Iwona Galus
Koordynator jakości/ administrator sprzedaży, SCA Packaging Poland Sp.z o.o.
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator jakości
Stanowisko samodzielne, bezpośrednio podległe Dyrektorowi ds. Systemu Jakości. Odpowiedzialność za stosowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania w trakcie procesu produkcji.
=> Wdrażanie procedur:
- koordynowanie działań jakościowych pomiędzy centralą a oddziałem
- wdrażanie zarządzeń
- przygotowywanie instrukcji dot. przebiegu i kontroli procesu produkcji
- szkolenie pracowników
=> Nadzorowanie stosowania instrukcji:
- motywowanie pracowników do przestrzegania zasad
- prowadzenie bezpośredniej kontroli, korekta nieścisłości
=> Odpowiedzialność za jakość produktu końcowego:
- sporządzanie raportów: RoHS, REACH
=> Rozwiązywanie problemów jakościowych:
- poszukiwanie i wdrażanie możliwych rozwiązań
=> Opracowywyanie procedur ds. reklamacji:
- opracowywanie raportów 8D, Kart Działań Korygujących i Naprawczych oraz prezentacji Faktory Kaizen; wprowadzanie działań korygujących i naprawczych.
EFEKT:
=> Utrzymywanie konkurencyjnej jakości wyrobów; produkcja bez reklamacji
Adminiastrator sprzedaży
=> Budowanie bazy potencjalnych klientów
=> Koordynowanie procesu sprzedaży:
- sprawdzanie aktualności zamówień, wystawianie faktur
- odpowiedzialnośc za terminowość dostaw
=> Bezpośrednia współpraca z szefem produkcji:
- ustalanie realizacji nagłych zamówień
- obsługa systemu komputerowego
ZADANIA DODATKOWE
=> Prowadzenie spraw kadrowych, m. in.: teczki osobowe, ewidencja urlopów
=> Administracja biura, bieżące zakupy
=> Wdrażanie procedur:
- koordynowanie działań jakościowych pomiędzy centralą a oddziałem
- wdrażanie zarządzeń
- przygotowywanie instrukcji dot. przebiegu i kontroli procesu produkcji
- szkolenie pracowników
=> Nadzorowanie stosowania instrukcji:
- motywowanie pracowników do przestrzegania zasad
- prowadzenie bezpośredniej kontroli, korekta nieścisłości
=> Odpowiedzialność za jakość produktu końcowego:
- sporządzanie raportów: RoHS, REACH
=> Rozwiązywanie problemów jakościowych:
- poszukiwanie i wdrażanie możliwych rozwiązań
=> Opracowywyanie procedur ds. reklamacji:
- opracowywanie raportów 8D, Kart Działań Korygujących i Naprawczych oraz prezentacji Faktory Kaizen; wprowadzanie działań korygujących i naprawczych.
EFEKT:
=> Utrzymywanie konkurencyjnej jakości wyrobów; produkcja bez reklamacji
Adminiastrator sprzedaży
=> Budowanie bazy potencjalnych klientów
=> Koordynowanie procesu sprzedaży:
- sprawdzanie aktualności zamówień, wystawianie faktur
- odpowiedzialnośc za terminowość dostaw
=> Bezpośrednia współpraca z szefem produkcji:
- ustalanie realizacji nagłych zamówień
- obsługa systemu komputerowego
ZADANIA DODATKOWE
=> Prowadzenie spraw kadrowych, m. in.: teczki osobowe, ewidencja urlopów
=> Administracja biura, bieżące zakupy
Szkolenia i kursy
2010 "Metody rozwiązywania problemów: podejście indywidualne, zespołowe - metoda 8D", Marian Antosik, 1 dzień, Poznań
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Projektowanie ogrodu, tworzenie harmonijnych kompozycji roslinnych
Organizacje
DZIAŁALNOŚĆ SPOŁECZNA
Prezes Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Wsi Skąpe:
10.2007 - ...
=> Pozyskiwanie dofinansowania z funduszy europejskich
- koordynowanie pracy zespołowej
- rozliczanie projektu
=> Sporządzanie sprawozdań merytorycznych i finansowych
=> Inicjowanie akcji na rzecz wsi
Prezes Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Wsi Skąpe:
10.2007 - ...
=> Pozyskiwanie dofinansowania z funduszy europejskich
- koordynowanie pracy zespołowej
- rozliczanie projektu
=> Sporządzanie sprawozdań merytorycznych i finansowych
=> Inicjowanie akcji na rzecz wsi
Inne
-Prawo Jazdy kategorii B
-bardzo dobra znajomość Pakietu Office (Worl, Exel, Power Point, Access)
-obsługa H2K - zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem
-dobra organizacja pracy
-wysoka mobilizacja i zaangażowanie
-umiejętność koncentracji w sytuacjach trudnych
-bardzo dobra znajomość Pakietu Office (Worl, Exel, Power Point, Access)
-obsługa H2K - zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem
-dobra organizacja pracy
-wysoka mobilizacja i zaangażowanie
-umiejętność koncentracji w sytuacjach trudnych
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.