Umiejętności
Komunikatywność
Komunikacja korporacyjna
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Motywacja do pracy
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
Języki
polski
ojczysty
francuski
biegły
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Szkolen
Organizacja i administracja projektów szkoleniowych dla Przedstawicieli Handlowych i Kierowników z Francji i innych filii SE na Świecie.
Praca odpowiedzialna, autonomiczna, wymagająca dokładności, terminowości i zaangażowania.
Współpraca z firmami szkoleniowymi z Francji i USA.
Komunikacja z klientami wewnętrznymi i firmami szkoleniowymi w języku francuskim i angielskim.
Analiza potrzeb szkoleniowych w oparciu o Training Needs Collection Tool.
Realizacja planu szkoleniowego.
Kontrola budżetowa szkoleń.
Udział w procesie migracji nowego systemu zarządzania szkoleniami Learning Management System - My Learning Link.
Weryfikacja poziomu znajomości języka francuskiego ok. 100 kandydatów na stanowiska Specjalistów ds. HR i Team Manager.
Tumaczenie dokumentów Centrum Usług Wspólnych – francuska baza danych Questions & Answers oraz dokumentów/prezentacji związanych z przeniesieniem Centrum Usług Wspólnych z Francji do Polski.
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla nowych pracowników – program wprowadzający.
Pełnienie funkcji koordynatora ds. biura – odpowiedzialność za wyposażenie biura, kontakty z dostawcami, negocjacja cen i analiza ofert zakupowych.
Ścisła współpraca z Dyrektorem Centrum Usług Wspólnych w Warszawie.
Praca odpowiedzialna, autonomiczna, wymagająca dokładności, terminowości i zaangażowania.
Współpraca z firmami szkoleniowymi z Francji i USA.
Komunikacja z klientami wewnętrznymi i firmami szkoleniowymi w języku francuskim i angielskim.
Analiza potrzeb szkoleniowych w oparciu o Training Needs Collection Tool.
Realizacja planu szkoleniowego.
Kontrola budżetowa szkoleń.
Udział w procesie migracji nowego systemu zarządzania szkoleniami Learning Management System - My Learning Link.
Weryfikacja poziomu znajomości języka francuskiego ok. 100 kandydatów na stanowiska Specjalistów ds. HR i Team Manager.
Tumaczenie dokumentów Centrum Usług Wspólnych – francuska baza danych Questions & Answers oraz dokumentów/prezentacji związanych z przeniesieniem Centrum Usług Wspólnych z Francji do Polski.
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla nowych pracowników – program wprowadzający.
Pełnienie funkcji koordynatora ds. biura – odpowiedzialność za wyposażenie biura, kontakty z dostawcami, negocjacja cen i analiza ofert zakupowych.
Ścisła współpraca z Dyrektorem Centrum Usług Wspólnych w Warszawie.
Asystentka w dziale szkolen i rozwoju
Sanofi
Organizacja i administracja projektów szkoleniowych.
Komunikacja z klientami wewnętrznymi i firmami szkoleniowymi.
Administracja zamówień.
Wsparcie logistyczno-organizacyjne projektów rozwojowych dla kadry zarządzającej i menedżerskiej.
Współtworzenie procedur dotyczących kształcenia i rozwoju pracowników.
Administracja procesu ocen rocznych.
Utworzenie archiwum dokumentacji ewaluacji.
Uczestniczenie w procesie tworzenia opisów stanowisk.
Udział w procesach rekrutacyjnych (Assessment Center).
Komunikacja z klientami wewnętrznymi i firmami szkoleniowymi.
Administracja zamówień.
Wsparcie logistyczno-organizacyjne projektów rozwojowych dla kadry zarządzającej i menedżerskiej.
Współtworzenie procedur dotyczących kształcenia i rozwoju pracowników.
Administracja procesu ocen rocznych.
Utworzenie archiwum dokumentacji ewaluacji.
Uczestniczenie w procesie tworzenia opisów stanowisk.
Udział w procesach rekrutacyjnych (Assessment Center).
Asystentka Prezesa Zarządu
Sanofi
Organizacja i bieżąca obsługa sekretariatu Prezesa.
Praca odpowiedzialna, autonomiczna, wymagająca dokładności, terminowości i zaangażowania.
Bieżące kontakty z zarządem filii polskiej i zarządem korporacji w Paryżu.
Wsparcie administracyjne pracy Dyrektora Generalnego.
Przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i wystąpień Prezesa w językach polskim, francuskim i angielskim; tłumaczenia.
Organizowanie, we współpracy z działem komunikacji, spotkań wewnętrznych pracowników filii polskiej z Prezesem oraz z zarządem korporacji z Paryża.
