Izabela Rembacz

Izabela Rembacz

Pracownik administracyjny, Auchan Komorniki
Nowy Sącz, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Microsoft PowerPoint ochrona danych osobowych Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klienta System Windows prawo konsumenckie Prawo telekomunikacyjne Gsuit

Języki

niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Auchan Komorniki
Pracownik administracyjny
- obsługa reklamacji posprzedażnych
- obsługa reklamacji przedsprzedażnych
- praca w oparciu o Prawo Konsumenckie
- współpraca z autoryzowanymi serwisami gwarancyjnymi Producentów
- stały kontakt z Klientem
- obsługa kasy fiskalnej
- stała kontrola dokumentów bieżących i archiwum
- tworzenie pism do Klientów i ich wysyłka
- współpraca z firmami spedycyjnymi
- wsparcie działów przemysłowych w minimalizacji strat
Pracownia Badań Socjologicznych HumLard
transkryptor danych
- zbieranie danych niezbędnych do realizowanych projektów
- wprowadzanie zebranych informacji (ankiet) do specjalistycznego systemu
- pełna współpraca z właścicielem firmy przy przekształcaniu zebranych danych we wnioski końcowe
- wyjazdy służbowe
Arvato Services/Administration Personnel Services
Młodszy specjalista d/s obsługi klienta
- rozpatrywanie reklamacji Klienta indywidualnego oraz biznesowego sieci telekomunikacyjnej
- praca w oparciu o Prawo Telekomunikacyjne
- stały kontakt z Klientem
- praca w oparciu o Ochronę Danych Osobowych
- zarządzeniem kontem abonenckim Klienta indywidualnego oraz biznesowego sieci telekomunikacyjnej
- współpraca z oddziałem centralnym w poprawie jakości świadczonych usług oraz jakości obsługi Klienta
INEA S.A.
Konsultant ds. Sprzedaży Bezpośredniej
- kontakt bezpośredni z Klientem
- sprzedaż ofert telewizji kablowej oraz internetu mieszkańcom Wielkopolski

Szkolenia i kursy

- 2013 - 2015: Ochrona danych osobowych (cyklicznie) oraz Prawo Telekomunikacyjne (cyklicznie)
- Luty 2016: Prawo Konsumenta– obsługa reklamacji posprzedażnych i przedsprzedażnych
- Kwiecień 2017: Trudne sytuacje w obsłudze Klienta oraz Obsługa pakietu G Suite (poziom zaawansowany)
- Czerwiec 2018: Prawo Konsumenta - obsługa reklamacji posprzedażnych (rękojmia i gwarancja) oraz posprzedażnych

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

- piłka nożna
- pływanie
- nurkowanie
- muzyka
- film