Umiejętności
Dreamweaver
Google Analytics
Logo Design
Marketing
Media
User Experience
Adobe After Effects
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
DTP
e-marketing
Projektanci
E-mail marketing
Ilustracja
Adobe Lightroom
Rysunek
Driving License (B)
projektowanie
Publikacje
Acrobat Proffesional
Identyfikacja wizualna
Grafika komputerowa
packshot photography
grafika internetowa
Adobe Animate
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Grafik DTP, graphic designer, właściciel
IM Studio Graficzne Izabela Makowska
Pracuję zarówno w środowisku Windows jak i macOS. Posiadam teoretyczne i praktyczne przygotowanie w następujących obszarach:
→ Projektowanie logo i identyfikacji wizualnej, dbanie o spójność marki.
→ Projektowanie rozmaitych materiałów do druku i Internetu, np.: ulotki, foldery, katalogi, plakaty, opakowania, etykiety, naklejki, wizytówki, banery, flagi, grafiki OWV, roll-upy, ścianki wystawiennicze, banery internetowe, ulotki elektroniczne, kartki świąteczne i okolicznościowe, wizualizacje 3D, notesy, zaproszenia, dyplomy i certyfikaty, rysunki wektorowe, plany i mapy, animacje 2D, inne projekty stosownie do potrzeb Klienta.
→ Usługi marketingowo-graficzne dla kilku marek z branży motoryzacyjnej (Protechnic, Misfat, Mecafilter, Vernet, Sasic, Dolz), firm logistycznych (LS Logistics, CAT Cargo Logistics), kompleksu sportowego (Fundacja DeArte Athletica, Tenis Kozerki, Tenisimo i Centralny Klub Tenisowy Grodzisk Maz.), szkół o profilu tenisowym (Tenisowa Szkoła Podstawowa oraz Tenisowe Liceum Ogólnokształcące), dla firm z branży gastronomicznej (Cafe Bistro, Restauracja ToTu) oraz dla wielu innych.
→ Koordynacja druku / produkcji materiałów reklamowych.
→ Koordynacja tłumaczeń tekstów do projektów graficznych.
→ Koordynacja prac związanych z udziałem klienta w targach krajowych i zagranicznych (Warszawa, Praga, Moskwa, Frankfurt), opracowanie koncepcji stoiska, wyposażenia, mediów, współpraca z budowniczym.
→ Projektowanie grafiki dla stron internetowych, koordynacja procesu wdrożenia, administracja i współudział w prowadzeniu kilkunastu stron internetowych w CMS WordPress.
→ Projektowanie grafiki na profile firmowe na Facebooku, Instagramie, YouTube i Google+. Administracja i współprowadzenie profili w mediach społecznościowych.
→ Ustawienie kont i administracja w Google Analytics.
→ Dostosowanie animowanych kartek świątecznych zgodnie z wytycznymi Klienta w programie Adobe After Effects oraz projektowanie animowanych banerów na strony www.
→ Fotografowanie produktów do projektów graficznych (packshot).
→ Fotografowanie imprez firmowych (sporadycznie).
→ Projektowanie logo i identyfikacji wizualnej, dbanie o spójność marki.
→ Projektowanie rozmaitych materiałów do druku i Internetu, np.: ulotki, foldery, katalogi, plakaty, opakowania, etykiety, naklejki, wizytówki, banery, flagi, grafiki OWV, roll-upy, ścianki wystawiennicze, banery internetowe, ulotki elektroniczne, kartki świąteczne i okolicznościowe, wizualizacje 3D, notesy, zaproszenia, dyplomy i certyfikaty, rysunki wektorowe, plany i mapy, animacje 2D, inne projekty stosownie do potrzeb Klienta.
→ Usługi marketingowo-graficzne dla kilku marek z branży motoryzacyjnej (Protechnic, Misfat, Mecafilter, Vernet, Sasic, Dolz), firm logistycznych (LS Logistics, CAT Cargo Logistics), kompleksu sportowego (Fundacja DeArte Athletica, Tenis Kozerki, Tenisimo i Centralny Klub Tenisowy Grodzisk Maz.), szkół o profilu tenisowym (Tenisowa Szkoła Podstawowa oraz Tenisowe Liceum Ogólnokształcące), dla firm z branży gastronomicznej (Cafe Bistro, Restauracja ToTu) oraz dla wielu innych.
→ Koordynacja druku / produkcji materiałów reklamowych.
→ Koordynacja tłumaczeń tekstów do projektów graficznych.
→ Koordynacja prac związanych z udziałem klienta w targach krajowych i zagranicznych (Warszawa, Praga, Moskwa, Frankfurt), opracowanie koncepcji stoiska, wyposażenia, mediów, współpraca z budowniczym.
