Iwona Ostrowska

Iwona Ostrowska

Kierownik Działu Marketingu i PR
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Super Siódemka Sp. z o.o.
Kierownik działu marketingu
Logo
Marketing i promocja
Wydawnictwo Skrzat
Wydawnictwo Zielona Sowa
Kierownik Działu Marketingu
1. Opracowanie całorocznego planu marketingowego
2. Planowanie, inicjowanie oraz realizacja działań marketingowych, promocyjnych i PR zgodnie z założeniami strategicznymi
3. Współpraca z Zarządem oraz innymi działami firmy (redakcja, sprzedaż) w celu realizacji wyznaczonych celów
4. Współudział w kreowaniu linii rozwoju firmy w segmencie wydawnictw dziecięcych i około edukacyjnych (w tym m.in. udział w międzynarodowych targach branżowych)
5. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej i sprzedażowej w oparciu o analizę rynku w tym trendów sprzedaży i działań konkurencji
6. Koordynacja pracy DM, w tym przydzielanie zadań i rozliczanie z efektów pracy podległych pracowników
Logo
Specjalista ds. marketingu
off course pr&marketing agency
1. Cykliczne opracowanie działań promocyjnych dla poszczególnych firm (www.kdholding.com) oraz wprowadzanie nowych spółek na rynek
2. Współpraca z podwykonawcami i całościowy nadzór nad zleceniami
3. Monitorowanie działań konkurencji
4. Działania z zakresu PR
Logo
Specjalista ds. marketingu
Centrum Edukacyjne "IDEA" NPDN/Kraków
1. Organizacja kursów i szkoleń dla branży edukacyjnej na terenie całego kraju
2. Przygotowywanie i monitoring projektów w ramach EFS oraz koordynacja zadań związanych z działaniami promocyjno-informacyjnymi
Logo
Specjalista ds. marketingu/Redaktor regionalnych informatorów branżowych
Wydawnictwo IDEA/Kraków
Specjalista ds. Marketingu:
1. Wprowadzenie na polski rynek nowej marki
2. Przygotowywanie i nadzór nad kampaniami informacyjno-promocyjnymi
3. Budowa i zarządzanie siecią przedstawicieli handlowych
4. Współpraca z kontrahentami

Redaktor informatorów branżowych:
1. Redakcja, korekta, nadzór nad składem informatora oraz projektami reklamowymi, przygotowanie materiałów do druku, dystrybucja, działania promocyjne
2. Budowa i zarządzanie siecią przedstawicieli regionalnych
3. Przygotowanie ofert przetargowych

Szkolenia i kursy

Profesjonalny Menedżer E-biznesu - 29.09.11-31.10.11
Skuteczna Sprzedaż i Reklama w Internecie - 31.03.11
Nowoczesny Internetowy Marketing w Praktyce Biznesowej, Akademia Onetu - 29.04.10

Prawo jazdy kat.B
Kurs graficzny z obsługi: CorelDraw, Photoshop, PageMaker, QuarkXpress, Ilustrator - zakres podstawowy (sierpień 2006)

Edukacja

Logo
Pubic Relations, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna W Krakowie
Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna W Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Sport (pływanie), podróże

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.