Umiejętności
Marketing
relacje z mediami
Microsoft Office
Public Relations
Social Media
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
Adobe Premiere Pro CS6
InDesign CS6
znajmość CMS
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. media relations
- planowanie i koordynowanie kampanii marketingowych i reklamowych,
- redakcja informacji prasowych oraz artykułów,
- aktualizacja stron internetowych klientów (w systemie CMS),
- tworzenie treści na strony www,
- redakcja materiałów reklamowych,
- tworzenie materiałów graficznych: broszury, ulotki, bannery, foldery,
- reklamy do prasy i internetu, ścianki, roll-upy itp. ,
- działania social media (prowadzenie profili na Facebooku oraz YouTube),
- redagowanie scenariuszy audycji telewizyjnych oraz radiowych,
- nagrywanie oraz montaż materiałów wideo,
- tworzenie biuletynów firmowych,
- współpraca z mediami,
- pozyskiwanie patronatów.
- redakcja informacji prasowych oraz artykułów,
- aktualizacja stron internetowych klientów (w systemie CMS),
- tworzenie treści na strony www,
- redakcja materiałów reklamowych,
- tworzenie materiałów graficznych: broszury, ulotki, bannery, foldery,
- reklamy do prasy i internetu, ścianki, roll-upy itp. ,
- działania social media (prowadzenie profili na Facebooku oraz YouTube),
- redagowanie scenariuszy audycji telewizyjnych oraz radiowych,
- nagrywanie oraz montaż materiałów wideo,
- tworzenie biuletynów firmowych,
- współpraca z mediami,
- pozyskiwanie patronatów.
Konsultant ds. obsługi projektów konferencyjnych
- pozyskiwanie uczestników wydarzenia,
- promocja wydarzenia w mediach,
- tworzenie informacji prasowych,
- nawiązywanie współpracy z mediami i potencjalnymi partnerami,
- prowadzenie negocjacji,
- obsługa biura wydarzenia podczas konferencji,
- inne działania organizacyjne.
- promocja wydarzenia w mediach,
- tworzenie informacji prasowych,
- nawiązywanie współpracy z mediami i potencjalnymi partnerami,
- prowadzenie negocjacji,
- obsługa biura wydarzenia podczas konferencji,
- inne działania organizacyjne.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Zewnętrzny PR
Inne
Przykładowe publikacje:
http://www.egospodarka.pl/113211,Fanpage-na-Facebooku-jak-pisac-posty,2,12,1.html
http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/o-czym-i-jak-pisac-na-facebooku/
http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/zasady-kontaktu-mediami-przygotowac-dobra-informacje-prasowa/
http://www.egospodarka.pl/113211,Fanpage-na-Facebooku-jak-pisac-posty,2,12,1.html
http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/o-czym-i-jak-pisac-na-facebooku/
http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/zasady-kontaktu-mediami-przygotowac-dobra-informacje-prasowa/
Grupy
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?