Irena Kacprzak

Warszawa, mazowieckie

Języki

rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank Pekao SA
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Sprzedaż produktów i usług Bankowych, w tym sprzedaż wiązana i sprzedaż produktów o wyższym standardzie niż posiadane już przez Klienta.
Zawieranie z Klientami - w ramach posiadanych kompetencji - umów oraz aneksów w zakresie sprzedawanych produktów, w tym otwieranie w systemie rachunków depozytowych o ile operacja wymaga obecności Klienta.
W przypadku braku w Oddziale pracownika z funkcją Specjalisty ds. Sprzedaży Kredytów i pracownika z funkcją Specjalisty ds. Sprzedaży Kredytów Hipotecznych dodatkowo wykonywanie zadań tych Specjalistów.
Obsługa klientów w Punkcie Usług Maklerskich w pełnym wymiarze czynności.
Pozyskiwanie Klientów w celu sprzedaży produktów i usług Bankowych.
Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z oferowanych przez Bank usług.
Przygotowywanie zindywidualizowanych ofert, w tym ofert flotowych.
Przygotowywanie prezentacji, organizowanie i prowadzenie spotkań z Klientami.

Szkolenia i kursy

Ukończyłam ponad 100 szkoleń klasowych, m.in. z zakresu szeroko pojętego bezpieczeństwa funkcjonowania Banku, bezpieczeństwa procedur i produktów Bankowych. Zdobyłam gruntowną wiedzę na temat produktów inwestycyjnych, kredytowych, usług Bankowych i ubezpieczeniowych oraz ryzyka operacyjnego. Ukończyłam kurs kasjerski.
Byłam również uczestnikiem licznych szkoleń i wykładów z zakresu marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi i motywacji pracowników.

Edukacja

Logo
Ekonomia, doktoranckie
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Szkoła Wyższa im. Romualda Kudlińskiego w Warszawie
Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Szkoła Wyższa im. Romualda Kudlińskiego w Warszawie