Iwona Nieczyszczak
Agent ubezpieczeniowy
Nowa Sól,
lubuskie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
techniki sprzedażowe
Języki
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Analiz i Raportowania
TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. W ZIELONEJ GÓRZE, Departament Wsparcia Obsługi Klienta Biznesowego - Wydział Raportowania i Analiz
stanowisko: Starszy specjalista ds. analiz
odpowiedzialna za: Sporządzanie raportów i sprawozdań; analizę i interpretację danych dotyczących wskaźników operacyjnych; analitykę efektywności procesów dotyczących realizacji celów ilościowych, jakościowych i efektywnościowych oraz prognozowanie danych w celu zwiększania efektywności działania obsługi; przygotowywanie raportów rozliczeniowych, na potrzeby analityczne w celu raportowania wyników, poprawy jakości obsługi Klientów, rozwoju systemu raportowania ; przetwarzanie i konsolidowanie danych wg wymogów sprawozdawczości; wprowadzanie i utrzymanie nowych narzędzi i aplikacji wspomagających pracę oraz wnioskowanie zmian i usprawnień w zakresie sprawozdawczości; tworzenie prezentacji; formułowanie rekomendacji;
stanowisko: Starszy specjalista ds. analiz
odpowiedzialna za: Sporządzanie raportów i sprawozdań; analizę i interpretację danych dotyczących wskaźników operacyjnych; analitykę efektywności procesów dotyczących realizacji celów ilościowych, jakościowych i efektywnościowych oraz prognozowanie danych w celu zwiększania efektywności działania obsługi; przygotowywanie raportów rozliczeniowych, na potrzeby analityczne w celu raportowania wyników, poprawy jakości obsługi Klientów, rozwoju systemu raportowania ; przetwarzanie i konsolidowanie danych wg wymogów sprawozdawczości; wprowadzanie i utrzymanie nowych narzędzi i aplikacji wspomagających pracę oraz wnioskowanie zmian i usprawnień w zakresie sprawozdawczości; tworzenie prezentacji; formułowanie rekomendacji;
Starszy specjslista ds monitoringu
TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. W ZIELONEJ GÓRZE, Dywizja Obsługa i Sprzedaż-Wydział Dostarczania SOHO
stanowisko: Starszy specjalista ds. monitoringu
odpowiedzialna za: monitorowanie jakości pracy na stanowiskach Back Office i sporządzanie raportów i zestawień danych; analizę nieprawidłowości i problemów napotykanych przez doradców oraz rekomendowanie usprawnień w celu podniesienia jakości i efektywności obsługi Klientów; identyfikację zagrożeń dotyczących przebiegu procesu dostarczania usług oraz w zakresie osiąganych wyników; wskazywanie rekomendacji na ich wyeliminowanie; przygotowywanie materiałów merytorycznych/informacji wymaganych w procesie coachingu; diagnozowanie potrzeb rozwojowych doradców; prowadzenie rankingów Doradców BO; utrzymywanie i rozwijanie rozwiązań informatycznych wykorzystywanych do monitorowania Doradców w BO; przygotowywanie i weryfikacja pytań do testów wiedzy wykonywanych przez Doradców;
stanowisko: Starszy specjalista ds. monitoringu
odpowiedzialna za: monitorowanie jakości pracy na stanowiskach Back Office i sporządzanie raportów i zestawień danych; analizę nieprawidłowości i problemów napotykanych przez doradców oraz rekomendowanie usprawnień w celu podniesienia jakości i efektywności obsługi Klientów; identyfikację zagrożeń dotyczących przebiegu procesu dostarczania usług oraz w zakresie osiąganych wyników; wskazywanie rekomendacji na ich wyeliminowanie; przygotowywanie materiałów merytorycznych/informacji wymaganych w procesie coachingu; diagnozowanie potrzeb rozwojowych doradców; prowadzenie rankingów Doradców BO; utrzymywanie i rozwijanie rozwiązań informatycznych wykorzystywanych do monitorowania Doradców w BO; przygotowywanie i weryfikacja pytań do testów wiedzy wykonywanych przez Doradców;
Specjalista ds. windykacji
TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. W ZIELONEJ GÓRZE -Wydział Rozliczeń i Windykacji Należności- Sekcji Egzekucji Należności
stanowisko: Radca odpowiedzialny za: kontrolę nad prawidłowością regulowania zobowiązań finansowych; weryfikacja danych dotyczących zmian zachodzących w płatnościach; analizy płatności Klientów; przygotowywanie i rozliczanie sald Klientów zalegających z płatnościami; bezpośrednie negocjacje porozumień o spłacie zadłużenia; prowadzenie rejestrów Klientów zadłużonych wystawianie wezwań do zapłaty dla Klientów.
stanowisko: Radca odpowiedzialny za: kontrolę nad prawidłowością regulowania zobowiązań finansowych; weryfikacja danych dotyczących zmian zachodzących w płatnościach; analizy płatności Klientów; przygotowywanie i rozliczanie sald Klientów zalegających z płatnościami; bezpośrednie negocjacje porozumień o spłacie zadłużenia; prowadzenie rejestrów Klientów zadłużonych wystawianie wezwań do zapłaty dla Klientów.
