Umiejętności
Microsoft Office
Sales
Handlowcy
Negocjacje
kreatywność
prawo jazdy kat. A i B
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Patent Starszego Sternika Motorowodnego
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Przedstawiciel ds. Kluczowych Klientów Hurtowych
• Współpraca i rozwój hurtowi oraz sieci lokalnych - woj. Mazowieckie i Podlaskie
• Samodzielne organizowanie, ustalanie i rozliczanie akcji promocyjnych u podległych klientów w oparciu o wyznaczone cele oraz dostępne budżety
• Realizacja celów wolumenowych oraz dystrybucyjnych
• Współpraca z siłami sprzedaży STORCK oraz Autoryzowanych Dystrybutorów
• Kontakty z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych PH
• Planowanie akcji promocyjnych i ich efektów, estymacje sprzedaży
• Samodzielne organizowanie, ustalanie i rozliczanie akcji promocyjnych u podległych klientów w oparciu o wyznaczone cele oraz dostępne budżety
• Realizacja celów wolumenowych oraz dystrybucyjnych
• Współpraca z siłami sprzedaży STORCK oraz Autoryzowanych Dystrybutorów
• Kontakty z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych PH
• Planowanie akcji promocyjnych i ich efektów, estymacje sprzedaży
Kierownik Terytorium Sprzedaży / Area Sales Manager
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych - Vansellerów w tym: rekrutacja, szkolenie, motywowanie, stawianie i rozliczanie zadań, bieżąca organizacja pracy zespołu
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i dystrybucyjne na podległym terenie
• Zapewnienie przewagi konkurencyjnej BAT poprzez odpowiednią dostępność oraz widoczność produktów firmy na podległym terenie
• Kontakty z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych w terenie
• Zapewnienie realizacji polityki firmy w zakresie zarządzania sprzedażą gotówkową i kredytową do klientów detalicznych
• Efektywna współpraca z innymi działami firmy
• Zapewnienie prawidłowego raportowania aktywności w systemie CRM oraz zgodności dokumentacji ze standardami firmy
• Zarządzanie powierzonymi zasobami ( budżet, narzędzia pracy, programy taktyczne )
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i dystrybucyjne na podległym terenie
• Zapewnienie przewagi konkurencyjnej BAT poprzez odpowiednią dostępność oraz widoczność produktów firmy na podległym terenie
• Kontakty z kluczowymi klientami i wsparcie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych w terenie
• Zapewnienie realizacji polityki firmy w zakresie zarządzania sprzedażą gotówkową i kredytową do klientów detalicznych
• Efektywna współpraca z innymi działami firmy
• Zapewnienie prawidłowego raportowania aktywności w systemie CRM oraz zgodności dokumentacji ze standardami firmy
• Zarządzanie powierzonymi zasobami ( budżet, narzędzia pracy, programy taktyczne )
Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży i Dystrybucji
• Obsługa Hurtowni oraz Hal Cash & Carry na terenie Warszawy i okolic
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych hurtowniach oraz halach: wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Wprowadzanie, monitorowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
• Zarządzanie zespołem Merchandiserów
• Egzekucja ustaleń centralnych, w tym ekspozycji oraz akcji promocyjnych na halach
• Reprezentowanie producenta na targach organizowanych przez podległych klientów
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Ścisła współpraca z siłami sprzedaży zarówno Grupy Żywiec jak i podległych klientów w kanale detalicznym oraz gastronomicznym
• Prowadzenie dokumentacji
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych hurtowniach oraz halach: wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Wprowadzanie, monitorowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
• Zarządzanie zespołem Merchandiserów
• Egzekucja ustaleń centralnych, w tym ekspozycji oraz akcji promocyjnych na halach
• Reprezentowanie producenta na targach organizowanych przez podległych klientów
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Ścisła współpraca z siłami sprzedaży zarówno Grupy Żywiec jak i podległych klientów w kanale detalicznym oraz gastronomicznym
• Prowadzenie dokumentacji
Kierownik ds. Hurtu Partnerskiego
• Obsługa Hurtowni oraz Hal Cash & Carry na terenie Warszawy i okolic
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych hurtowniach oraz halach: wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Wprowadzanie, monitorowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
• Zarządzanie zespołem Merchandiserów
• Egzekucja ustaleń centralnych, w tym ekspozycji oraz akcji promocyjnych na halach
