Ireneusz Rejent

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Sales Handlowcy Negocjacje kreatywność prawo jazdy kat. A i B Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie klientami Patent Starszego Sternika Motorowodnego

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Storck sp z.o.o
Regionalny Przedstawiciel ds. Kluczowych Klientów Hurtowych
• Współpraca i rozwój hurtowi oraz sieci lokalnych - woj. Mazowieckie i Podlaskie
• Samodzielne organizowanie, ustalanie i rozliczanie akcji promocyjnych u podległych klientów w oparciu o wyznaczone cele oraz dostępne budżety
• Realizacja celów wolumenowych oraz dystrybucyjnych
• Współpraca z siłami sprzedaży STORCK oraz Autoryzowanych Dystrybutorów
• Kontakty z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych PH
• Planowanie akcji promocyjnych i ich efektów, estymacje sprzedaży
British American Tobacco Polska
Kierownik Terytorium Sprzedaży / Area Sales Manager
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych - Vansellerów w tym: rekrutacja, szkolenie, motywowanie, stawianie i rozliczanie zadań, bieżąca organizacja pracy zespołu
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i dystrybucyjne na podległym terenie
• Zapewnienie przewagi konkurencyjnej BAT poprzez odpowiednią dostępność oraz widoczność produktów firmy na podległym terenie
• Kontakty z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych w terenie
• Zapewnienie realizacji polityki firmy w zakresie zarządzania sprzedażą gotówkową i kredytową do klientów detalicznych
• Efektywna współpraca z innymi działami firmy
• Zapewnienie prawidłowego raportowania aktywności w systemie CRM oraz zgodności dokumentacji ze standardami firmy
• Zarządzanie powierzonymi zasobami ( budżet, narzędzia pracy, programy taktyczne )
Grupa Żywiec S.A.
Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży i Dystrybucji
• Obsługa Hurtowni oraz Hal Cash & Carry na terenie Warszawy i okolic
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych hurtowniach oraz halach: wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Wprowadzanie, monitorowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
• Zarządzanie zespołem Merchandiserów
• Egzekucja ustaleń centralnych, w tym ekspozycji oraz akcji promocyjnych na halach
• Reprezentowanie producenta na targach organizowanych przez podległych klientów
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Ścisła współpraca z siłami sprzedaży zarówno Grupy Żywiec jak i podległych klientów w kanale detalicznym oraz gastronomicznym
• Prowadzenie dokumentacji
Grupa Żywiec S.A.
Kierownik ds. Hurtu Partnerskiego
• Obsługa Hurtowni oraz Hal Cash & Carry na terenie Warszawy i okolic
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych hurtowniach oraz halach: wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Wprowadzanie, monitorowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
• Zarządzanie zespołem Merchandiserów
• Egzekucja ustaleń centralnych, w tym ekspozycji oraz akcji promocyjnych na halach
• Reprezentowanie producenta na targach organizowanych przez podległych klientów
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Ścisła współpraca z siłami sprzedaży zarówno Grupy Żywiec jak i podległych klientów w kanale detalicznym oraz gastronomicznym
• Prowadzenie dokumentacji
Grupa Żywiec S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds. Klientów Kluczowych w Detalu Tradycyjnym
• Obsługa Hurtowni oraz Hal Cash & Carry na terenie Warszawy i okolic
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych hurtowniach oraz halach: wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Wprowadzanie, monitorowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
• Zarządzanie zespołem Merchandiserów
• Egzekucja ustaleń centralnych, w tym ekspozycji oraz akcji promocyjnych na halach
• Reprezentowanie producenta na targach organizowanych przez podległych klientów
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Ścisła współpraca z siłami sprzedaży zarówno Grupy Żywiec jak i podległych klientów w kanale detalicznym oraz gastronomicznym
• Prowadzenie dokumentacji
Grupa Żywiec S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
Grupa Żywiec S.A.
Młodszy Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
• Nawiązywanie relacji oraz obsługa klientów zgodnie ze standardami operacyjnymi obowiązującymi w GŻ
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Budowanie ofert handlowych w oparciu o analizę potrzeb klientów
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych punktach sprzedaży: negocjacje ekspozycji, wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Planowanie, przygotowanie, realizacja oraz ewaluacja akcji promocyjnych zgodnie ze standardami GŻ
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
Logo
Specjalista ds. eventów
MplusM - Event Marketing
Realizacja projektów
Kontakty z podwykonawcami oraz firmami współpracującymi
Zakupy na potrzeby imprez
Zaopatrzenie biura i magazynu
Kontrola kwesti logistycznych i stanów magazynowych
Koordynacja oraz obsługa imprez
Jak trzeba to i załaduję sprzęt na auto :-)
Logo
Specjalista ds. Logistyki
Warszawskie Przedsiębiorstwo Robót Telekomunikacyjnych S.A.
Kontrola depozytu klienta kluczowego
Nadzór nad: załadunkami, rozładunkami, wydawaniem oraz transportem materiałów
Dokonywanie przesunięć między magazynowych
Prowadzenie stanów magazynowych i obsługa programów
Rozliczanie materiałów
Logo
Specjalista ds. rozliczeń depozytów Telekomunikacji Polskiej
Warszawskie Przedsiębiorstwo Robót Telekomunikacyjnych S.A.
Kontrola depozytu klienta kluczowego
Nadzór nad załadunkami/rozładunkami oraz wydawaniem materiałów
Prowadzenie stanów magazynowych i obsługa programów
Rozliczanie materiałów

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

wędkarstwo, gotowanie, motoryzacja, piłka nożna

Grupy

53 wszystkich wypowiedzi
20 plusów
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.