Izabela Iżykowska

Dyrektor oddziału, BZ WBK
Chorzów, śląskie

Umiejętności

ICBS Lotus Notes Prawo jazdy kat B umiejętność szybkiego uczenia się entuzjazm i energia umiejętność pracy i budowania pozytywnej atmosfery w zespole Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta Inicjatywa, samodzielność, doskonałe umiejętności interpersonalne i organizacyjne profesjonalna obsługa klienta, techniki sprzedaży i negocjacji Profesjonalna obsługa pakietu Office oprogramowanie biznesowe FE programy biznesowe wykorzystywane w organizacjach bankowych umiejetność przeprowadzania ludzi przez proces zmian

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Dyrektor oddziału
miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Santander Bank Polska
Dyrektor oddziału
Zakres obowiązków:
                - zarządzanie zespołem (12 osób),
- coaching i motywowanie pracowników
- dbałość etykę i jakość oraz wdrażanie i przestrzeganie w oddziale  najważniejszych wartości banku
                - dbałość o realizację wyników biznesowych oddziału
                - odpowiedzialność za obsługę klienta biznesowego i detalicznego
- prowadzenie warsztatów dla doradców „premium” w ramach całego Regionu w cyklach miesięcznych przygotowujące do pracy na portfelu w celu zwiększenia dochodowości
Santander Bank Polska
Dyrektor oddziału
3 Oddział w Chorzowie
- zarządzanie zespołem (6 osób)
Zakres obowiązków - jak wyżej
Santander Bank Polska
Dyrektor oddziału
5 Oddział w Katowicach
- zarządzanie zespołem (5 osób)
zakres obowiązków j.w.
Santander Bank Polska
Dyrektor oddziału
2 Oddział w Katowicach
- zarządzanie zespołem ( 8 osób)
zakres obowiązków j.w.
Santander Bank Polska
Dyrektor oddziału
- zarządzanie zespołem (4 osoby)
zakres obowiązków j.w.
Santander Bank Polska
kierownik Zespołu Obsługi Klienta
1 Oddział w Chorzowie
- zarządzanie zespołem obsługi klienta detalicznego (9 osób)
Santander Bank Polska
Doradca ds Produktów Hipotecznych
Zakres obowiązków:
- profesjonalne doradztwo i obsługa w zakresie produktów hipotecznych
- odpowiedzialność za wyniki i jakość portfela kredytowego w oddziale macierzystym oraz 3 podległych mikro- oddziałach
Santander Bank Polska
Osobisty Doradca Klienta
- obsługa prestiżowych klientów Detalicznych

Szkolenia i kursy

04/2016 – do nadal        program rozwojowy G-16

11/2015 – 05/2016        cykl warsztatów dla kluczowych dyrektorów oddziałów

05/2009-05/2010        program rozwojowy „Gabinet Cieni”

Liczne profesjonalne szkolenia w ramach doskonalenia umiejętności dla doradców i menadżerów

Edukacja

Logo
Wycena Nieruchomości, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna