Umiejętności
Budowanie relacji
frachty
Spedycja
Logistyka
Zarządzanie transportem
3PL
Transport
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- Rozwój nowej sprzedaży,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy na płaszczyźnie międynarodowej, budowanie świadomości marki,
- Wdrażanie kompleksowych rozwiązań w zakresie obsługi logistycznej,
- Aktywna i bliska współpraca z wieloma działami firmy w Europie, zarządzanie projektami i motywowanie zespołu,
- Budowanie i koordynowanie strategii sprzedażowych,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych.
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy na płaszczyźnie międynarodowej, budowanie świadomości marki,
- Wdrażanie kompleksowych rozwiązań w zakresie obsługi logistycznej,
- Aktywna i bliska współpraca z wieloma działami firmy w Europie, zarządzanie projektami i motywowanie zespołu,
- Budowanie i koordynowanie strategii sprzedażowych,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych.
Kierownik Działu Sprzedaży
Usługi: organizacja transportu drogowego FTL + LTL do Rosji, krajów Bałtyckich, Białorus, Ukraina, Kazachstan.
- organizacja pracy i analiza działalności działu handlowego,
- realizacja businessplanu,
- zarządzanie zespołem,
- rekrutacja,
- opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspomagających sprzedaż.
- organizacja pracy i analiza działalności działu handlowego,
- realizacja businessplanu,
- zarządzanie zespołem,
- rekrutacja,
- opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspomagających sprzedaż.
Senior Account Executive (Specjalista ds. klientów strategicznych)
- Zarządzanie i kontrola organizacji sprzedaży na podległym rejonie (Dolny Śląsk, Opolskie, Wielkopolska) - segment klientów strategicznych,
- Współpraca, opieka nad aktywnymi klientami kluczowymi firmy,
- Pozysk i wdrożenie nowych kontraktów,
- Bieżąca opieka handlowa.
- Współpraca, opieka nad aktywnymi klientami kluczowymi firmy,
- Pozysk i wdrożenie nowych kontraktów,
- Bieżąca opieka handlowa.
Preferred Customer Associate (Doradca Operacyjny ds. Klientów Kluczowych)
Bezpośrednia obsługa operacyjna kontraktów klientów kluczowych:
- bieżąca i kompleksowa analiza jakości wykonania usług poprzez raportowanie do klienta,
- opracowanie instrukcji oraz procedur operacyjnych dotyczących specyfiki obsługi danego kontraktu oraz ich wdrożenie w oddziałach firmy,
- obsługa interwencji klienta,
- częściowa kontrola i weryfikacja reklamacji klienta,
- planowanie, kontrola, wdrożenie akcji specjalnych,
- opracowanie projektów oraz map procesów operacyjnych.
Budowanie i podtrzymanie dobrych relacji z klientami;
Udział w spotkaniach handlowych;
- bieżąca i kompleksowa analiza jakości wykonania usług poprzez raportowanie do klienta,
- opracowanie instrukcji oraz procedur operacyjnych dotyczących specyfiki obsługi danego kontraktu oraz ich wdrożenie w oddziałach firmy,
- obsługa interwencji klienta,
- częściowa kontrola i weryfikacja reklamacji klienta,
- planowanie, kontrola, wdrożenie akcji specjalnych,
- opracowanie projektów oraz map procesów operacyjnych.
Budowanie i podtrzymanie dobrych relacji z klientami;
Udział w spotkaniach handlowych;
Doradca ds. Operacyjnych
- opracowanie instrukcji oraz procedur operacyjnych dla obsługi nowych kontraktów oraz ich wdrożenie w oddziałach firmy,
- planowanie, kontrola, wdrożenie akcji specjalnych,
- opracowanie projektów oraz map procesów operacyjnych,
- obsługa interwencji oraz zleceń klientów kluczowych.
- planowanie, kontrola, wdrożenie akcji specjalnych,
- opracowanie projektów oraz map procesów operacyjnych,
- obsługa interwencji oraz zleceń klientów kluczowych.
Asystent ds. zgłoszeń w Centrum Obsługi Klienta (MS Stolica S.A.)
- obsługa reklamacji pisemnych w Dziale Obsługi Klienta,
- obsługa administracyjna działu,
- obsługa zleceń krajowych i lokalnych w dziale Call Center,
- obsługa operacyjna zleceń klientów kluczowych,
- współpraca z działem operacyjnym.
- obsługa administracyjna działu,
- obsługa zleceń krajowych i lokalnych w dziale Call Center,
- obsługa operacyjna zleceń klientów kluczowych,
- współpraca z działem operacyjnym.
Szkolenia i kursy
Szkoła języka rosyjskiego KALINKA - kurs języka rosyjskiego;
Instytut Francuski w Warszawie - kurs języka francuskiego;
Szkolenia w zakresie doskonalenia technik sprzedaży oraz umiejętności negocjacyjnych:
2007 SPIN Selling Skills (by Huthwaite International)
2007 Account Strategy For Major Sales (by Huthwaite International)
2007 Situational Sales Negotiations (by BayGroup International)
2013 Negocjacje telefoniczne (Profes)
2013 Buyer Aligned Selling Principles for Sales (Bizlaunch, http://www.bizlaunch.be/ )
2013 Project Management (Propellor, http://propellor.be/ )
Instytut Francuski w Warszawie - kurs języka francuskiego;
Szkolenia w zakresie doskonalenia technik sprzedaży oraz umiejętności negocjacyjnych:
2007 SPIN Selling Skills (by Huthwaite International)
2007 Account Strategy For Major Sales (by Huthwaite International)
2007 Situational Sales Negotiations (by BayGroup International)
2013 Negocjacje telefoniczne (Profes)
2013 Buyer Aligned Selling Principles for Sales (Bizlaunch, http://www.bizlaunch.be/ )
2013 Project Management (Propellor, http://propellor.be/ )
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Wycieczki rowerowe i piesze, wyprawy górskie;
literatura z okresu pozytywizmu oraz powojenna, literatura z dziedziny zarządzania, psychologii; teatr;
literatura z okresu pozytywizmu oraz powojenna, literatura z dziedziny zarządzania, psychologii; teatr;
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
LOGISTYKA - KONFERENCJE, TARGI, WYDARZENIA
Konferencje i targi
na temat branży "LTS"
LOGISTYKA TRANSPORT SPEDYCJA
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.