Referent
TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. W ZIELONEJ GÓRZE - Wydział Rozliczeń i Windykacji Należności –
stanowisko: Radca
Wprowadzanie wpłat do systemu bilingowego, raportowanie, kontrola wprowadzonych wpłat oraz przyjmowanie wpłat za usługi z innych komórek rozliczeniowych TP; przeksięgowywanie wpłat z tytułu innych usług i przekazywanie ich do odpowiednich komórek; zwroty na rachunek Klienta; prowadzenie rejestru sald przychodzących oraz przygotowywanie dokumentacji tj. raportów, analiz i zestawień danych; uzgadnianie i prowadzenie bieżącej ewidencji sald; przygotowanie wysyłki sald do Klientów na koniec roku oraz zwrotów faktur do Klientów; sporządzanie sprawozdań finansowych i zestawień kasowych, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na wnioski Klientów.
stanowisko: Radca
Wprowadzanie wpłat do systemu bilingowego, raportowanie, kontrola wprowadzonych wpłat oraz przyjmowanie wpłat za usługi z innych komórek rozliczeniowych TP; przeksięgowywanie wpłat z tytułu innych usług i przekazywanie ich do odpowiednich komórek; zwroty na rachunek Klienta; prowadzenie rejestru sald przychodzących oraz przygotowywanie dokumentacji tj. raportów, analiz i zestawień danych; uzgadnianie i prowadzenie bieżącej ewidencji sald; przygotowanie wysyłki sald do Klientów na koniec roku oraz zwrotów faktur do Klientów; sporządzanie sprawozdań finansowych i zestawień kasowych, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na wnioski Klientów.
Projekty
Szkolenia i kursy
Kursy, szkolenia
Public Relations „Opinia publiczna i potęga perswazji”
Prowadzenie i realizacja projektów unijnych. Konsultant obsługi projektów – certyfikat
Kurs „Kadry i Płace”
Zarządzanie czasem
Asertywność i efektywna komunikacja
Jak zwiększyć efektywność pracy i sprawniej obsługiwać klientów
Zagadnienia regulaminowo- prawne
Kultura organizacji”
„Umiejętności i zasady profesjonalnej obsługi Klienta” – certyfikat
Razem sięgamy dalej - Program FUTURE
Doradca Emocjonalnie Inteligentny
CCU - Symulacja Dr Call
Szkolenie Kontakt z Klientem - standardy pracy w biznesie
Standaryzacja pism
Witamy w Call Center - Proaktywna postawa w obsłudze klienta
Witamy w Call Center - Standardy Obsługi Klienta
Certyfikat NEOSTRADA TP
„Telefoniczna obsługa trudnego Klienta”
Dbaj o klienta - szkolenie dystansowe
Obsługa modułu rozliczania wpłat i windykacji należności
Obowiązujące szkolenia produktowe, e-learning z zakresu PeopleSoft i Serat
Szkolenia instruktorskie CRM
Public Relations „Opinia publiczna i potęga perswazji”
Prowadzenie i realizacja projektów unijnych. Konsultant obsługi projektów – certyfikat
Kurs „Kadry i Płace”
Zarządzanie czasem
Asertywność i efektywna komunikacja
Jak zwiększyć efektywność pracy i sprawniej obsługiwać klientów
Zagadnienia regulaminowo- prawne
Kultura organizacji”
„Umiejętności i zasady profesjonalnej obsługi Klienta” – certyfikat
Razem sięgamy dalej - Program FUTURE
Doradca Emocjonalnie Inteligentny
CCU - Symulacja Dr Call
Szkolenie Kontakt z Klientem - standardy pracy w biznesie
Standaryzacja pism
Witamy w Call Center - Proaktywna postawa w obsłudze klienta
Witamy w Call Center - Standardy Obsługi Klienta
Certyfikat NEOSTRADA TP
„Telefoniczna obsługa trudnego Klienta”
Dbaj o klienta - szkolenie dystansowe
Obsługa modułu rozliczania wpłat i windykacji należności
Obowiązujące szkolenia produktowe, e-learning z zakresu PeopleSoft i Serat
Szkolenia instruktorskie CRM
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
Sport, muzyka, taniec towarzyski, fotografia – natura , portret, obróbka graficzna zdjęć, aranżacja wnętrz