Iwona Maksymiuk
Regional Business Excellence Manager at DB Schenker
Umiejętności
Spedycja
Logistyka międzynarodowa
Logistyka
Zarządzanie logistyczne
Ocean
zarządzanie operacyjne
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Organizacja łańcucha dostaw
Zarządzanie transportem
Zarządzanie magazynem
Magazynowanie
Transport
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regional Business Excellence Manager
Kluczowe zadania realizowane na tym stanowisku:
• wdrażanie kultury Lean Management w roli Kierownika projektu / Konsultanta
• wdrożenie pilota programu Lean Management w roli Głównego użytkownika (wg metodologii Prince2) w warszawskim oddziale firmy
• zarządzanie podległym zespołem oraz tworzonymi pod potrzeby konkretnych projektów zespołami interdyscyplinarnymi, w tym: dobór rozwój pracowników
• prowadzenie samooceny EFQM,
• prowadzeniem szkoleń i warsztatów dla pracowników w zakresie narzędzi Lean, metod służących doskonaleniu firmy i interpersonalnych
• rozwój rentownej sprzedaży poprzez osobisty kontakt z kluczowymi klientami, identyfikację ich potrzeb oraz nadzór nad wykreowaniem skutecznych rozwiązań mających na celu ich zaspokojenie
• podejmowaniem działań prowadzących do wzrostu zaangażowania i satysfakcji pracowników w Regionie poprzez budowanie atmosfery współpracy ze szczególnym nastawianiem na poprawę łączności pomiędzy oddziałami oraz pionami funkcyjnymi
• wdrażanie kultury Lean Management w roli Kierownika projektu / Konsultanta
• wdrożenie pilota programu Lean Management w roli Głównego użytkownika (wg metodologii Prince2) w warszawskim oddziale firmy
• zarządzanie podległym zespołem oraz tworzonymi pod potrzeby konkretnych projektów zespołami interdyscyplinarnymi, w tym: dobór rozwój pracowników
• prowadzenie samooceny EFQM,
• prowadzeniem szkoleń i warsztatów dla pracowników w zakresie narzędzi Lean, metod służących doskonaleniu firmy i interpersonalnych
• rozwój rentownej sprzedaży poprzez osobisty kontakt z kluczowymi klientami, identyfikację ich potrzeb oraz nadzór nad wykreowaniem skutecznych rozwiązań mających na celu ich zaspokojenie
• podejmowaniem działań prowadzących do wzrostu zaangażowania i satysfakcji pracowników w Regionie poprzez budowanie atmosfery współpracy ze szczególnym nastawianiem na poprawę łączności pomiędzy oddziałami oraz pionami funkcyjnymi
Regional Quality and Process Improvement Manager
Główne zadania:
•rozwój innowacyjności w całej firmie od 2007 do grudnia 2012 skutkujące 11 krotnym wzrostem ilości zgłaszanych pomysłów usprawniających
•zarządzanie 25 osobowym zespołem rozwiązującym problemy klientów
• prowadzenie samooceny wg metodologi EFQM, warsztatów i działań doskonalących z niej wynikających
• inicjowanie i realizacja zmian prowadzących do poprawy jakości (wskaźniki jakościowe, reklamacje) oraz efektywności kosztowej procesów w regionie
•rozwój innowacyjności w całej firmie od 2007 do grudnia 2012 skutkujące 11 krotnym wzrostem ilości zgłaszanych pomysłów usprawniających
•zarządzanie 25 osobowym zespołem rozwiązującym problemy klientów
• prowadzenie samooceny wg metodologi EFQM, warsztatów i działań doskonalących z niej wynikających
• inicjowanie i realizacja zmian prowadzących do poprawy jakości (wskaźniki jakościowe, reklamacje) oraz efektywności kosztowej procesów w regionie