Umiejętności
Zawsze punktualny
Planowanie kosztów
Zorientowanie na klienta
zaangażowanie pracowników
Szkolenia pracowników
Dobre umiejętności komunikacyjne
Zarządzanie zapasami
Microsoft Office
Motywacja
Otwarty umysł
zarządzanie operacyjne
Odpowiedzialność P & L
Rozwój ludzi
Pozytywna energia
Zarządzanie produktem
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności Nadzorcze
Works well in a team
Obsługa klienta
Honesty
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Assistant Store Manager act. Store Manager
Obowiązki: zapewnienie gościom najwyższej jakości obsługi, zapewnienie efektywnego wykonywania zadań operacyjnych poprzez komunikowanie się w sposób przejrzysty i zwięzły, wyznaczanie kierunku działania, celów kawiarni oraz inspirowanie baristów i managerów do ich realizacji, a także egzekucja wyznaczonych zadań, analiza i planowanie wyników finansowych i niefinansowych kawiarni, przestrzeganie wszelkich standardów jakościowych, finansowych i operacyjnych, rozwój i szkolenia managerów, przygotowywanie ocen pracowniczych, tworzenie przyjaznego środowiska pracy.
Assistant Store Manager
Obowiązki: zapewnienie gościom najwyższej jakości obsługi, zarządzenie kosztami pracy, zapewnienie efektywnego wykonywania zadań operacyjnych poprzez komunikowanie się w sposób przejrzysty i zwięzły z zespołem, realizacja celów kawiarni poprzez motywowanie i egzekwowanie wyników zespołu, wspieranie kierownika kawiarni w wprowadzaniu programów firmowych pracując bezpośrednio z zespołem w celu wykonania planów działania, przestrzeganie wszelkich standardów jakościowych, finansowych i operacyjnych, rekrutacja, rozwój i szkolenia partnerów, przygotowywanie grafików, umów i innych podstawowych dokumentów kadrowych, przestrzeganie prawa pracy, tworzenie przyjaznego środowiska pracy.
Product Manager
Obowiązki: zapewnienie gościom najwyższej jakości obsługi, zapewnienie najwyższej jakości produktów w kawiarni, przygotowywanie dostaw, kontakt z dostawcami, kontrola jakości produktów oraz przestrzegania standardów, przygotowywanie inwentaryzacji, kierowanie zespołem, rozwój i szkolenie nowych osób, realizacja celów kawiarni poprzez motywowanie i egzekwowanie wyników zespołu, przestrzeganie wszelkich standardów jakościowych, finansowych i operacyjnych, przygotowywanie zamówień, obsługa POS, tworzenie przyjaznego środowiska pracy
Shift Supervisor
Obowiązki: zapewnienie gościom najwyższej jakości obsługi, przewidywanie potrzeb gości i kawiarni oraz dążenie do ich zaspokojenia, kierowanie zespołem, rozwój i szkolenie nowych osób, realizacja celów kawiarni poprzez motywowanie i egzekwowanie wyników zespołu, pomoc w otwieraniu nowych kawiarni, przestrzeganie wszelkich standardów jakościowych, finansowych i operacyjnych, przygotowywanie zamówień, obsługa POS, tworzenie przyjaznego środowiska pracy.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
podróże, turystyka górska, literatura kobieca, pływanie, gotowanie, pasja kawowa