Izabela Agnieszka Kula

Wykładowca, trener, ekspert w zakresie e-learningu, specjalista ds. promocji
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Politechnika Warszawska
asystent (naukowo-dydaktyczny)
Prowadzenie prac przejściowych I stopnia oraz zajęć z przedmiotów:
- Mikroekonomia (MIKEK)
- Podstawy i techniki e-biznesu (POTEB)
- Podstawy marketingu (POMAR)
- Podstawy organizacji i zarządzania (PORZA)
- Rachunek kosztów w przedsiębiorstwie (RAKOP)
- Rachunkowość finansowa (RAFIN)
- Zarządzanie projektami (ZARPR)
Logo
specjalista ds. komunikacji i promocji
Ośrodek Kształcenia na Odległość Politechniki Warszawskiej OKNO PW
- Realizowanie strategii marketingowej
- Kreowanie i wdrażanie rozwiązań marketingowych
- Nadzór nad systemem informacji marketingowej
- Nadzór nad przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych i promocyjnych

Edukacja

Logo
otwarcie przewodu doktorskiego w dziedzinie nauk ekonomicznych na Wydziale Zarządzania, doktoranckie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Logo
Wydział Inżynierii Produkcji; Kierunek Mechanika i Budowa Maszyn; Specjalność "Zarządzanie Produkcją, Transfer Technolog, doktoranckie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Organizacje

Polskie Towarzystwo Naukowe Edukacji Internetowej
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją

