Umiejętności
Marketing
kreatywność
Reklama
Zdolności analityczne
lekkie pióro
Promocja
poczucie estetyki
Copywriting i redagowanie tekstów
Nieszablonowe myślenie
ambient
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
creative project manager
własna działalność gospodarcza
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
‣ Nawiązywanie współpracy biznesowej z klientami
‣ Przygotowywanie materiałów marketingowych
odpowiadających potrzebom klienta
‣ Pozyskiwanie podwykonawców do realizacji projektów
‣ Copywriting
‣ Tworzenie insightów konsumenckich
‣ Przygotowywanie i prezentacja ofert dla klientów
‣ Wykorzystywanie nowych kanałów dotarcia w kampaniach marketingowych
‣ Współpraca z project managerami przy realizacji projektów
‣ Zarządzanie firmą

OSIĄGNIĘCIA
‣ Nawiązanie stałej współpracy z firmą Softwebo
‣ Przygotowanie key visuala dla firm farmaceutycznych
(stosowany na stałe w materiałach marketingowych)
‣ Zaprojektowanie i wdrożenie do realizacji contentu marketingowego na urządzenia mobilne dla firm farmaceutycznych (aplikacje dostępne w App Store- Rozkład, Skale PBD, CD4, K600)
‣ Zaprojektowanie key visuala do aplikacji mobilnych
‣ Wykreowanie haseł reklamowych (stosowane na stałe
w materiałach reklamowych)
‣ Nawiązywanie współpracy biznesowej z klientami
‣ Przygotowywanie materiałów marketingowych
odpowiadających potrzebom klienta
‣ Pozyskiwanie podwykonawców do realizacji projektów
‣ Copywriting
‣ Tworzenie insightów konsumenckich
‣ Przygotowywanie i prezentacja ofert dla klientów
‣ Wykorzystywanie nowych kanałów dotarcia w kampaniach marketingowych
‣ Współpraca z project managerami przy realizacji projektów
‣ Zarządzanie firmą

OSIĄGNIĘCIA
‣ Nawiązanie stałej współpracy z firmą Softwebo
‣ Przygotowanie key visuala dla firm farmaceutycznych
(stosowany na stałe w materiałach marketingowych)
‣ Zaprojektowanie i wdrożenie do realizacji contentu marketingowego na urządzenia mobilne dla firm farmaceutycznych (aplikacje dostępne w App Store- Rozkład, Skale PBD, CD4, K600)
‣ Zaprojektowanie key visuala do aplikacji mobilnych
‣ Wykreowanie haseł reklamowych (stosowane na stałe
w materiałach reklamowych)
Creative / copywriter
agencja marketingu zintegrowanego El Padre
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
‣ Przygotowywanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
‣ Kreacja materiałów reklamowych
‣ Tworzenie konceptów kreatywnych dla aktywności
promocyjnych w obszarze event, ambient, BTL
‣ Copywriting
‣ Działania w zakresie social media
‣ Współpraca i koordynowanie zespołu grafików
‣ Wyszukiwanie i adaptacja światowych trendów - event, ambient
‣ Opracowywanie scenariuszy eventów
‣ Współpraca z grafikami przy planowaniu stoisk
targowych
‣ Przygotowywanie i prezentacja ofert przed klientami
OSIĄGNIĘCIA
‣ Przygotowanie koncepcji i scenariusza eventów dla takich firm, jak, m.in.: Rossmann, Polkomtel, Pesa, Prudential, Goather, Novotel, Lexus, Nestle
‣ Kampania w social media przeprowadzona dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
‣ Współpraca przy kreacji akcji ambientowych dla Lotniska Modlin
‣ Przygotowywanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
‣ Kreacja materiałów reklamowych
‣ Tworzenie konceptów kreatywnych dla aktywności
promocyjnych w obszarze event, ambient, BTL
‣ Copywriting
‣ Działania w zakresie social media
‣ Współpraca i koordynowanie zespołu grafików
‣ Wyszukiwanie i adaptacja światowych trendów - event, ambient
‣ Opracowywanie scenariuszy eventów
‣ Współpraca z grafikami przy planowaniu stoisk
targowych
‣ Przygotowywanie i prezentacja ofert przed klientami
OSIĄGNIĘCIA
‣ Przygotowanie koncepcji i scenariusza eventów dla takich firm, jak, m.in.: Rossmann, Polkomtel, Pesa, Prudential, Goather, Novotel, Lexus, Nestle
‣ Kampania w social media przeprowadzona dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
‣ Współpraca przy kreacji akcji ambientowych dla Lotniska Modlin
Copywriter
agencja reklamowa Ozon
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
‣ Przygotowywanie ofert dla klientów firmy
‣ Opracowywanie strategii marketingowych
‣ Tworzenie nazw produktów i haseł reklamowych
‣ Tworzenie tekstów (katalogi, materiały promocyjne, reklamy radiowe, prasowe, wielkoformatowe)
‣ Współpraca przy tworzeniu graficznej koncepcji reklam
‣ Współpraca i koordynowanie zespołu grafików
OSIĄGNIĘCIA
‣ Wykreowanie licznych haseł reklamowych i nazw osiedli dla Ronson Development (m.in. Sakura, Verdis)
‣ Liczne reklamy zrealizowane w radio i prasie
‣ Udział w tworzeniu kreacji graficznych i
copywriterskich na targi mieszkań i domów
‣ Przygotowywanie ofert dla klientów firmy
‣ Opracowywanie strategii marketingowych
‣ Tworzenie nazw produktów i haseł reklamowych
‣ Tworzenie tekstów (katalogi, materiały promocyjne, reklamy radiowe, prasowe, wielkoformatowe)
‣ Współpraca przy tworzeniu graficznej koncepcji reklam
‣ Współpraca i koordynowanie zespołu grafików
OSIĄGNIĘCIA
‣ Wykreowanie licznych haseł reklamowych i nazw osiedli dla Ronson Development (m.in. Sakura, Verdis)
‣ Liczne reklamy zrealizowane w radio i prasie
‣ Udział w tworzeniu kreacji graficznych i
copywriterskich na targi mieszkań i domów
Szkolenia i kursy
Kurs social media zorganizowany przez Socjomanię
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Moda
Joga
Podróże
Design
Joga
Podróże
Design
Grupy
A ja jestem świetną kobietą.
Tą grupę założyłem dla wszystkich świetnych kobiet na tym portalu. Ma służyć Ci przede wszystkim jako znak, na Twoim profilu - jeśli czujesz, że jesteś taką kobietą - Dołącz teraz!
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.