Izabela Jabłonowska

Właścicielka firmy Stylowa Moda, stylistka, autorka 2 książek.
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Umiejętność organizacji pracy oraz umiejętność zarządzania zespołem Samodzielność w działaniu Umiejętność słuchania i doradzania Prowadzenie szkoleń, prezentacji i konsultacji Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności przejawianie inicjatywy i zaangażowania wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne projektowanie mody wyczucie stylu stylizacja i personal shopping organizacja i prowadzenie pokazów mody i eventów umiejętność komunikowania się - przekazywanie informacji pisemnie i ustnie etyka pracy i wzbudzanie zaufania Współpraca z mediami i wystąpienia publiczne Pisanie artykułów i komunikatów

Doświadczenie zawodowe

Stylowa Moda Izabela Jabłonowska
właściciel
Tworzenie misji firmy, jej wizji i hierarchii wartości.
Reprezentantka firmy na zewnątrz.
Inspiratorka i autorytet wiedzy, którą chętnie się dzielę.
Zarządzanie zespołem.
Wykonywanie usług związanych z obszarem mody.
Produkcja i stylizacja sesji zdjęciowych.

Projekty

Ciekawe projekty
11.2014 – 03.2015 Współpraca z Galerią Warmińską w Olsztynie jako dyrektor artystyczny i główna stylistka wydarzeń związanych z modą – Targi projektantów, redaktor naczelna magazynu Fashion Time.
05-10.2014 Inicjatorka i organizatorka ogólnopolskiej akcji Zielona strona szafy, promującej odpowiedzialne postawy w modzie.
2014 r. Targi dla kobiet "Warmianki" - organizacja i prowadzenie pokazu mody w olsztyńskim Planetarium, stylizacja i choreografia.
09. 2012 Założenie Akademii Stylu i Dobrych Manier. W ramach Akademii współprowadząca cykl o dobrych manierach z Moniką Szczygło w Dziecinadzie/Radio Olsztyn.
06.2012 Organizatorka akcji charytatywnej „MAMY styl” dla Domu Samotnej Matki i Dziecka przy wsparciu pani premierowej Małgorzaty Tusk i polskich gwiazd.
2012 r. Współpraca z warszawską Szkołą Stylu M. Jaruzelskiej jako wykładowca.
01. 2012 – 12.2012– Stworzenie programu eksperckiego z dziedziny mody i stylizacji dla użytkowników serwisu Activia.pl/ Danone, odpowiedzi na pytania uczestników programu.
2011 – Udział przy produkcji programu TVN Style „Trinny & Susannah ubierają Polskę”.

MEDIA m.in.: Dzień Dobry TVN, TVN Style, Kawa czy Herbata, Twój Styl, ELLE, Świat Butów, Moda Damska, Moda Męska, Rzeczpospolita, Polska. The Times, Spa Planet.pl, Polki.pl, FashionMedia.pl, Moda.pl,
Stylistka.pl.

Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla firm ze stylu i dress codu z elementami wizażu i etykiety m.in: Digel,
Polska Agencja Prasowa, Szkoła Wyższa Handlowa w Warszawie, Regina Purpurea Fundus, Szkoły
Progres, Danone, Microsoft Poland, Fresenius Kabi, Hotel Anders, Hotel Bartis, Bosch, Kancelaria
Prawna Jerzy T. Pieróg, PKO BP, Szkoła Stylu, Caterina, British American Tobacco Polska, Knauf
Insulatin, Delecta, Impel, Carrefour, SPA Irena Eris na Wzgórzach Dylewskich – łącznie kilkaset
godzin.

Szkolenia i kursy

2011 Prestiżowe szkolenie stylizacji Fashion Project.
2011 Szkolenie Coaching.
2011 Analiza kolorystyczna – Akademia Wizażystki Maestro.
2008 Polski Instytut Spraw Międzynarodowych przy MSZ - Kurs protokołu dyplomatycznego.
2006 ESKK - Kurs Projektant wnętrz.

Edukacja

Logo
Filologia Polska specjalność: teatrologia, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Moda, aranżacja wnętrz, literatura piękna i dziecięca, kultura materialna dworów i dworków.

Inne

“Izabela ma w sobie pewność decyzji jakie podejmuje, co daje poczucie, że jesteśmy w dobrych rękach. Jest zawsze przygotowana, ma wizję i wiedzę, wie co chce osiągnąć. Jest osobą zabawną, w charakterystycznym dla siebie subtelnym stylu. Trzyma klasę w tym co robi i jak to robi”.
~ Mariusz Siechowicz Westhill Consulting

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
DESIGN{MAGAZINES
DESIGN{MAGAZINES
Najbardziej designerskie magazyny świata
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
DRESS CODE PLUS
DRESS CODE PLUS
Dress Code PLUS to miejsce gdzie dyskutujemy, wymieniamy opinie, doświadczenia, poznajemy zasady stwarzania wizerunku i całej jego otoczki. Ogłoszenia, propozycje współpracy; zamieszczane mogą być
Fashion In Charge
Fashion In Charge
Ubrania są po to, aby je nosić.
Fotografia Mody
Fotografia Mody
fotografia
Haute couture
Haute couture
Wszystko o wysokim krawiectwie
Kreacja wizerunku
Kreacja wizerunku
Liczy się pierwsze wrażenie!
Meble Artystyczne koncepcje artystyczne wnętrz
Meble Artystyczne koncepcje artystyczne wnętrz
Dla osób, które dbają o to, by otaczająca ich i nas wszystkich przestrzeń była wyrazem ich indywidualności, niebanalnego stylu i wrażliwości na piękno.
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
moda i kreowanie wizerunku
moda i kreowanie wizerunku
zapraszam wszytkich zawodowo i amatorsko zajmujących się projektowaniem mody.O tym jak moda wpływa na nas a my na mode..
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką