Iwona Kaliszczak

Prezes zarządu, GD CONSULTING NON PROFIT SP. Z O.O.
Mielec, podkarpackie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezes zarządu
GD CONSULTING NON PROFIT SP. Z O.O.
Logo
Kierownik projektu
FALCO Rafał Górski
 Zarządzanie administracyjne projektem w ramach działania 1.2 Wsparcie osób młodych na regionalnym rynku pracy, w tym zarządzanie zespołem Projektu, ryzykiem i finansami projektu, zgodnie z zaplanowanym budżetem na ten cel.
 Organizacja biura Projektu (zakup sprzętu i wyposażenia, wdrożenie personelu i zadań).
 Prowadzenie bieżącej kontroli osiągnięcia wskaźników rezultatu i produktu założonych do osiągnięcia w Projekcie.
 Nadzór nad realizacją harmonogramu Projektu.
 Zawieranie umów cywilno-prawnych.
 Sprawowanie nadzoru nad osobami zaangażowanymi w wykonanie Projektu (w zakresie związanym jedynie z realizacją Projektu).
 Nadzór nad sprawozdaniami i rozliczeniami finansowymi Projektu.
 Przygotowanie wniosków o płatność.
 Kontakt z Instytucją Pośredniczącą (Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie) w sprawach związanych z realizacją Projektu.
 Odpowiedzialność za podejmowanie bieżących decyzji w Projekcie.
 Śledzenie aktualizacji wytycznych oraz przepisów prawa związanych z realizacją Projektu.
 Przygotowywanie zapytań ofertowych i wybór wykonawców w ramach Projektu.
 Nadzór na rekrutacją Uczestników Projektu.
 Bieżące zarządzanie Projektem.
 Opracowanie dokumentacji projektu, w tym Regulaminów, Formularza rekrutacyjnego, Biznesplanu, wzorów oświadczeń, deklaracji uczestnictwa w projekcie, dzienników zajęć, list obecności, wzorów konspektów zajęć, wzorów ankiet i innych dokumentów związanych z prawidłową realizacją Projektu.
Bank Spółdzielczy
Koordynator Projektu PO KL
 Zarządzanie administracyjne projektem, w tym zarządzanie zespołem Projektu, ryzykiem i finansami projektu, zgodnie z zaplanowanym budżetem na ten cel.
 Organizacja biura Projektu (zakup sprzętu i wyposażenia, wdrożenie personelu i zadań).
 Prowadzenie bieżącej kontroli osiągnięcia wskaźników rezultatu i produktu założonych do osiągnięcia w Projekcie.
 Nadzór nad realizacją harmonogramu Projektu.
 Zawieranie umów cywilno-prawnych.
 Sprawowanie nadzoru nad osobami zaangażowanymi w wykonanie Projektu (w zakresie związanym jedynie z realizacją Projektu).
 Nadzór nad sprawozdaniami i rozliczeniami finansowymi Projektu.
 Przygotowanie wniosków o płatność.
 Kontakt z Instytucją Pośredniczącą (Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie) w sprawach związanych z realizacją Projektu.
 Odpowiedzialność za podejmowanie bieżących decyzji w Projekcie.
 Śledzenie aktualizacji wytycznych oraz przepisów prawa związanych z realizacją Projektu.
 Przygotowywanie zapytań ofertowych i wybór wykonawców w ramach Projektu.
 Przeprowadzanie rozeznania rynku i wybór wykonawców w ramach Projektu.
 Zarządzanie promocją Projektu, w tym opracowanie treści na materiały promocyjne.
 Nadzór na rekrutacją Uczestników Projektu.
 Bieżące zarządzanie Projektem.
 Opracowanie dokumentacji projektu, w tym Regulaminów, Formularza rekrutacyjnego, Biznesplanu, wzorów oświadczeń, deklaracji uczestnictwa w projekcie, dzienników zajęć, list obecności, wzorów konspektów zajęć, wzorów ankiet i innych dokumentów związanych z prawidłową realizacją Projektu.
 Hospitacje na zajęciach oraz w nowopowstałych podmiotach gospodarczych (kontrola wydatkowania dotacji inwestycyjnej oraz zgodności z zapisami Umowo o wsparcie inwestycyjne i pomostowe).
 Utrzymywanie kontaktu z Uczestnikami Projektu.
 Wydawanie zaświadczeń de minimis Uczestnikom Projektu.
 Ewaluacja Projektu
 Monitoring projektu w zakresie równości szans kobiet i mężczyzn.
Logo
asystent projektu
Firma Wdrożeniowa LEANKONCEPT Grzegorz Sulisz
Realizacja projektu dotacyjnego "Przedsiębiorczość dla każdego" w ramach Piorytetu VII Działalnie 7.3 Wsparcie i rozwój przedsiębiorczości, RPO Podkarpackie 2014-2020.
Bank Spółdzielczy
Koordynator do spraw szkoleń i doradztwa
Realizacja projektu unijnego "Przedsiębiorczość dla każdego" w ramach Piorytetu VI Działanie 6.2 POKL w zakresie inżynierii finansowej, środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej w postaci pożyczki na preferencyjnych warunkach.
Logo
referent księgowości
Biuro Obrachunkowe KONTER

Szkolenia i kursy

1. TMS Audit: Finanse i Rachunkowość i inne kwalifikacje (128 godz.)
2. Urząd Wojewódzki w Rzeszowie: Szkolenie z zakresu zmian w zamówieniach publicznych po nowelizacji ustawy PZP.
3. Szkolenie dla trenerów „Podkarpacka Szkoła Trenerów Zarządzania MATRIK”: Identyfikacja i Analiza Potrzeb Szkoleniowych. Kontakt z klientem; Projektowanie szkoleń; Prowadzenie Szkoleń.
4. Regionalny Ośrodek EFS: Zarządzanie projektami współfinansowanymi z EFS (ewaluacja, archiwizacja, kontrola).
5. EKSPERT: Kurs kasjera złotowo-walutowego.

Edukacja

Logo
Economics, magisterskie
Uniwersytet Rzeszowski
Logo
Law, magisterskie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

Bankowość
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Prawo
Doradztwo prawne

Inne

Doświadczenie trenerskie:
1. Trener z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej; w współpracy z firmą NOEZA Anita Szymczuch; łącznie 117 godzin szkoleniowych
2. Szkolenie dla Polskiego Związku Głuchych z zakresu zasad księgowości i rozliczeń z ZUS i US; łącznie 40 godzin szkoleniowych
3. Trener z zakresu przygotowywania biznes planów w ramach działania 7.3 RPO dla Uczestników Projektu Biznes Inicjator realizowanego przez Rzeszowska Agencję rozwoju Regionalnego, łącznie 64 godziny szkoleniowe
4. Pośrednictwo pracy łącznie 300 godz. dla Firmy Noeza Non Profit Sp. z o.o.