Uczestniczenie w redagowaniu wewnętrznego biuletynu informacyjnego filii polskiej.
Organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych Prezesa oraz wizyt gości w filii polskiej.
Zarządzanie kalendarzem spotkań i zadań Prezesa
Utworzenie i zarządzanie archiwum Prezesa (tradycyjne i elektroniczne).
Praca odpowiedzialna, autonomiczna, wymagająca dokładności, terminowości i zaangażowania.
Bieżące kontakty z zarządem filii polskiej i zarządem korporacji w Paryżu.
Wsparcie administracyjne pracy Dyrektora Generalnego.
Przygotowywanie pism, raportów, prezentacji i wystąpień Prezesa w językach polskim, francuskim i angielskim; tłumaczenia.
Organizowanie, we współpracy z działem komunikacji, spotkań wewnętrznych pracowników filii polskiej z Prezesem oraz z zarządem korporacji z Paryża.
Uczestniczenie w redagowaniu wewnętrznego biuletynu informacyjnego filii polskiej.
Organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych Prezesa oraz wizyt gości w filii polskiej.
Zarządzanie kalendarzem spotkań i zadań Prezesa
Utworzenie i zarządzanie archiwum Prezesa (tradycyjne i elektroniczne).
Asystentka Kierownika ds. Zakupow
Sanofi
Korespondencja i tłumaczenia pisemne i ustne w językach polskim, francuskim, angielskim
Koordynacja zamówień.
Komunikacja z klientami wewnętrznymi I dostawcami.
Wsparcie administracyjne pracy kierownika – organizacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, zarządzanie kalendarzem spotkań.
Koordynacja zamówień.
Komunikacja z klientami wewnętrznymi I dostawcami.
Wsparcie administracyjne pracy kierownika – organizacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, zarządzanie kalendarzem spotkań.
Konsultant
Agencja Impresaryjno-Turystyczna PERFEKT
Świadczenie usług wysokiej jakości w zakresie turystyki i imprez kulturalnych.
Rezerwacja i sprzedaż wycieczek zagranicznych, wczasów, biletów lotniczych i autokarowych.
Uczestniczenie w organizacji wydarzeń kulturalnych, takich jak koncerty, występy kabaretowe, przedstawienia teatralne oraz Festiwal “Blues nad Bobrem”.
Rozliczenia płatności.
Rezerwacja i sprzedaż wycieczek zagranicznych, wczasów, biletów lotniczych i autokarowych.
Uczestniczenie w organizacji wydarzeń kulturalnych, takich jak koncerty, występy kabaretowe, przedstawienia teatralne oraz Festiwal “Blues nad Bobrem”.
Rozliczenia płatności.
Szkolenia i kursy
2002 - First Certificate in English Level B2
1996 - Przewodnik wycieczek zagranicznych . Certificat z językiem francuskim, Wrocław Workshadowing – przejęcie procesu szkoleniowego Schneider Electric w Grenoble
Staż w sekretariacie Dyrektora Generalnego Sanofi-Winthrop w Monachium
Project Management, House of Skills
Akademia HR, poziom zaawansowany, Training & Development, HR Research
Lean Six Sigma Yellow Belt eLearning
Personal Efficiency Program (PEP) – Institute for Business
Technology Int.
Szkolenia wewnętrzne Schneider Electric: Train the Trainer, Peer-to-peer feedback, Time Management
1996 - Przewodnik wycieczek zagranicznych . Certificat z językiem francuskim, Wrocław Workshadowing – przejęcie procesu szkoleniowego Schneider Electric w Grenoble
Staż w sekretariacie Dyrektora Generalnego Sanofi-Winthrop w Monachium
Project Management, House of Skills
Akademia HR, poziom zaawansowany, Training & Development, HR Research
Lean Six Sigma Yellow Belt eLearning
Personal Efficiency Program (PEP) – Institute for Business
Technology Int.
Szkolenia wewnętrzne Schneider Electric: Train the Trainer, Peer-to-peer feedback, Time Management
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Moda - stylizacja
Sztuka
Architektura
Kino francuskie
Muzyka francuska
Podróże
Tłumaczenie listów z XIX-tego wieku z francuskiego na polski
Sztuka
Architektura
Kino francuskie
Muzyka francuska
Podróże
Tłumaczenie listów z XIX-tego wieku z francuskiego na polski
Inne
Znajomość programów komputerowych
Word, Excel, Power Point
SAP Purchasing system
Oracle People Soft
Cornerstone LMS
IBM Lotus Notes
Outlook
Visio
E-procurement
Word, Excel, Power Point
SAP Purchasing system
Oracle People Soft
Cornerstone LMS
IBM Lotus Notes
Outlook
Visio
E-procurement