Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
obsługa komputera
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa urządzeń biurowych
pracowitość
praca w zespole
praw jazdy kat. B
odpowiedzialność za powierzone stanowisko,
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klientów/Kierownik Biura Podróży
Pasjonaci Podróży
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami.
Pozyskiwanie nowych i obsługiwanie dotychczasowych klientów.
Księgowanie wpłat, dokonywanie przelewów, monitorowanie płatności klientów. Promowanie biura.
Realizacja planów sprzedażowych. Zaopatrywanie biura w materiały biurowe.
Pozyskiwanie nowych i obsługiwanie dotychczasowych klientów.
Księgowanie wpłat, dokonywanie przelewów, monitorowanie płatności klientów. Promowanie biura.
Realizacja planów sprzedażowych. Zaopatrywanie biura w materiały biurowe.
Szkolenia i kursy
Social Media Organizator: Dolnośląska Organizacja Turystyczna
Szkolenie z systemu rezerwacyjnego MerlinX Organizator: Neckermann Polska
Szkolenie z systemu rezerwacyjnego MerlinX Organizator: Neckermann Polska
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka