Izabela Rembacz
Pracownik administracyjny, Auchan Komorniki
Nowy Sącz,
małopolskie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
ochrona danych osobowych
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa klienta
System Windows
prawo konsumenckie
Prawo telekomunikacyjne
Gsuit
Języki
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pracownik administracyjny
- obsługa reklamacji posprzedażnych
- obsługa reklamacji przedsprzedażnych
- praca w oparciu o Prawo Konsumenckie
- współpraca z autoryzowanymi serwisami gwarancyjnymi Producentów
- stały kontakt z Klientem
- obsługa kasy fiskalnej
- stała kontrola dokumentów bieżących i archiwum
- tworzenie pism do Klientów i ich wysyłka
- współpraca z firmami spedycyjnymi
- wsparcie działów przemysłowych w minimalizacji strat
- obsługa reklamacji przedsprzedażnych
- praca w oparciu o Prawo Konsumenckie
- współpraca z autoryzowanymi serwisami gwarancyjnymi Producentów
- stały kontakt z Klientem
- obsługa kasy fiskalnej
- stała kontrola dokumentów bieżących i archiwum
- tworzenie pism do Klientów i ich wysyłka
- współpraca z firmami spedycyjnymi
- wsparcie działów przemysłowych w minimalizacji strat
Młodszy specjalista d/s obsługi klienta
- rozpatrywanie reklamacji Klienta indywidualnego oraz biznesowego sieci telekomunikacyjnej
- praca w oparciu o Prawo Telekomunikacyjne
- stały kontakt z Klientem
- praca w oparciu o Ochronę Danych Osobowych
- zarządzeniem kontem abonenckim Klienta indywidualnego oraz biznesowego sieci telekomunikacyjnej
- współpraca z oddziałem centralnym w poprawie jakości świadczonych usług oraz jakości obsługi Klienta
- praca w oparciu o Prawo Telekomunikacyjne
- stały kontakt z Klientem
- praca w oparciu o Ochronę Danych Osobowych
- zarządzeniem kontem abonenckim Klienta indywidualnego oraz biznesowego sieci telekomunikacyjnej
- współpraca z oddziałem centralnym w poprawie jakości świadczonych usług oraz jakości obsługi Klienta
Szkolenia i kursy
- 2013 - 2015: Ochrona danych osobowych (cyklicznie) oraz Prawo Telekomunikacyjne (cyklicznie)
- Luty 2016: Prawo Konsumenta– obsługa reklamacji posprzedażnych i przedsprzedażnych
- Kwiecień 2017: Trudne sytuacje w obsłudze Klienta oraz Obsługa pakietu G Suite (poziom zaawansowany)
- Czerwiec 2018: Prawo Konsumenta - obsługa reklamacji posprzedażnych (rękojmia i gwarancja) oraz posprzedażnych
- Luty 2016: Prawo Konsumenta– obsługa reklamacji posprzedażnych i przedsprzedażnych
- Kwiecień 2017: Trudne sytuacje w obsłudze Klienta oraz Obsługa pakietu G Suite (poziom zaawansowany)
- Czerwiec 2018: Prawo Konsumenta - obsługa reklamacji posprzedażnych (rękojmia i gwarancja) oraz posprzedażnych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
- piłka nożna
- pływanie
- nurkowanie
- muzyka
- film
- pływanie
- nurkowanie
- muzyka
- film