→ Projektowanie grafiki dla stron internetowych, koordynacja procesu wdrożenia, administracja i współudział w prowadzeniu kilkunastu stron internetowych w CMS WordPress.
→ Projektowanie grafiki na profile firmowe na Facebooku, Instagramie, YouTube i Google+. Administracja i współprowadzenie profili w mediach społecznościowych.
→ Ustawienie kont i administracja w Google Analytics.
→ Dostosowanie animowanych kartek świątecznych zgodnie z wytycznymi Klienta w programie Adobe After Effects oraz projektowanie animowanych banerów na strony www.
→ Fotografowanie produktów do projektów graficznych (packshot).
→ Fotografowanie imprez firmowych (sporadycznie).
Specjalista ds. marketingu i analiz rynkowych
Europapier-Impap Sp. z o.o. (Błonie)
Do moich podstawowych obowiązków należało między innymi:
→ Współtworzenie i prowadzenie działań operacyjno-technicznych przy realizacji kampanii i projektów w ramach planu marketingowego oraz powierzonego budżetu.
→ Aktualizacja, pozycjonowanie i optymalizacja serwisu internetowego firmy.
→ Utrzymanie standardów komunikacji wewnętrznej firmy.
→ Współpraca z podwykonawcami, agencjami reklamowymi oraz PR.
→ Analiza efektywności realizowanych kampanii oraz rekomendacja nowych rozwiązań.
→ Monitorowanie rynku w zakresie marketingu produktu firmy.
→ Przygotowanie materiałów informacyjno-reklamowych, tłumaczenia, nadzór nad dystrybucją materiałów promocyjnych.
→ Koordynacja i realizacja projektu Katalog Produktów 2009.
→ Wdrożenie certyfikatów środowiskowych FSC i PEFC.
→ Współtworzenie i prowadzenie działań operacyjno-technicznych przy realizacji kampanii i projektów w ramach planu marketingowego oraz powierzonego budżetu.
→ Aktualizacja, pozycjonowanie i optymalizacja serwisu internetowego firmy.
→ Utrzymanie standardów komunikacji wewnętrznej firmy.
→ Współpraca z podwykonawcami, agencjami reklamowymi oraz PR.
→ Analiza efektywności realizowanych kampanii oraz rekomendacja nowych rozwiązań.
→ Monitorowanie rynku w zakresie marketingu produktu firmy.
→ Przygotowanie materiałów informacyjno-reklamowych, tłumaczenia, nadzór nad dystrybucją materiałów promocyjnych.
→ Koordynacja i realizacja projektu Katalog Produktów 2009.
→ Wdrożenie certyfikatów środowiskowych FSC i PEFC.
Kontroler finansowy
Europapier-Impap Sp. z o.o. (Kostowiec, Błonie)
Do moich podstawowych obowiązków należało między innymi:
→ Opracowanie statystyk, analiz, na podstawie danych pochodzących z systemu SAP R/3 dla Dyrektora ds. Finansowych, Głównej Księgowej, Działu Sprzedaży i Zarządu w Wiedniu.
→ Obsługa kredytowa klientów spółki objętych ofertą sprzedaży z odroczonym terminem płatności.
→ Obsługa faktoringu bankowego we współpracy z trzema bankami.
→ Obsługa faktoringu wewnętrznego.
→ Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, firmami windykacyjnymi, kancelarią prawną, wywiadowniami gospodarczymi, biurem informacji gospodarczej, stowarzyszeniem branżowym.
Jako tzw. Power User brałam udział we wdrożeniu systemu komputerowego SAP R/3 w firmie Europapier-Impap.
→ Wprowadzałam modyfikacje systemu SAP R/3 na potrzeby Działu Należności i Windykacji.
→ W 2005 r. uczestniczyłam we wstępnej fazie implementacji projektu Cost Accounting wraz z modułem kontrolingowym systemu SAP R/3 oraz w kilku dodatkowych szkoleniach z zakresu kontrolingu organizowanych w siedzibie Grupy Europapier w Wiedniu.
→ W 2003 r. brałam udział w szkoleniach wstępnych z zakresu modułów SAP R/3 (Finanse FI, Kontroling CO i Sprzedaż SD) i w samym wdrożeniu systemu.
→ Opracowanie statystyk, analiz, na podstawie danych pochodzących z systemu SAP R/3 dla Dyrektora ds. Finansowych, Głównej Księgowej, Działu Sprzedaży i Zarządu w Wiedniu.
→ Obsługa kredytowa klientów spółki objętych ofertą sprzedaży z odroczonym terminem płatności.