Inne

1. Kula I., Specyfikacje i standardy e-learningowe jako podstawa tworzenia nowoczesnego modelu nauczania, [w:] „IT w organizacjach gospodarczych”, pod red. L. Kiełtyki, Wyd. Dom Organizatora, Toruń 2007, s. 261-266
ISBN 837285355-X
2. Kula I., Rola Brand Marketingu w systemowej koncepcji zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem na rynku e-Commerce, [w:] „Zarządzanie organizacjami przyszłości”, pod red. R. Barcika, Z. Zontka, Wyd. Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała 2007, s. 94-101
ISBN 978-83-60714-22-5
3. Kula I., Performance marketing jako źródło przewagi konkurencyjnej w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem, [w:] „Innowacyjne aspekty strategii przedsiębiorstwa globalnego w zintegrowanej Europie”, pod red. L. Sobolak, Sekcja Wydawnictwa Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2007, s. 246-255
ISBN 978-83-88469-74-9
4. Kula I., Kobieta jako menedżer, [w:] „Problemy współczesnej praktyki zarządzania”, pod red. S. Lachiewicza, M. Matejuna, Wyd. Politechniki Łódzkiej, Łódź 2007, Tom I, s. 280-289
ISBN 978-83-7283-217-7
5. Kula I., Zalewska-Traczyk M., Generacje nauczania na odległość – kierunki rozwoju [w:] „E-learning – identyfikacja stanu rozwoju i jego przyszłe koncepcje w kształceniu studentów”, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”, Warszawa 2008, s. 52-58
ISBN 978-83-60561-03-4
6. Kula I., Wykorzystanie narzędzi Web 2.0 w e-learningu, [w:] „Przyszłość systemów informatycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem”, pod red. K. Sitarskiego, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Warszawa 2008, s. 65-70
ISBN 978-83-923797-4-4
7. Kula I., Ratajczak M., Internetowe narzędzia komunikacji zorientowane na klienta, [w:] „Komunikowanie i doradztwo w działalności gospodarczej”, Wyd. Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa 2008, s. 91-100
ISBN 978-83-7583-023-1
8. Kula I., Wykorzystanie e-learningu w podwyższaniu kompetencji pracowników, [w:] „Wyzwania dla zarządzania zasobami ludzkimi w sytuacji przemian na rynku pracy”, pod red. A. Stankiewicz-Mróz, J. Lendziona, Wyd. Media Press, Łódź 2008, s.452-455
ISBN 978-83-61215-04-2
9. Kula I., Programy do e-mass mailingu, [w:] „Badanie relacji z klientami jako podstawa strategii biznesowej w nowoczesnej organizacji”, pod red. R. Barcika, J. Łodziany-Grabowskiej, Wyd. Naukowe ATH, Bielsko-Biała 2008, s. 203-210
ISBN 978-83-60714-45-4
10. Kula I., Employer Branding – the Strategies to Build the image of the Employer, [w:] „Human Resources Management: Theory and Practice”, pod red. J. Lendziona, A. Stankiewicz-Mróz, Technical University of Lodz, Wyd. Media Press, Łódź 2009, s. 67-76
ISBN 978-83-61215-18-9
11. Kula I., Characteristic of the Organization of Of-line Advertising Campaigns, [w:] „Nowoczesne tendencje w zarządzaniu wartością organizacji”, pod red. R. Barcika, Z. Zontka, Wyd. Akademii Techniczno–Humanistycznej w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała 2009, s. 29-35
ISBN 978-83-60714-89-8
12. Kula I., Wpływ kontroli na motywację pracowników – wyniki badań, [w:] „Zarządzanie Jakością i Personelem”, pod red. S. Minty, Wyd. Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Wrocław 2009, s. 178-183
ISBN 63-555-5522543
13. Kula I., Guerrilla marketing jako niekonwencjonalne formy komunikacji, [w:] „Współczesne metody zarządzania w praktyce gospodarczej”, pod red. M. Matejuna, M. Szczepańczyka, Wyd. Politechniki Łódzkiej, Łódź 2009, s. 173-179
ISBN 978-83-7283-302-0
14. Kula I., Employer branding – strategie budowania wizerunku pracodawcy, [w:] „Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej”, pod red. J. Lendziona, A. Stankiewicz-Mróz, Wyd. Media Press, Łódź 2009, s. 305-313
ISBN 978-83-61215-10-3
15. Kula I., Rozliczenia internetowych kampanii reklamowych, [w:] „Quo Vadis Marketingu – Komunikacja marketingowa w dobie kryzysu”, pod red. G. Rosy, A. Smalec Uniwersytet Szczeciński, Wyd. PG, Szczecin-Berlin 15-16 maja 2009, s. 59-63
ISBN 978-83-60903-72-8
16. Kula I., Nauczanie na odległość z wykorzystaniem nowoczesnych technik informacyjnych – wprowadzenie do e-learningu, [w:] „Szkoły wyższe kreatorem innowacji w gospodarce”, pod red. R. Marcinkowskiego, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2009, s. 183-188
ISBN 978-83-7207-848-3
17. Plebańska M., Kula I., Podstawy i techniki e-biznesu, Akademickie Podręczniki Multimedialne, Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO, Politechnika Warszawska, Warszawa 2007
18. Plebańska M., Kula I., Techniki Internetu w biznesie internetowym, Akademickie Podręczniki Multimedialne, Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO, Politechnika Warszawska, Warszawa 2009
ISBN 978-83-62287-99-4
19. Plebańska M., Kula I., Informatyczne techniki e-biznesu, Akademickie Podręczniki Multimedialne, Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO, Politechnika Warszawska, Warszawa 2010
ISBN 978-83-62287-00-0
20. Plebańska M., Kula I., Podstawy e-biznesu, Akademickie Podręczniki Multimedialne, Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO, Politechnika Warszawska, Warszawa 2010
ISBN 978-83-62287-03-1
21. Plebańska M., Kula I., Informatyczne techniki e-biznesu, wydanie II zmienione, Akademickie Podręczniki Multimedialne, Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO, Politechnika Warszawska, Warszawa 2010
ISBN 978-83-62287-05-5
22. Gładysz B., Kula I., Zastosowanie technologii RFID w systemach logistycznych, [w:] mat. konferencyjne II Konferencja Naukowo–Techniczna Doktorantów i Młodych Naukowców: „Młodzi naukowcy wobec wyzwań współczesnej techniki”, Politechnika Warszawska 24-26 września 2007, s. 366-372
23. Kula I., Gładysz B., E-learning for Higher Education: Case Study of the Center of Open and Distance Education (CODE) of Warsaw University of Technology, [w:] The 4th International Scientific Conference: „eLearning and Software for Education”, editor Ion Roceanu, University Publishing House, Bucharest April 17-18 2008, s. 161-167
ISBN 978-973-749-362-0
24. Kula I., Charakterystyka wybranych form reklamowych w Internecie, [w:] mat. konferencyjne III Ogólnopolska Konferencja Naukowa: „Quo Vadis marketingu – Nowoczesna komunikacja a zachowania konsumentów”, pod red. G. Rosy, A. Smalec, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008, s. 79-85
ISBN 978-83-751808-0-0
25. Kula I., Second Life Politechniki Warszawskiej, [w:] mat. Konferencyjne VIII Konferencja „Uniwersytet Wirtualny – model, narzędzia, praktyka”, Politechnika Warszawska 18-20 czerwca 2008
ISBN 978-83-927469-0-4
26. Kula I., Gładysz B., Distance Learning in Polish Higher Education Institutions, [w:] The 5th International Scientific Conference: „eLearning and Software for Education – eLearning and Software for Education”, editor Ion Roceanu, University Publishing House, Bucharest April 9-10 2009, s. 209-216
ISSN 2066-026X
27. Kula I., E-learning stymulatorem przedsiębiorczości i innowacyjności MMŚP, PARP, Warszawa 2010, s. 2-113
28. Kula I., Chyba Z., Postrzeganie „zarządzania przedsiębiorstwem” przez studentów uczelni technicznej, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”, nr 3 (722), Warszawa 2010, s. 56-64
ISSN 0860-6846
29. Kula I., Metody oceny jakości kształcenia on-line, [w:] mat. konferencyjne IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa Zarządzania Jakością „Jakość stylem życia”, Politechnika Wrocławska, Wrocław 23-24 kwietnia 2009, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2011, s. 68-75
ISBN 978-83-7493-456-5
30. Plebańska M., Kołodziejczyk I., Kula I., Wspieranie rozwoju kompetencji kluczowych u gimnazjalistów - projekt e-Akademia Przyszłości, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, E-mentor, nr 1 (38)/2011,Warszawa 2011 s. 65-70
ISSN 1731-6758
31. Kula I., Ocena efektywności ekonomicznej e-learningu, Seminarium „Informatyka w dydaktyce. Uwarunkowania prawne i technologiczne e-learningu i Web-seminariów”, Centrum Promocji Informatyki, Warszawa 11 stycznia 2011, s. 156-177

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Glajty
Glajty
Dla Tych co latali, latają lub latać będą;)
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Młode mamy :-)
Młode mamy :-)
Zapraszam wszystkie młode mamy, dla których życie nie kończy się na praniu pieluch ;)
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania
Paralotnie
Paralotnie
Miłośnicy swobodnego latania.
SKYDIVER'S  DREAMS
SKYDIVER'S DREAMS
Tu wymienisz się ciekawymi informacjami nt co się dzieje w światku spadochronowym. Może wspólnie wyjedziemy na fajne skakanie.
Spadochroniarstwo
Spadochroniarstwo
Wszystko co wiąże się z tym pięknym sportem, skoki z samolotu tandemowe z pasażerami, rankingi, konkursy, gdzie i jak zrobić kursy spadochronowe, miejsca do skakania w Polsce i zagranicą, imprezy firm
Sporty Extremalne
Sporty Extremalne
Wszystko o sportach Exstremalntch
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.