich standardów obsługi klienta oraz znajomości technik skutecznej sprzedaży,
- znajomość systemów rezerwacyjnych różnych touroperatorów,
- duża wiedza na temat regionów turystycznych i geografii świata,
- samodzielność w działaniu.
- obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna),
- rezerwacja i sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń turystycznych oraz produktów dodatkowych,
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej współpracy ze stałymi klientami,
- dbanie o wygląd witryny okiennej i aktualność ofert,
- praca z systemami rezerwacyjnymi oraz systemem wewnętrznym CRM, obsługa urządzeń biurowych,
Nabyte umiejętności:
- rozwinięcie zdolności wysokich standardów obsługi klienta oraz znajomości technik skutecznej sprzedaży,
- znajomość systemów rezerwacyjnych różnych touroperatorów,
- duża wiedza na temat regionów turystycznych i geografii świata,
- samodzielność w działaniu.
doradca klienta
i4-mobile, Salon Play
Wykonywane zadania:
- realizacja wyznaczonych celów (sprzedażowych, jakościowych, utrzymaniowych i efektywnościowych)
- sprzedaż produktów i usług Play, Telewizji N,
- stałe rozwijanie i aktualizacja wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych,
- dbanie o aktualną wizualizację salonu sprzedaży,
- raportowanie, ewidencjonowanie
Nabyte umiejętności:
- budowanie relacji z klientem,
- wysoki poziom orientacji na wynik i na klienta
- ukończone szkolenie z zakresu standardu obsługi klienta Play,
- ukończone szkolenie z zakresu usług i produktów Play
- realizacja wyznaczonych celów (sprzedażowych, jakościowych, utrzymaniowych i efektywnościowych)
- sprzedaż produktów i usług Play, Telewizji N,
- stałe rozwijanie i aktualizacja wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych,
- dbanie o aktualną wizualizację salonu sprzedaży,
- raportowanie, ewidencjonowanie
Nabyte umiejętności:
- budowanie relacji z klientem,
- wysoki poziom orientacji na wynik i na klienta
- ukończone szkolenie z zakresu standardu obsługi klienta Play,
- ukończone szkolenie z zakresu usług i produktów Play
telefoniczny doradca klienta biznesowego w sieci Orange
GTI Call Center
Wykonywane zadania:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- badanie satysfakcji klientów,
- informacja o produktach, usługach i promocjach,
- telesprzedaż produktów i usług dla klientów biznesowych i indywidualnych.
Nabyte umiejętności:
- wytrwałość w osiąganiu postawionych celów i realizacji zadań,
- ukończone szkolenie z zakresu produktów i technik sprzedaży.
- pozyskiwanie nowych klientów,
- badanie satysfakcji klientów,
- informacja o produktach, usługach i promocjach,
- telesprzedaż produktów i usług dla klientów biznesowych i indywidualnych.
Nabyte umiejętności:
- wytrwałość w osiąganiu postawionych celów i realizacji zadań,
- ukończone szkolenie z zakresu produktów i technik sprzedaży.
baristka
Fryderyk - Magda Gessler
Wykonywane zadania:
- sprawna obsługa klienta oraz pomoc w wyborze gatunku kawy,
- przygotowywanie kaw, napoi kawowych gorących i zimnych,
- sporządzanie kaw artystycznych,
- obsługa urządzeń, dbałość o porządek i higienę stanowiska pracy.
Nabyte umiejętności:
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych,
- ukończone szkolenie z zakresu enologii,
- ukończone szkolenie z zakresu standardów obsługi klienta.
- sprawna obsługa klienta oraz pomoc w wyborze gatunku kawy,
- przygotowywanie kaw, napoi kawowych gorących i zimnych,
- sporządzanie kaw artystycznych,
- obsługa urządzeń, dbałość o porządek i higienę stanowiska pracy.
Nabyte umiejętności:
- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych,
- ukończone szkolenie z zakresu enologii,
- ukończone szkolenie z zakresu standardów obsługi klienta.
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Zainteresowania
Fotografia, podróże, gry komputerowe,
Grupy
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Biznes IT w Krakowie
Grupa poświęcona Małopolskiemu Parkowi Technologii Informacyjnych, innowacjom w krakowskiej branży IT, przeznaczona również dla osób zainteresowanych nowymi technologiami.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Doradztwo IT
Grupa dla osób interesujących się doradztwem IT (doradztwem informatycznym). Czy taka gałąź doradztwa jest w ogóle potrzebna? Jaka jest przyszłość branży? Zapraszam do dyskusji :)
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.
IT Technologie i informatyka woj.Łódzkie
Zagadnienia technologii informatycznych, informatyki, szkolenia i poszerzanie wiedzy poprzez wymianę doświadczeń, konferencję i seminaria.