→ Obsługa faktoringu bankowego we współpracy z trzema bankami.
→ Obsługa faktoringu wewnętrznego.
→ Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, firmami windykacyjnymi, kancelarią prawną, wywiadowniami gospodarczymi, biurem informacji gospodarczej, stowarzyszeniem branżowym.
Jako tzw. Power User brałam udział we wdrożeniu systemu komputerowego SAP R/3 w firmie Europapier-Impap.
→ Wprowadzałam modyfikacje systemu SAP R/3 na potrzeby Działu Należności i Windykacji.
→ W 2005 r. uczestniczyłam we wstępnej fazie implementacji projektu Cost Accounting wraz z modułem kontrolingowym systemu SAP R/3 oraz w kilku dodatkowych szkoleniach z zakresu kontrolingu organizowanych w siedzibie Grupy Europapier w Wiedniu.
→ W 2003 r. brałam udział w szkoleniach wstępnych z zakresu modułów SAP R/3 (Finanse FI, Kontroling CO i Sprzedaż SD) i w samym wdrożeniu systemu.
Szkolenia i kursy
Wybrane kursy i szkolenia:
https://www.izamakowska.com/www/o-mnie/
30.08.2015
Szkolenie "Narzędzia promocji online", eCode e-consulting | e-dukacja
11.03.2015
Szkolenie "Jak wypromować sklep online? Skuteczne narzędzia e-marketingu od A do Z", eCode e-consulting | e-dukacja
5.10 - 7.10.2011
"Fotografia reklamowa i modowa", Europejska Akademia Fotografii
10.08 - 12.08.2011
Szkolenie „Fotografia a prawo autorskie”, Europejska Akademia Fotografii
11.07 - 13.07.2011
Szkolenie "Zaawansowana edycja fotografii", Europejska Akademia Fotografii
19.05 - 21.05.2010
Szkolenie "Adobe Acrobat Professional", SAD Sp. z o.o. Adobe Authorised Training Centre
4.02 - 12.02.2010
Szkolenie "Operator DTP: Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign v. CS4, SAD Sp. z o.o. Adobe Authorised Training Centre
17.10.2009 - 24.01.2010
Intensywny czteromiesięczny kurs z zakresu teorii i praktyki fotografii cyfrowej i analogowej, Warszawska Szkoła Fotografii.
18.04 - 05.07.2009
Szkolenie "Webmaster" (HTML+CSS w tym Adobe Dreamweaver, Adobe Photoshop, PHP i MySQL, Java Script, Adobe Flash, warsztaty webmasterskie, e-marketing), Akademia WWW
22.10 - 26.10.2007
Szkolenie "Adobe Photoshop CS3 – komputerowa obróbka zdjęć", CSS S.A.
https://www.izamakowska.com/www/o-mnie/
30.08.2015
Szkolenie "Narzędzia promocji online", eCode e-consulting | e-dukacja
11.03.2015
Szkolenie "Jak wypromować sklep online? Skuteczne narzędzia e-marketingu od A do Z", eCode e-consulting | e-dukacja
5.10 - 7.10.2011
"Fotografia reklamowa i modowa", Europejska Akademia Fotografii
10.08 - 12.08.2011
Szkolenie „Fotografia a prawo autorskie”, Europejska Akademia Fotografii
11.07 - 13.07.2011
Szkolenie "Zaawansowana edycja fotografii", Europejska Akademia Fotografii
19.05 - 21.05.2010
Szkolenie "Adobe Acrobat Professional", SAD Sp. z o.o. Adobe Authorised Training Centre
4.02 - 12.02.2010
Szkolenie "Operator DTP: Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign v. CS4, SAD Sp. z o.o. Adobe Authorised Training Centre
17.10.2009 - 24.01.2010
Intensywny czteromiesięczny kurs z zakresu teorii i praktyki fotografii cyfrowej i analogowej, Warszawska Szkoła Fotografii.
18.04 - 05.07.2009
Szkolenie "Webmaster" (HTML+CSS w tym Adobe Dreamweaver, Adobe Photoshop, PHP i MySQL, Java Script, Adobe Flash, warsztaty webmasterskie, e-marketing), Akademia WWW
22.10 - 26.10.2007
Szkolenie "Adobe Photoshop CS3 – komputerowa obróbka zdjęć", CSS S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
Filmy, muzyka, podróże najchętniej w formie długich, pieszych wędrówek po mniej uczęszczanych szlakach, połączonych z fotografowaniem, poznawanie nowych zakątków, odkrywanie tamtejszej tradycji, historii, obyczajów i oczywiście kuchni. ☺
Inne
Prawo jazdy kat. B