Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Handlowego, Trener Wewnętrzny "ABC Sprzedaży", Szef Projektu "DOM"
Prowadzenie działów handlowych:
– stworzenie wizji funkcjonowania i wyglądu poszczególnego działu poprzez właściwą ekspozycję towaru, logikę implantacji, jak i estetykę całego działu;
- odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne działów (obrót, marża, koszty, zapas) oraz gospodarkę magazynową i poziom zapasów;
- polityka cenowa, właściwy dobór szybko rotujących produktów oraz oferta handlowa dostosowana do potrzeb rynku, również w oparciu o lokalną konkurencję;
- planowanie i wdrażanie akcji handlowych, kontakty z dostawcami;
- rekrutacja pracowników, ustalanie metod pracy, kształtowanie ścieżek kariery pracowników i ich ocena okresowa, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta;
- współudział w zarządzaniu sklepem;
- prowadzenie szkoleń "ABC Sprzedaży" dla Doradców Handlowych;
- wdrożenie programu lojalnościowego DOM, koordynacja działań
– stworzenie wizji funkcjonowania i wyglądu poszczególnego działu poprzez właściwą ekspozycję towaru, logikę implantacji, jak i estetykę całego działu;
- odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne działów (obrót, marża, koszty, zapas) oraz gospodarkę magazynową i poziom zapasów;
- polityka cenowa, właściwy dobór szybko rotujących produktów oraz oferta handlowa dostosowana do potrzeb rynku, również w oparciu o lokalną konkurencję;
- planowanie i wdrażanie akcji handlowych, kontakty z dostawcami;
- rekrutacja pracowników, ustalanie metod pracy, kształtowanie ścieżek kariery pracowników i ich ocena okresowa, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta;
- współudział w zarządzaniu sklepem;
- prowadzenie szkoleń "ABC Sprzedaży" dla Doradców Handlowych;
- wdrożenie programu lojalnościowego DOM, koordynacja działań
Dyrektor Oddziału
generowanie obrotów oddziałów (dolnośląski i wielkopolski):
- właściwa administracja
- kontakty z producentami i klientami hurtowymi
- ustalanie polityki cenowej oddziału
- rekrutacja i nadzór pracowników
- motywowanie i coaching zespołu sprzedaży
- stworzenie systemu raportowania, analizy stanów magazynowych, raportów cenowych, planów pracy, kart klienta i inne
- nadzór nad sklepami franszyzowymi na podległym terenie
- właściwa administracja
- kontakty z producentami i klientami hurtowymi
- ustalanie polityki cenowej oddziału
- rekrutacja i nadzór pracowników
- motywowanie i coaching zespołu sprzedaży
- stworzenie systemu raportowania, analizy stanów magazynowych, raportów cenowych, planów pracy, kart klienta i inne
- nadzór nad sklepami franszyzowymi na podległym terenie
Kierownik ds. Promocji Handlowych
- aktywności promocyjne o zasięgu ogólnopolskim i koordynacja działań regionalnych (programy lojalnościowe i wolumenowe), kierowanych do punktów sprzedaży detalicznej
- współtworzenie materiałów POSM i PBS
- opracowanie zasad merchandisingu
- opracowanie i realizacja procesów integracyjnych Spółki
– PR korporacyjny
- programy motywacyjne dla działu sprzedaży
- stworzenie systemu raportowania prowadzonych aktywności promocyjnych
- przygotowanie i kontrola budżetu
- współtworzenie materiałów POSM i PBS
- opracowanie zasad merchandisingu
- opracowanie i realizacja procesów integracyjnych Spółki
– PR korporacyjny
- programy motywacyjne dla działu sprzedaży
- stworzenie systemu raportowania prowadzonych aktywności promocyjnych
- przygotowanie i kontrola budżetu
Manager ds. Promocji i Sponsoringu
Browary Dolnośląskie PIAST SA
- przygotowywanie strategii i planu promocyjnego oraz jego realizacja
- zarządzanie budżetem działu promocji
- opracowanie zasad analizy i ocena skuteczności działań promocyjnych
- nadzorowanie właściwej komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- współpraca z zaangażowanymi firmami zewnętrznymi (agencje PR, koncertowe i reklamowe)
- sponsoring
- nadzór nad imprezami plenerowymi na terenie całego kraju
- stała opieka na sterowcem oraz kreowanie wizerunku marki Piast poprzez działania Pierwszej Sterowcowej Reprezentacji Polski
-utrzymywanie kontaktów z urzędami miast i gmin Dolnego Śląska
- współorganizowanie wysoko budżetowych projektów, m.in.: Dni Miast Dolnego Śląska, muzyczna scena na wrocławskim rynku, Piast Party Patrol, Konwój Piasta
- zarządzanie budżetem działu promocji
- opracowanie zasad analizy i ocena skuteczności działań promocyjnych
- nadzorowanie właściwej komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- współpraca z zaangażowanymi firmami zewnętrznymi (agencje PR, koncertowe i reklamowe)
- sponsoring
- nadzór nad imprezami plenerowymi na terenie całego kraju
- stała opieka na sterowcem oraz kreowanie wizerunku marki Piast poprzez działania Pierwszej Sterowcowej Reprezentacji Polski
-utrzymywanie kontaktów z urzędami miast i gmin Dolnego Śląska
- współorganizowanie wysoko budżetowych projektów, m.in.: Dni Miast Dolnego Śląska, muzyczna scena na wrocławskim rynku, Piast Party Patrol, Konwój Piasta
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
OFERTY WYJAZDÓW
ZAPRASZAM WSZYSTKICH, KTÓRZY SZUKAJĄ CIEKAWYCH I AKTYWNYCH WYJAZDÓW NA NARTY, RAJDY, ZJAZDY !!!
Rok Ambitnych Kobiet
Bezpieczne i przyjazne miejsce dla ambitnych, kobiecych planów, pasji. Spełniona, wyjątkowa, pewna siebie, odważna, skuteczna w działaniu.
Taką możesz być w tym Roku. Wierzymy w Ciebie.