Inga Pacholczyk

Interesuje mnie praca z pasją.
Zakrzewo, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel Umiejętności interpersonalne Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności Microsoft World, Power Point,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
właścicel firmy
FRAJDA Inga Pacholczyk
Prowadzenie firmy od A do Z, między innymi:
- organizowanie i prowadzenie warsztatów z dziećmi;
- prowadzenie akcji marketingowych i pozyskiwanie klientów;
- tworzenie materiałów marketingowych oraz ofert, umów i innych dokumentów;
- pozyskiwanie funduszy na prowadzenie zajęć nieodpłatnych dla dzieci oraz na dokupowanie sprzętu;
- zarządzanie majątkiem firmy;
- tworzenie instrukcji konstruowania i programowania oraz dbałość o sprzęt elektroniczny;
- budowanie i prowadzenie zespołu instruktorów;
- poszerzanie kompetencji własnych oraz zespołu pracowników.
Logo
Właściciel marki
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - Startup FRAJDA
Prowadzenie startupu od A do Z, między innymi:
- organizowanie i prowadzenie warsztatów z dziećmi;
- prowadzenie akcji marketingowych i pozyskiwanie klientów;
- tworzenie materiałów marketingowych oraz ofert, umów i innych dokumentów;
- tworzenie instrukcji konstruowania i programowania oraz dbałość o sprzęt elektroniczny;
- budowanie i prowadzenie zespołu instruktorów;
- poszerzanie kompetencji własnych oraz zespołu pracowników.
Expander Advisors Sp z o.o.
Dyrektor Oddziału
Zarządzanie oddziałem, dbałość o jego rentowność;
- Rekrutacja od A do Z, szkolenie i trening nowych Doradców Finansowych;
Wykorzystanie metod coachingowych w zaawansowanym treningu Doradców Finansowych;
- Nadzór nad pracą Doradców Finansowych w zakresie m.in. zapewnienia maksymalnie wysokiej jakości obsługi klientów;
- Wyznaczanie celów dla Doradców Finansowych oraz monitoring ich realizacji;
- Analizowanie i raportowanie wyników sprzedaży;
- Współpraca z partnerami (deweloperzy, agencje nieruchomości, banki i inne);
- Aktywne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych;
Expander Advisors Sp z o.o.
Doradca Finansowy
- Planowanie finansów osobistych wspólnie z klientami;
- Analiza i wybór odpowiednich dla klienta rozwiązań finansowych służących zgromadzeniu kapitału na wybrane cele;
- Prowadzenie spraw klientów w bankach - od pomocy w wypełnieniu formularzy, przez negocjowanie warunków finansowych, pomoc w spełnieniu warunków formalnych postawionych przez bank, po uzyskanie pieniędzy.
Expander Advisors Sp z o.o.
Asystent / Specjalista d.s. organizacyjnych
Lukas Bank S.A.
Referent - Obsługa Klienta
LUKAS Bank SA

Szkolenia i kursy

- Certyfikat Doradcy Finansowego EFG wydany przez European Federation of Financial Proffesionals
- Uprawnienia pedagogiczne oraz uprawnienia opiekuna w żłobku i klubie dziecięcym zgodne z wymogami MEN
- Prawo jazdy kategorii B od 2004 roku

Udokumentowane szkolenia z zakresu:
- Rekrutacja i selekcja. Motywowanie Pracowników
- Przywództwo Sytuacyjne. Zarządzanie zmianą
- Prowadzenie spotkań i zebrań. B2B
- System Treningowy STRUCTOGRAM 1
- Doskonalenie kwalifikacji pośredników finansowych i ubezpieczeniowych w warunkach Unii Europejskiej
- kurs terapeuty zajęciowego
- kurs terapii ręki
- uprawnienia do zooanimacji z wszystkimi grupami zwierząt poza końmi.

Edukacja

Logo
Charakterystyka Energetyczna Budynków i Lokali, Termomodernizacja, studia podyplomowe
Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy
Logo
Inwestycje i Nieruchomości, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami

Zainteresowania

Taniec, psychologia, gry planszowe, flora i fauna

Inne

● Tytuł pracy magisterskiej: "Możliwości inwestowania w ramach planowania finansów osobistych"
● Tytuł pracy licencjackiej: "Analiza i ograniczanie ryzyka kredytowego na przykładzie kredytu hipotecznego"
● Tytuł pracy dyplomowej: "Wracamy do aktywności zawodowej. Przekazanie opieki nad dzieckiem do lat trzech"

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.