• Reprezentowanie producenta na targach organizowanych przez podległych klientów
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Ścisła współpraca z siłami sprzedaży zarówno Grupy Żywiec jak i podległych klientów w kanale detalicznym oraz gastronomicznym
• Prowadzenie dokumentacji
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych hurtowniach oraz halach: wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Wprowadzanie, monitorowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
• Zarządzanie zespołem Merchandiserów
• Egzekucja ustaleń centralnych, w tym ekspozycji oraz akcji promocyjnych na halach
• Reprezentowanie producenta na targach organizowanych przez podległych klientów
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Ścisła współpraca z siłami sprzedaży zarówno Grupy Żywiec jak i podległych klientów w kanale detalicznym oraz gastronomicznym
• Prowadzenie dokumentacji
Przedstawiciel Handlowy ds. Klientów Kluczowych w Detalu Tradycyjnym
• Obsługa Hurtowni oraz Hal Cash & Carry na terenie Warszawy i okolic
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych hurtowniach oraz halach: wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Wprowadzanie, monitorowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
• Zarządzanie zespołem Merchandiserów
• Egzekucja ustaleń centralnych, w tym ekspozycji oraz akcji promocyjnych na halach
• Reprezentowanie producenta na targach organizowanych przez podległych klientów
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Ścisła współpraca z siłami sprzedaży zarówno Grupy Żywiec jak i podległych klientów w kanale detalicznym oraz gastronomicznym
• Prowadzenie dokumentacji
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych hurtowniach oraz halach: wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Wprowadzanie, monitorowanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych
• Zarządzanie zespołem Merchandiserów
• Egzekucja ustaleń centralnych, w tym ekspozycji oraz akcji promocyjnych na halach
• Reprezentowanie producenta na targach organizowanych przez podległych klientów
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Ścisła współpraca z siłami sprzedaży zarówno Grupy Żywiec jak i podległych klientów w kanale detalicznym oraz gastronomicznym
• Prowadzenie dokumentacji
Młodszy Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
• Nawiązywanie relacji oraz obsługa klientów zgodnie ze standardami operacyjnymi obowiązującymi w GŻ
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Budowanie ofert handlowych w oparciu o analizę potrzeb klientów
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych punktach sprzedaży: negocjacje ekspozycji, wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Planowanie, przygotowanie, realizacja oraz ewaluacja akcji promocyjnych zgodnie ze standardami GŻ
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych
• Budowanie ofert handlowych w oparciu o analizę potrzeb klientów
• Zarządzanie produktami Grupy Żywiec w obsługiwanych punktach sprzedaży: negocjacje ekspozycji, wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
• Odpowiedzialność za wyznaczony budżet
• Planowanie, przygotowanie, realizacja oraz ewaluacja akcji promocyjnych zgodnie ze standardami GŻ
• Monitorowanie rynku konkurencji (ceny, akcje promocyjne, zmiany asortymentu)
Specjalista ds. eventów
MplusM - Event Marketing
Realizacja projektów
Kontakty z podwykonawcami oraz firmami współpracującymi
Zakupy na potrzeby imprez
Zaopatrzenie biura i magazynu
Kontrola kwesti logistycznych i stanów magazynowych
Koordynacja oraz obsługa imprez
Jak trzeba to i załaduję sprzęt na auto :-)
Kontakty z podwykonawcami oraz firmami współpracującymi
Zakupy na potrzeby imprez
Zaopatrzenie biura i magazynu
Kontrola kwesti logistycznych i stanów magazynowych
Koordynacja oraz obsługa imprez
Jak trzeba to i załaduję sprzęt na auto :-)
Specjalista ds. Logistyki
Warszawskie Przedsiębiorstwo Robót Telekomunikacyjnych S.A.
Kontrola depozytu klienta kluczowego
Nadzór nad: załadunkami, rozładunkami, wydawaniem oraz transportem materiałów
Dokonywanie przesunięć między magazynowych
Prowadzenie stanów magazynowych i obsługa programów
Rozliczanie materiałów
Nadzór nad: załadunkami, rozładunkami, wydawaniem oraz transportem materiałów
Dokonywanie przesunięć między magazynowych
Prowadzenie stanów magazynowych i obsługa programów
Rozliczanie materiałów
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
wędkarstwo, gotowanie, motoryzacja, piłka nożna
Grupy
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.