Iwona Ostrowska
Kierownik Działu Marketingu i PR
Kraków,
małopolskie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
1. Opracowanie całorocznego planu marketingowego
2. Planowanie, inicjowanie oraz realizacja działań marketingowych, promocyjnych i PR zgodnie z założeniami strategicznymi
3. Współpraca z Zarządem oraz innymi działami firmy (redakcja, sprzedaż) w celu realizacji wyznaczonych celów
4. Współudział w kreowaniu linii rozwoju firmy w segmencie wydawnictw dziecięcych i około edukacyjnych (w tym m.in. udział w międzynarodowych targach branżowych)
5. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej i sprzedażowej w oparciu o analizę rynku w tym trendów sprzedaży i działań konkurencji
6. Koordynacja pracy DM, w tym przydzielanie zadań i rozliczanie z efektów pracy podległych pracowników
2. Planowanie, inicjowanie oraz realizacja działań marketingowych, promocyjnych i PR zgodnie z założeniami strategicznymi
3. Współpraca z Zarządem oraz innymi działami firmy (redakcja, sprzedaż) w celu realizacji wyznaczonych celów
4. Współudział w kreowaniu linii rozwoju firmy w segmencie wydawnictw dziecięcych i około edukacyjnych (w tym m.in. udział w międzynarodowych targach branżowych)
5. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej i sprzedażowej w oparciu o analizę rynku w tym trendów sprzedaży i działań konkurencji
6. Koordynacja pracy DM, w tym przydzielanie zadań i rozliczanie z efektów pracy podległych pracowników
Specjalista ds. marketingu
off course pr&marketing agency
1. Cykliczne opracowanie działań promocyjnych dla poszczególnych firm (www.kdholding.com) oraz wprowadzanie nowych spółek na rynek
2. Współpraca z podwykonawcami i całościowy nadzór nad zleceniami
3. Monitorowanie działań konkurencji
4. Działania z zakresu PR
2. Współpraca z podwykonawcami i całościowy nadzór nad zleceniami
3. Monitorowanie działań konkurencji
4. Działania z zakresu PR
Specjalista ds. marketingu/Redaktor regionalnych informatorów branżowych
Wydawnictwo IDEA/Kraków
Specjalista ds. Marketingu:
1. Wprowadzenie na polski rynek nowej marki
2. Przygotowywanie i nadzór nad kampaniami informacyjno-promocyjnymi
3. Budowa i zarządzanie siecią przedstawicieli handlowych
4. Współpraca z kontrahentami
Redaktor informatorów branżowych:
1. Redakcja, korekta, nadzór nad składem informatora oraz projektami reklamowymi, przygotowanie materiałów do druku, dystrybucja, działania promocyjne
2. Budowa i zarządzanie siecią przedstawicieli regionalnych
3. Przygotowanie ofert przetargowych
1. Wprowadzenie na polski rynek nowej marki
2. Przygotowywanie i nadzór nad kampaniami informacyjno-promocyjnymi
3. Budowa i zarządzanie siecią przedstawicieli handlowych
4. Współpraca z kontrahentami
Redaktor informatorów branżowych:
1. Redakcja, korekta, nadzór nad składem informatora oraz projektami reklamowymi, przygotowanie materiałów do druku, dystrybucja, działania promocyjne
2. Budowa i zarządzanie siecią przedstawicieli regionalnych
3. Przygotowanie ofert przetargowych
Szkolenia i kursy
Profesjonalny Menedżer E-biznesu - 29.09.11-31.10.11
Skuteczna Sprzedaż i Reklama w Internecie - 31.03.11
Nowoczesny Internetowy Marketing w Praktyce Biznesowej, Akademia Onetu - 29.04.10
Prawo jazdy kat.B
Kurs graficzny z obsługi: CorelDraw, Photoshop, PageMaker, QuarkXpress, Ilustrator - zakres podstawowy (sierpień 2006)
Skuteczna Sprzedaż i Reklama w Internecie - 31.03.11
Nowoczesny Internetowy Marketing w Praktyce Biznesowej, Akademia Onetu - 29.04.10
Prawo jazdy kat.B
Kurs graficzny z obsługi: CorelDraw, Photoshop, PageMaker, QuarkXpress, Ilustrator - zakres podstawowy (sierpień 2006)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Sport (pływanie), podróże
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.