Izabela Sarnocińska-Kowalska

specjalista ds. komunikacji;
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kreatywność Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych Dynamizm w działaniu Entuzjazm, optymizm i motywacja do osiągania zakładanych celów dokładność i terminowość

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Interdruk Sp. z o.o.
Manager ds. Obsługi Kluczowych Klientów.
Zakres odpowiedzialności - utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, pozyskiwanie zamówień, doradzanie usług.

Osiągnięcia – produkcje o wysokim stopniu bezpieczeństwa – druk, dostawa kart do głosowania w wyborach do Europarlamentu, samorządowych i prezydenckich.
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Specjalista ds. Sprzedaży
Zakres odpowiedzialności: realizacja budżetu sprzedażowego, pozyskiwanie nowych Klientów, opieka nad Klientem, doradzanie usług poligraficznych, przygotowanie ofert w ramach zamówień publicznych.

Osiągnięcia: Realizacja budżetu przez kolejne 3 lata. Nawiązanie przyjaznych relacji z Klientami i współpracownikami.
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Specjalista ds. Komunikacji i PR
Zakres odpowiedzialności: Modernizacja i koordynowanie komunikacji wewnętrznej, redagowanie tygodnika firmowego dla pracowników.

Osiągnięcia: Wprowadzenie tygodnika na rynek firmy w wersji kolorowej.
Institute for International Research Sp. z o.o.
specjalista ds. Public Relations
Zakres odpowiedzialności: współpraca z mediami, opracowywanie informacji dotyczących branżowych konferencji i seminariów zamieszczanych w mediach elektronicznych i tradycyjnych.

Osiągnięcia: Sukces medialny spotkania Rudolpha Giulianiego – legendarnego burmistrza Nowego Jorku, z polskim środowiskiem biznesu w Warszawie, w październiku 2006 roku.
RSI Sp. z o.o.
praca nad projektem
Przygotowanie scenariusza prezentacji multimedialnej produktu CMS - Intranet by webBOX, wspierającej sprzedaż.
Instytut Zarządzania
menadżer ds. PR
Instytut Zarządzania
Współpraca z mediami przy organizacji konferencji Sprzedaż i Kadry, negocjacje i przygotowanie umów, redagowanie informacji
Generali Group
Młodszy Menadżer ds. Public Relations
Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne SA
Zakres odpowiedzialności: współpraca z mediami, organizacja konferencji prasowych, dbanie o merytoryczną zawartość i wygląd wydawnictw wewnętrznych, organizacja eventów - Kongres agentów i brokerów.
Osiągnięcia:
• Stworzenie wizerunku fuzji na rynku i w mediach, w efekcie wzmocnienie marki i dobre wyniki sprzedaży.
• Wdrożenie systemu komunikacji wewnętrznej - Intranetu.
Logo
Specjalista ds. Public Relations
Zurich Powszechne Towarzystwo Emerytalne SA
Zakres odpowiedzialności: redagowanie komunikatów, wydawnictw wewnętrznych i strony internetowej, bieżąca współpraca z mediami, koordynowanie działań promocyjnych i sponsorskich.

Osiągnięcia: Pomysłodawca nowatorskiej formy pozyskiwania klientów przez działania BTL (konkursy) w okresie pozyskiwania członków funduszy emerytalnych. Zurich OFE w 1999r. zajął 4 miejsce wśród 21 firm, pod względem liczby członków.
· Opracowanie wsparcia medialnego dla pierwszego indywidualnego ubezpieczenia majątkowego na rynku polskim zawieranego przez Internet – Cyberubezpieczenie (dom, mieszkanie). Firma została pionierem sprzedaży ubezpieczeń on-line.
Polskie Radio S.A
dziennikarz Redakcji Popularno - Naukowej i Młodzieżowej
Zakres odpowiedzialności: autorka reportaży i audycji popularno-naukowych, szkolnych, magazynów dla młodzieży. Prowadząca autorskie audycje na żywo z udziałem gości i słuchaczy.

Osiągnięcia: popularyzowanie wiedzy nt. zjawisk przyrodniczych na ziemi i ochrony środowiska; współtwórca Pikników Naukowych Polskiego Radia w Warszawie.

Szkolenia i kursy

11.2014r – Efektywna komunikacja i asertywność w biznesie. – ASSET Business Development
2013r. - "Profesjonalne negocjacje handlowe oraz praca z trudnym klientem" – szkolenie wewnętrzne;
2009 - 2010r. - Cykl szkoleń “Telefoniczne rozmowy handlowe”; „NLP w technikach sprzedaży”;
„Negocjacje cenowe z elementami wywierania wpływu” – Al Fianco Partners;
2009 - 2010r. - Szkolenia z zakresu zamówień publicznych organizowanych przez Akademię Zamówień
Publicznych BCC;
• 2007r. – Seminarium Certyfikowany e-Marketing Manager - Institute for International Research

Edukacja

Logo
public relations, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
wydział geologii, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

muzyka poważna, taniec

Organizacje

• Od 2005r. Klub „The Top Careers Club” (www.ttcc.pl).
• 1997r. IMPULS Instytut Metod Edukacji - Akademia Szybkiego Czytania (www.impuls.com.pl)
• 1986-1995 Klub Młoda Filharmonia, działający przy Filharmonii Narodowej w Warszawie.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Kongres Public Relations
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
TTCC - The Top Careers Club
TTCC - The Top Careers Club
Grupa dla ludzi zainteresowanych rozwojem kariery
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?