Umiejętności
Organizowanie
Analiza konkurencji
Obsługa kluczowych klientów
Kierowanie ludźmi
Negocjacje
Podejmowanie decyzji w sytuacjach stresowych
Program Fidelio
Program ProRESS
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Sp. ds. Sprzedaży i Marketingu
- realizowanie polityki i strategii sprzedażowej wedle założonych budżetów oraz zatwierdzonych planów marketingowych - koordynowanie konferencji realizowanych na terenie hotelu zgodnie z obowiązującym w sieci standardem; - aktywne poszukiwanie klientów w segmencie MICE, jak również utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami; - regularna analiza skuteczności działań sprzedażowo-marketingowych w segmencie MICE; - tworzenie i aktualizowanie bazy danych o klientach; - monitoring i analiza danych w aspekcie sprzedaży konferencyjnej hotelu; - weryfikacja działań konkurencji; - przygotowanie i udział w eventach w segmencie MICE
Szkolenia i kursy
Szkolenie ; Trening umiejętności negocjacyjnych
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Pisanie, Taniec, Filozofia, Literatura Fantasy